|
|
Autor |
Wiadomość |
DeeJayCari
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zgierz Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.17 14:53:42 Temat postu: [CA0 1.6] Regulacja czujnika położenia przepustnicy |
|
|
Witam
Potrzebuje pomocy.
Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy na nowy, lecz trzeba go jeszcze wyregulować.
I tu zwracam się o pomoc do was Coltmaniacy
*Jakie napięcia powinny być na czujniku, aby poprawnie pracował, jak go dobrze ustawić.
(potrzebuje tych danych żeby podjechać do elektryka i żeby mnie w balona nie robił )
A nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych potrzebnych mi informacji.
Mój silnik to 1.6 16v (4g92) z Colta GLXi z 92r.
Z góry dziękuję za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeeJayCari dnia 2009.02.17 15:00:41, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.17 15:06:02 Temat postu: |
|
|
masz na myśli czujnik TPS?
tak naprawdę czeka cię kompletna regulacja obrotów, inaczej zabieg może okazać się bezsensowny.
Tu masz szczegółowe info jak to zrobić:
[link widoczny dla zalogowanych]
> dane regulacyjno naprawcze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeeJayCari
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zgierz Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.17 15:16:08 Temat postu: |
|
|
THX wszystko fajnie opisane, przyda się
Lecz potrzebuje także zakres napięć jakie powinny być ustawione, a tam niemoge tego nigdzie znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.17 15:22:41 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam potrzeba Ci omomierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kocur
COLTMANIAK
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gorlice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.17 15:57:31 Temat postu: |
|
|
jeżeli tylko wymieniałeś stary na nowy to nie trzeba regulować ani mierzyc napięć, trzeba go tylko odpowiednio ustawić. tak jak pawela prawi, trzeba omomierz, do tego jeszcze szczelinomierz 0.45mm i śrubokręt krzyżakowy. wszystko masz w service manualu i na podanej wcześniej stronce. szczelinomierz wkładasz pod śrubkę zgrubną ustawiania obrotów, odkręcasz śrubki TPSa, przekręcasz go max w kierunku odrotnym do ruchu wskazówek zegara, mierzysz opór między końcówkami 3 i 4, ma być zwarcie lub w pobliżu, kręcisz powoli TPSem w kierunku ruchu wskazówek zegara aż na omomierzu pojawi się rozwarcie obwodu. dokrecasz śrubki, wyciagasz szczelinomierz i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|