Autor |
Wiadomość |
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 12:22:51 Temat postu: [CA5A] awaria obrotomierza |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
poprzedni właściciel wspomniał mi o tej kostce którą zaznaczyłem na zdjęciu, że prawdopodobnie przez nia obrotomierz nie działa, czy faktycznie właśnie ta kostka jest za niego odpowiedzialna ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez COLTER80 dnia 2009.05.06 12:23:26, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 12:44:39 Temat postu: |
|
|
a podmieniałeś zegary???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 12:53:33 Temat postu: |
|
|
nie
widać, że ta wtyczka jest jakaś kombinowana, ma poucinane niektóre przewody i zaizolowane, jesli to właśnie ona odpowiada za działanie obrotomierza to musze ją wymienić i tyle, nie wiem tylko do czego ona jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 14:42:29 Temat postu: |
|
|
tez nie wiem od czego ta wtyczka,najprosciej podmienic zegary od byle jakiego cao i bedzie jasno na białym
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 15:09:08 Temat postu: |
|
|
Nie ode byle jakiego, bo musi być obrotomierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.06 15:12:35 Temat postu: |
|
|
ale ta ktyczka widać, że jest kombinowana, jesli to ona odpowiada za obroty to trzeba ja wymienic i wszystko
czekam aż ktos w końcu napisze od czego ta wtyczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.19 12:35:32 Temat postu: |
|
|
Koledzy i kolezanki, ta kosta to jak sie dowiedzialem MODUL ZAPŁONOWY
Musze to wymienić
Teraz pytanie czy w 1.6 i 1.8 mają identyczny ten element ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.19 12:48:21 Temat postu: |
|
|
Raczej jest inny bo 1.6 ma to coś od strony akumulatora. Niech się wypowiedzą specjaliści
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.19 17:45:51 Temat postu: |
|
|
moduł juz kupiłem
wygląda tak;
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz pytanie i prośba;
Czy ktos z Was może zrobic dokładne foto i opis przewodów które wchodza do kostki ? Oczywiście kieryje zapytanko do właścicieli GTI
u mnie jest ostra szarpanina, druciarsko to podłączone i pomieszane
Sprawa dość pilna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|