Autor |
Wiadomość |
wojtekyoman
COLTMANIAK
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice/Mysłowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 12:35:11 Temat postu: [CJO] problem z napięciem |
|
|
mam problem z napięciem (tak sądze) kiedy jade na włączony światłach mijania i długich (w nocy widać to szczególnie) w momencie hamowania silnikiem lub po prostu sciągniecia nogi z pedału gazu światła świecą dużo mocniej, dmuchawa kręci szybciej itd. a kiedy znowu dodaje gazu jasność świateł spada... Czym może to być spowodowane?? Mam stary akumulator, ale nie ma problemu z rozruchem, klemy czyscilem... nic nie pomaga...
Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekyoman dnia 2009.04.08 23:55:31, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 13:15:13 Temat postu: |
|
|
popraw temat zgodnie z zasadami forum. Jesteś nowy, więc zapoznaj się z regulaminem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 13:44:01 Temat postu: |
|
|
U mnie jest zupełnie odwrotnie!
W momencie wduszania pedału gazu światka świecą mocniej
i wszystko jest raczej ok bo akumulator jest wtedy doładowywany
i dlatego jest taki objaw!(tak to sobie tłumaczę )
Ale dlaczego u Ciebie jest zupełnie na odwrót nie mam pojęcia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pexu
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Halinów Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 13:56:49 Temat postu: |
|
|
Kolego, miałem ten sam problem - winny był regulator napięcia. Po perypetiach z nim związanych wymieniłem alternator na używkę i...zacząłem mieć problem jak Adik - na luzie światełka świeciły słabiej (dmuchawa wolniej chodziła i takie tam). Naciągnięcie paska od alternatora rozwiązało wszystkie bolączki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 13:57:40 Temat postu: |
|
|
Czyli u mnie też jest nie tak jak powinno??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pexu
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Halinów Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.08 14:03:35 Temat postu: |
|
|
Tego na odległość Ci nie powiem, ale światełka nie powinny przygasać podczas pracy silnika na biegu jałowym. Podciągnij pasek i zobacz czy to pomoże? a nie popiskuje Ci chwilę po rozruchu (szczególnie w wilgotne / zimne poranki) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.09 03:31:00 Temat postu: |
|
|
Zdarza się czasami!
No to widzę że muszę to sprawdzić!
Dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekyoman
COLTMANIAK
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice/Mysłowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.09 10:34:26 Temat postu: |
|
|
Pexu napisał: | Kolego, miałem ten sam problem - winny był regulator napięcia. Po perypetiach z nim związanych wymieniłem alternator na używkę i...zacząłem mieć problem jak Adik - na luzie światełka świeciły słabiej (dmuchawa wolniej chodziła i takie tam). Naciągnięcie paska od alternatora rozwiązało wszystkie bolączki |
czyli jest problem z regulatorem napięcia??
gdzie to sie wogole znajduje?? da sie to wymienic??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekyoman dnia 2009.04.09 10:35:40, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pexu
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Halinów Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.09 11:30:03 Temat postu: |
|
|
Regulator jest częścią alternatora. I teraz tak:
Ja na początku wymieniłem sam regulator, efekt był taki że nie paliła się kontrolka od ładowania w ogóle + wcześniej już wspomniane problemy ze światłami (po odpuszczeniu gazu podczas jazdy światła mocniej świeciły). Wymieniłem zatem cały alternator, problem zniknął. Światełka zaczęły przygasać na jałowym, ale to już jak pisałem, pomogło naciągnięcie paska alternatora
Regulator kupiłem za około 100 PLN, alternator używany również za stówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekyoman
COLTMANIAK
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice/Mysłowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.09 21:55:38 Temat postu: |
|
|
ok dzieki bed kombinował z tym alternatorem
pozdro500!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|