Autor |
Wiadomość |
ShDi
COLTMANIAK
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2008.04.08 19:49:51 Temat postu: [CJ1A] Elektryka ? |
|
|
Siemka. Mam dość poważny problem z coltem CJ1A.Mianowicie stracił kompletnie moc,pali ok.12 l / 100 km. Gdy jest zimny wyłącza ssanie po 30 sekundach,jak się włączy światła lub nadmuch to ledwo łapie obroty.
Reaguje na pedał gazu z opóźnieniem kilku sekundowym.Kopci okropnie z rury.Gdy się nagrzeje jest troszkę lepiej jednak mocy niema dalej
I tu najlepsze, ma takie momenty że nagle sam się naprawia i chodzi idealnie a gdy ostygnie znów to samo.
Byłem w serwisie Mitsubishi na komputerze i nie pokazał żadnych większych błędów oprócze tego że były wypinane czujniki i ten SRS ale to inna historia Byłem również sprawdzić wydech - wszystko ok - nawet po odłączeniu ostatniego tłumika niema żadnych zmian i dalej pozostaje ten dziwny rezonans na poziomie 2 -3 tys. obrotow.Auto jest duzo głośniejsze na 2-3 tys.obr niż na 5-6 !
Ładowanie jest zawsze 14 z groszem także chyba ok.
W serwisie Mitsubishi powiedzieli że może być przepalony jakiś czujnik od cięgna przepustnicy lub coś z pompą.Jednak cena jaką mi krzyknęli skutecznie mnie zniechęciła do dalszych napraw w serwisie.Także Need Help.Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.04.09 09:24:40 Temat postu: |
|
|
Sry za zamieszanie i off
co do dziwnego rezonansu tak z innej beczki chodzi ci o dziwny dwiek przy 2-3 tys pochodzacy jakby z wydechu???
mam taksamo ale juz zlokalizowalem umnie to oslona na Katalizatorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ShDi
COLTMANIAK
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2008.04.09 23:11:17 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam osłony-wyrzuciłem,tak to dźwięk jakby z wydechu.Więc musze poszukać może tłumik gdzieś drga za mocno.Dzięki za wskazówke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.04.10 00:10:03 Temat postu: |
|
|
hmm po zachowaniu silnika wyglada jakby przechodzil w stan awaryjny. Czyli wszytskie zbedne czujniki, sondy itp sa wylaczane i wtedy bedzie palil jak smok. A nie zapala sie czasem check engine? Tez jest dziwne ze po jakims czasie sam wraca do normy Takie usterki sa najtrudniejsze do wykrycia...
A moze cos z tymi czujnikami co wspominales? od czego te czujniki? auto czasem nie mialo jakiegos dzwonka ?
Z wydechem hmm a jak wyglada katalizator ile na nim przejechane?Duze prawdopodobinstwo ze kat jest do wymiany (w srodku kata jest taka "siatka" porcelanowa ktora bardzo latwo "potrzaskac" np udezajac katem o jakis kraweznik itp. Tak samo jak wyglada tlumik koncowy? jesli juz przegrody przegnily, wypalily sie to tak wlasnie bedzie dzwonil metalicznym dzwiekiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TRAWOR76
Destruktor
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: SULEJÓWEK
|
Wysłany: 2008.04.10 01:38:34 Temat postu: |
|
|
zgadza sie ..katalizator zapchany i traci moc,ale wielewskazuje na sondę lambdę...może tam zacząc szukać?może przetarty przewód ...chyba bym od tego zaczął.....lub uszkodzona jest poprostu i kopci i dużo pali auto ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TRAWOR76 dnia 2008.04.10 01:40:44, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ShDi
COLTMANIAK
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2008.04.10 23:14:34 Temat postu: |
|
|
Jedyne co się zapala to SRS.Miał dzwonka ale chyba z tyłu tylko :p Co do kata to mam wspawaną w środek rurke więc siateczki niema i auto tak chodziło. Masz rację że on sie chyba ustawia w tryb awaryjny bo można mu odpinać czujniki i nie reaguje.Lambde miałem pękniętą ( tą z tyłu w tłumiku)wymiana nie dała efektu,założyłem jakąś japońską uniwersalną podobno. Pamiętam że 1 czujnik był od temperatury a drugi bodajże od przepustnicy gazu o ile się nie myle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ulek114
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2008.04.11 21:16:52 Temat postu: |
|
|
witam moja matka tak miała w atosie po wymianie czujnika połozenia wału jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ShDi
COLTMANIAK
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2008.04.12 10:18:17 Temat postu: |
|
|
Ulek dziękuje Ci za wskazówkę, tylko jakbyś mógł jeszcze napisać co to wogóle za czujnik i gdzie go można znaleźć pod machą Bo ja o takim cudzie jeszcze nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.04.12 11:13:34 Temat postu: |
|
|
ShDi napisał: | ...Co do kata to mam wspawaną w środek rurke więc siateczki niema i auto tak chodziło... |
No to masz juz przyczyne dudnienia z wydechu! A poza tym nie wiem jak jest u Ciebie ale jesli nie masz kata a masz gdzies jeszcze sonde lambde (przed katem, w katalizatorze albo za katalizatorem) to bedzie Ci wklasnie wywalac blad. Musisz zobaczyc gdzie fabrycznie sa sondy lambda. Bo czesto nowe auta maja juz nawet 3 sondy lambda w calych wydechu!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.04.12 16:10:44 Temat postu: |
|
|
W CJ1A jest przed i zaraz za katalizatorem podobno da sie to obejsc zeby nie wywalalo bledu ale gadal mi to koles ktory namawial mnie zebym u niego wstawil sobie strumiennice wiec info ostro niepewne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TRAWOR76
Destruktor
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: SULEJÓWEK
|
Wysłany: 2008.04.12 23:21:24 Temat postu: |
|
|
nie polecam strumienicy,zwłaszcza w warsztacie gdzie zabierają sobie kata i wstawiają strumienicę ....zysk dla warsztatu i tylko....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ShDi
COLTMANIAK
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2008.05.10 20:27:29 Temat postu: |
|
|
Rozwiązałem problem.Mianowicie mechanik który wymieniał rozrząd nie dokręcił śruby na dole przy wale.Cud że nie rozwaliło silnika przez te pół roku.Teraz już jest wszystko OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CHAŁER
Sprzedał Colta...
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa/Otwock
|
Wysłany: 2008.05.11 00:57:25 Temat postu: |
|
|
No to dobrze że wszystko okiej ale z drugiej strony co to za mechanik że taki błąd popełnił!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|