Autor |
Wiadomość |
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2007.10.02 16:40:26 Temat postu: centralny zamek |
|
|
Witam
Grzebałem trochę dziś przy autku miałem problem z szyba od pasażera ale dałem rade. jednak zostałem pokonany przez centralny zamek
chodzi oto ze od strony kierowcy zamykam i otwieram bez problemu (a raczej zamykałem i otwierałem ale o tym później ) natomiast od strony pasażera lipa otworze i zamknę ale drzwi kierowcy pozostają otwarte
rozebrałem jedne i drugie drzwi od strony pasażera jest siłownik i mała kostka przy zamku od kierowcy siłownik. jak kręcę kluczem w drzwiach pasażera słyszę ze jakiś przekaźniki drzwi otworze (jedne i drugie jednak nie zamknę ) od kierowcy normalnie otwieram i zamykam .
jak przesunąłem trochę mocowanie klamki wewnętrznej od pasażera siłownik miał problem z ruszeniem cięgien . Bawiłem sie centralnym dziś z jakieś 4 godziny i szlak mnie trafił żeby nie wypłacić autku żadnych butów poskładałem all jak leci
i teraz tak czy ustawienie klamki wewnętrznej może mieć wpływ na prace siłownika i czy da sie w jakiś prosty sposób wymontować sam siłownik i go przeczyścić ma ktoś instrukcje do seryjnego centralnego co mam z tym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MitsuMan
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: BeMoWo
|
Wysłany: 2007.10.07 20:34:45 Temat postu: |
|
|
niedawno miałem ten sam problem...
Siłownika się raczej nie czyści trzeba kupić nowy, z tym że jeszcze zależy od takiego czynnika jak: czy jak naciskasz zamykanie i otwieranie to czasami mrygają awaryjne i w zaden sposób nie mozna tego wyłączyć?? Jeśli tak to znaczy że wystąpiło jakieś spięcie poszedł siłownik i płytka sterownika. A to są niestety złe wieści bo jeśli nie masz gwarancji to trzeba kupić nowy. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.10.07 21:47:06 Temat postu: |
|
|
moze to Ci pomoze mialem podobny problem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2007.10.11 14:58:27 Temat postu: |
|
|
Niestety panowie ubóstwo wyposażenia mojego colcika jest ogromne. Nie posiadam alarma ani pilota jak wy burżuje posiadam jedynie i tu niespodzianka kluczyk wiec nic nie miga
Cos po kombinowałem i jak na razie sytuacja wygląda tak.
Od kierowcy zamykam i otwieram all drzwi od pasażera otwieram all drzwi zamykam jedynie od pasażera
Zastanawiałem sie nad czyszczeniem bo z tego wynika ze skoro mogę otworzyć od strony pasażera drzwi kierowcy to siłownik jest sprawny tylko ma jakieś problemy (i nie dziale bo jest uszkodzony musiałem to wstawić jak przeczytałem co moje wypociny spox nie da sie to sie nie da ) . Zastanawiałem sie nad kostka która jest przymocowana do zamka od strony pasażera Idą do niej trzy kabelki i tak na chłopski rozum gdybym to ja miał to ustrojstwo wymyśli, to jeden z nich dawał by napięcie a dwa pozostałe odpowiadały za zamkniecie lub otwarcie drzwi może porostu siłownik nie dostaje sygnału
Ma ktoś schemat elektryczny centralnego zamka bo mój ojciec mawia „ Jeśli próbowałeś wszystkiego i wszystkie metody zawiodły A ty nie masz zielonego pojęcia co może jeszcze nie działać. ZAJŻYJ DO INSTRUKCJI „
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MitsuMan
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: BeMoWo
|
Wysłany: 2007.10.11 16:14:23 Temat postu: |
|
|
możesz mieć racje aczkolwiek ja nie mam takich kostek, ale skoro się otwiera, znaczy że siłownik działa, dostając napięcie, a kiedy potrzebnego napięcia na zamknięcie niema to nie działa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vihura85
Sprzedał Colta...
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2007.10.11 19:05:05 Temat postu: |
|
|
Moj znajomy kiedys mial podobny problem jak wyjal akumulator i potem po wlozeniu go spowrotem podlaczyl klemy nie w tej kolejnosci...
Jesli ruszales cos przy klemach to moze akurat wlasnie o to chodzi
ale nie mowie ze napewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2007.10.12 08:48:08 Temat postu: |
|
|
Hehehe nie nie ruszalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ciastek
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2007.11.08 17:55:24 Temat postu: |
|
|
Mefi100 napisał: | Niestety panowie ubóstwo wyposażenia mojego colcika jest ogromne. Nie posiadam alarma ani pilota jak wy burżuje posiadam jedynie i tu niespodzianka kluczyk wiec nic nie miga
Cos po kombinowałem i jak na razie sytuacja wygląda tak.
Od kierowcy zamykam i otwieram all drzwi od pasażera otwieram all drzwi zamykam jedynie od pasażera
Zastanawiałem sie nad czyszczeniem bo z tego wynika ze skoro mogę otworzyć od strony pasażera drzwi kierowcy to siłownik jest sprawny tylko ma jakieś problemy (i nie dziale bo jest uszkodzony musiałem to wstawić jak przeczytałem co moje wypociny spox nie da sie to sie nie da ) . Zastanawiałem sie nad kostka która jest przymocowana do zamka od strony pasażera Idą do niej trzy kabelki i tak na chłopski rozum gdybym to ja miał to ustrojstwo wymyśli, to jeden z nich dawał by napięcie a dwa pozostałe odpowiadały za zamkniecie lub otwarcie drzwi może porostu siłownik nie dostaje sygnału
Ma ktoś schemat elektryczny centralnego zamka bo mój ojciec mawia „ Jeśli próbowałeś wszystkiego i wszystkie metody zawiodły A ty nie masz zielonego pojęcia co może jeszcze nie działać. ZAJŻYJ DO INSTRUKCJI „ | Witaj Mefi100,przeczytałem jaki masz problem z centralnym.Najprawdopodobniej jest problem ze sterowaniem centralnego(przerwany kabelek albo kostka przy zamku jest zbrudzona).Spróbuj pokombinować z kabelkami wychodzą ze siłownika i idą do zamka to one sterują silownikami jeden z nich to masa a dwa są wolne w zależności na który z nich podasz masę to będzie otwierał lub zamykał zamek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.09 23:29:46 Temat postu: |
|
|
norlamnie założyłam sobie centralany, generalnie miałam swoje "okablowanie" dałam Panu elektrykowi i napewno zrobił to dobrze ale cenę jak rzucił to mnie lekko zcieło <280zl po utargowaniu> eghmm :?no i na rok gwarancja...
hmm czy za piloty i podłączenie tak dużo zapłaciłam ? To taka normalna cena czy jak zawsze na podkarpaciu mało fachowców i cena rośnie uhuu
Generalnie dla misia wszystko więc satysfakcja jest jak mruga przy zamykaniu i otwieraniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.11.09 23:47:42 Temat postu: |
|
|
Monia napisał: | norlamnie założyłam sobie centralany, generalnie miałam swoje "okablowanie" dałam Panu elektrykowi i napewno zrobił to dobrze ale cenę jak rzucił to mnie lekko zcieło <280zl po utargowaniu> eghmm :?no i na rok gwarancja...
hmm czy za piloty i podłączenie tak dużo zapłaciłam ? To taka normalna cena czy jak zawsze na podkarpaciu mało fachowców i cena rośnie uhuu
Generalnie dla misia wszystko więc satysfakcja jest jak mruga przy zamykaniu i otwieraniu |
czy duzo hmmm. Jak autoryzowany serwis to normalnie. Jak serwis w garazu to bardzo duzo. Monia moglas przyjechac do mnie to za free bym Ci podlaczyl. Albo bys tutaj popytala, mam caly schemat jak sie montuje centralke z piotem.
Aha mi zajelo podlaczenie tego wszytskiego jakos 5 godzin. To Twoj elektryk strasznie drogo ma roboczogodzine
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.09 23:52:35 Temat postu: |
|
|
Hmm no Kleju generalnie to mnie tak uspokoiłeś
Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że masz ochote się pobawić centralnym i to za free to już bym była pewnie w drodze do Ciebie
Pzdr dzięki za odp:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.11.10 00:03:21 Temat postu: |
|
|
Monia napisał: | Hmm no Kleju generalnie to mnie tak uspokoiłeś
Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że masz ochote się pobawić centralnym i to za free to już bym była pewnie w drodze do Ciebie
Pzdr dzięki za odp:) |
wazne ze juz masz i wszystko dziala. I kierunki migaja
A jaki model masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.10 16:52:53 Temat postu: |
|
|
model czego ? centralnego ? wiesz sama nie wiem kumpel kupił w sklepie bo potrzebował alarmu a w tym zestawie był centralny i alarm sobie wzial a mi mowi , ze jak chce to mam centralny wszystkie czesci, kable itp.i w koncu znalalam dobrego elektryka sie zgadalam i zrobil... pudełko w aucie wiec najwyzej potem napisze co to za technika hihi ale swieci i miga i sie zamyka a nawet otwiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.10 19:44:06 Temat postu: |
|
|
no to pelen wypas najwazniejsze ze nawet otwiera kij z zamykaniem
a tak juz na powaznie to czyszczenie zamka nic nie dalo
upijam smutki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naked
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Tuszyn Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.15 11:23:43 Temat postu: |
|
|
mefi może sterownik centralnego nie łapie
jak chcesz to będe miał do oddania 2 siłowniki i sterownik bo wywalam ze swojego colta ale to dopiero za dwa miesiące.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.15 20:25:36 Temat postu: |
|
|
Spox
najpierw sprobuje styki poczyscic bo najwieksza bolaczka mojego kolcika sa wszystkie wtyczki narazie sukcesywnie czyscze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naked
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Tuszyn Płeć:
|
Wysłany: 2007.11.16 17:05:27 Temat postu: |
|
|
mefi jak będziesz potrzebował to daj znać bo mnie już sie nie przydadzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.29 00:05:25 Temat postu: |
|
|
Witam temat stary ale może wart odświeżenia
Neked sry za zamieszanie i za wiadomość zrobiłem centralny jak trochę po polsku ale sie udało
zdjęcia fatalne wstawię za moment może sie uda coś dopatrzeć (robiłem telefonem) jak nie opisze wszystko krok po kroku
opis dotyczy seryjnego centralnego montowanego CJ0 96r
1. Demontujemy tapicerkę i tak dalej żeby sie dostać do bebechów demontujemy cięgna
2. odpinamy kable , odkręcamy śrubki zamka i jedna poniżej od szyny prowadzącej szybę, wyciągamy zamek odkręcamy śrubkę od mocowania cięgna blokady
3.cienki śrubokręt i mały młotek chodzi oto ze cały mechanizm jest szczelnie zamknięty (wieczko sklejone) należy wbić śrubokręt w łączenie i oderwać klejone wieczko
5. Podnosimy delikatnie wieczko uwaga na wieczku zostanie kolo zębate a w środku sprężyna musi być trochę naciągnięta (mnie zajęło trochę kombinowanie jak ona ma być zamontowana bo wyskoczyła mi)
[link widoczny dla zalogowanych]
zębatka ze sprężyną ma w środku półokrągły plastik na dole zahaczona jest sprężyna owijamy ja tak żeby weszła do środka drogi koniec może leżeć na przegrodzie
6. mamy cały mechanizm wyciągamy silnik odginamy mocowanie plastyku rozkładamy silnik i fundujemy szczotką kąpiel w benzynie na łożysko trochę smaru i składamy silniczek
7. możemy przesmarować na nowo smarem zębatki
8. odtłuszczamy łączenie wieczka benzyna jak przeschnie nakładamy klej (ja użyłem poxipolu jednak 10 minut trzeba trzymać ściśnięte żeby dobrze przylegało)
9. nakładamy wieczko (jeżeli wyskoczyła sprężyna to wkładamy ja nazad i układamy wsjo w korpusie jednak wieczko obracamy o około 180 stopni tak żeby przy obrocie plastik od wewnętrznej strony naciągnął sprężynę
[link widoczny dla zalogowanych]
na pokrywie jest przegroda musi ona być zahaczona o sprężynę w kole zębatym
[link widoczny dla zalogowanych]
zahaczamy ta sprężynę i przekręcamy tak żeby ja naciągnąć
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz trzeba przytrzymać
10. smarujemy klejem i ściskamy do wyschnięcia montujemy i gitara
najlepiej zaopatrzyć sie w dwa trzy ściski
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.06.29 11:43:20, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
geckon
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nakło Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.16 10:45:15 Temat postu: |
|
|
Kleju napisał: | mam caly schemat jak sie montuje centralke z piotem. |
To ja bym ten schemat poprosił, bo centralny mam, ale chcę żeby na pilota był
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez geckon dnia 2008.07.16 10:47:08, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
|
Powrót do góry |
|
|
geckon
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nakło Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.16 21:58:15 Temat postu: |
|
|
Ale to do alarmu jest Mi chyba nie podjedzie, bo mam sterownik, siłowniki itd. A tu podłączasz jakoś inaczej, nie wykorzystując niegdzie żadnego sterownika. Ale dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.07.16 22:10:22 Temat postu: |
|
|
geckon napisał: | Ale to do alarmu jest Mi chyba nie podjedzie, bo mam sterownik, siłowniki itd. A tu podłączasz jakoś inaczej, nie wykorzystując niegdzie żadnego sterownika. Ale dzięki |
Nie bardzo Cie rozumiem.
Wszystko w tym manualu jest tak jak u Ciebie. Przeciez sam mialem takiego samego colta jak Ty, wiec jak ma nie pasowac???
Alarm to tylko dodatek.
I jakie sterowniki??? (to nie komputer ) Chodzi Ci pewnie o przekaznik. Do ktorego sie wpina, zeby moc zamykac/otwierac auto z pilota. Wszystko jest czytelnie i dobrze opisane + zdjecia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.07.16 22:11:35, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
geckon
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nakło Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.17 15:01:44 Temat postu: |
|
|
Czyli tam podłączyć muszę tylko dwa przewody (te do otwierania/zamykania drzwi) i to będzie banglać? Za proste:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.17 20:00:07 Temat postu: |
|
|
geckon napisał: | Ale to do alarmu jest Mi chyba nie podjedzie, bo mam sterownik, siłowniki itd. A tu podłączasz jakoś inaczej, nie wykorzystując niegdzie żadnego sterownika. Ale dzięki |
mozesz miec inaczej ja mam rozni sie tylko tym ze sterownik centralnego jest osobna skrzynko podlaczona do bezpiecznikow. Ale podlaczasz taksamo sterowanie masz w alarmie gdy zazbrajasz alarm daje inpuls do np swiatel (migaczy) i ten impuls mozna wykozystac do przekaznika ktory zamknie (urochomi silowniki) drzwi i naodwrot odzbrojenie alarmu- wyloczenie alarmu i sygnal na przekaznik drzwi otwarte
jak sie myle urwijcie mi glowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.07.17 20:07:22 Temat postu: |
|
|
geckon napisał: | Czyli tam podłączyć muszę tylko dwa przewody (te do otwierania/zamykania drzwi) i to będzie banglać? Za proste:p |
Dokladnie tak. PRzeciez pisalem ze to latwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
geckon
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nakło Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.17 22:44:46 Temat postu: |
|
|
Kleju napisał: | Dokladnie tak. PRzeciez pisalem ze to latwe |
Hmm to jak znajdę czas, to pokombinuję i dam znać, czy się udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|