Autor |
Wiadomość |
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.05 18:40:16 Temat postu: KILL : Golf mk3 GTI 8V vs Colt cao 1.6 4G92 vs BMW 5 E28 2.0 |
|
|
dziś miał miejsce pewien kill
jechaliśmy do kumpla obejrzeć jego rodzynka tzn
BMW5 z 1980 roku E28 2.0 130 koni (LPG ze sporą zwężką na dolocie)
przy okazji spotkaliśmy tam kumpla Golfem GTI 8V (115koni - seria, po wymianie głowicy - na seryjną)
najpierw z rollowanego (ok 20-30kmh) wszyscy z jedynki na trzech pasach obok siebie.
golf baaardzo elastyczny (idzie jak klekot z dołu) wysunął się o długość do przodu od razu, kiedy u mnie wskazówka przekraczała 3000...3500....4000 rpm golf przestał się oddalać, a beemka straciła do mnie ok. długość. szybka zmiana na 2b i golf sie nie oddala, beemka już mocno traci, zmiana na 3b... ok 100kmh golf się nie oddala, a kumpel w beemce odpuścił, do końca 3b nic się nie zmieniło w odległości, 4b i raczej bez zmian 160kmh i dość...
drugi raz na trzeci klakson z miejsca, kolega bardzo dobrze ogarnia fałweja i ma dobre opony (good year) więc znów wystrzelił o długość, a kill identyczny jak poprzednio zakończony przy podobnej prędkości.. hamowanie i bierze nas nieoznakowana astra z niebieskim światełkiem na dachu wyprzedziła beemke i mnie... myśle... na pewno wyprzedzi jeszcze golfa i będą 3 pieczenie na jednym ogniu... ja niby przypadkiem przed rondem w prawy i pakuje sie na osiedle żeby gdzieś zostawić auto i się ulotnić... może nie spisali numerów
ale astra wyprzediła chamsko golfa na rondzie i pojechała dalej mieli chyba interwencję.
jakby było mało emocji...
w beemce kierowca + pasażer, ale auto dopiero kupione, nie przepalone jeszcze i zwężka gazu sporo zabiera
w golfie tylko kierowca i bardzo dobry stan
w colcie ja jako kierowca i kumpel spory auto też ledwo kupione, jeszcze nie ogarniam go na lipnych dębicach.
beemka ewidentnie dostała, ale nie o to chodziło w killu.
colt vs gti ustalone jako mniej więcej 1:1
będą jeszcze starcia to opiszę.
pozdrooo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.05 18:45:30 Temat postu: |
|
|
no nieźle nieźle prosze Cie daj w kość temu golfowi pokaz mu kto tu rządzi :] CAO zawsze jest leprze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.02.05 21:11:23, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.05 18:49:20 Temat postu: |
|
|
privateer87 napisał: | prosze Cie daj w kość temu golfowi pokaz mu kto tu rządzi :] |
jak tylko założe jakieś dobre letnie gumy, doprowadzę miśka do stanu mnie zadowalającego i nauczę sie go ogarniać to powalczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LordV1000
w krainie wiecznych COLTÓW...
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1749
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.05 20:46:49 Temat postu: |
|
|
czekamy na relacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.02.05 21:03:56 Temat postu: |
|
|
hehe no widze niezle emocje. Ale golfa gti spokojnie powinnienes objechac i z lotnego i z zatrzymanego startu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.05 21:47:28 Temat postu: |
|
|
może nie spokojnie, ale powinienem
8V na prawdę dobrze chodzą jak na te 115koni i mają o dziwo krótką skrzynie (max 135 na trójce!!!) no i moment masakruje zanim misiek się wkręci na te 4tys
16V już nie jeżdżą tak dobrze jak by się mogło wydawać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2008.02.05 21:48:15, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
LSA69
Sprzedał Colta...
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2008.02.20 22:16:32 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jest tak jak mówi Kleju wg. mnie jak jechaliście na pierwszych biegach po 20-30km/h to powinneś mieć bardziej problemy z trakcją bo mój CAO 1600 to na jedynce nawed przy niskiej prędkości na pierwszym biegu wypierdala jak pojebany, a wyścig z linii to już wogóle bez komentarza Golf nie powinien mieć cienia szansy, chyba ze kolega was oszukuje i ma 3000ccm VR6-193KM pozdr..... i powodzenia w łojeniu Golfika Ps: Ja jak widzę Lamusów w BMW i Mercach to lubię ich prać bo na innych to mi szkoda paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.20 23:01:43 Temat postu: |
|
|
Dedis Chozof ty z Hozufa jestes jaka dzielnica moze jutro jakies spot chwylowe bede w hozofie o wydechu gadac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 09:22:12 Temat postu: |
|
|
LSA69 napisał: | Dokładnie jest tak jak mówi Kleju wg. mnie jak jechaliście na pierwszych biegach po 20-30km/h to powinneś mieć bardziej problemy z trakcją bo mój CAO 1600 to na jedynce nawed przy niskiej prędkości na pierwszym biegu wypierdala jak pojebany, a wyścig z linii to już wogóle bez komentarza Golf nie powinien mieć cienia szansy, chyba ze kolega was oszukuje i ma 3000ccm VR6-193KM pozdr..... i powodzenia w łojeniu Golfika Ps: Ja jak widzę Lamusów w BMW i Mercach to lubię ich prać bo na innych to mi szkoda paliwa |
tak, ale colt z 2tys rpm nie pali laci... a golf wręcz przeciwnie. zanim colt sie wkręci na swoje obroty (i wtedy ma problemy z trakcją) , to golf ucieka o dwie długości, co później bardzo trudno odrobić. z miejsca, golf miał przewagę w postaci świetnych opon i lepszego kierowcy.
coltem nie jest łatwo szybko ruszyć. ze zbyt niskich obrotów go zmuli i znów trzeba czekać aż sie wkręci, ze zbyt wysokich trzeba umieć nie spalić laci (ja się ucze dopiero) i jeszcze te lacie musiały by coś trzymać...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LSA69
Sprzedał Colta...
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2008.02.21 18:33:49 Temat postu: |
|
|
Najlepiej ruszać z obrotów rzędu około 3200-3800prm... wtedy fura robi 8,2sek od sety, o ile masz dobre opony i suchą nawierzchnie Więc ucz się,tego nigdy za mało pozdr ziomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 18:41:20 Temat postu: |
|
|
zwykle ruszam tak - tutaj przyczepny asflat, sucho i denne dębice (choć w dobrym stanie, po 1,5 sezonu)
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.02.21 19:26:52 Temat postu: |
|
|
mozna tez uzywac recznego przy ruszaniu ja tez tak robilem. hehe pewnie myslicie ze to dziwne ale tak tez sie rusza. Tylko trzeba miec wprawe. A chodzi o to zeby dociazyc przod, bo jak sie rusza gwaltownie to jak wiece przod auta sie unosi i dlatego traci sie przyczepnosc. A tak lekko i szybko reczny i ruszamy jak z procy
juz poprawilem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.02.21 20:10:08, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 19:35:32 Temat postu: |
|
|
Kleju napisał: | A chodzi o to zeby dociazyc tyl, bo jak sie rusza gwaltownie to jak wiece przod auta sie unosi i dlatego traci sie przyczepnosc. |
wiesz... nie wiem za bardzo o co Ci chodzi... próbuje cie zrozumiec...
ruszamy gwałtownie, to przód się unosi i jest on odciązony, a tyl dociązony...
gdy przód jest odciązony to szybciej traci przyczepność (napęd na przód) a wtedy nici z szybkiego ruszenia... dobrze mówię?
Kleju napisał: | A chodzi o to zeby dociazyc tyl |
CHYBA troszke się pomyliłeś
sęk w tym ze nie wiem jak ręcznym chcesz przód dociązyc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.02.21 19:36:57, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.02.21 20:09:21 Temat postu: |
|
|
privateer87 napisał: | Kleju napisał: | A chodzi o to zeby dociazyc tyl, bo jak sie rusza gwaltownie to jak wiece przod auta sie unosi i dlatego traci sie przyczepnosc. |
wiesz... nie wiem za bardzo o co Ci chodzi... próbuje cie zrozumiec...
ruszamy gwałtownie, to przód się unosi i jest on odciązony, a tyl dociązony...
gdy przód jest odciązony to szybciej traci przyczepność (napęd na przód) a wtedy nici z szybkiego ruszenia... dobrze mówię?
Kleju napisał: | A chodzi o to zeby dociazyc tyl |
CHYBA troszke się pomyliłeś
sęk w tym ze nie wiem jak ręcznym chcesz przód dociązyc? |
wroc moja wina oczywiscie dociazyc PRZOD, heh myslalem o przodzie a pisalem o tyle :p
Dociazamy przednie kola hamulcem recznym
zaraz tam poprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 20:16:18 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem jak zaciągniesz ręczny i zaczniesz puszczać sprzęgło to dociśniesz tylko dupe do ziemi - tylne koła.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 20:28:11 Temat postu: |
|
|
Dedis napisał: | moim zdaniem jak zaciągniesz ręczny i zaczniesz puszczać sprzęgło to dociśniesz tylko dupe do ziemi - tylne koła. |
tez mi się tak wydaje... co nie znaczy ze mam racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.02.21 20:49:15 Temat postu: |
|
|
sprobujcie kiedys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 20:55:08 Temat postu: |
|
|
może chodzić o zminimalizowanie poślizgu na starcie, przez mniejsze szarpnięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.21 21:00:19 Temat postu: |
|
|
ja sie nie ścigam mam 1,3 i od kazdego dostał bym baty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LSA69
Sprzedał Colta...
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2008.02.21 21:41:37 Temat postu: |
|
|
Coś w tym musi być , tylko nie wiem w jakim momencie mam puścić ręczny, może Kleju podzielisz się z nami swoją refleksją w jakiej chwili puszczasz ręczny?? ile sek albo ułamek sekund po puszczeniu sprzęgła puszczasz ręczny?? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.02.21 21:57:49 Temat postu: |
|
|
o kurde ciezko to wytlumaczyc, wszytsko zalezy jak ruszamy, ile obrotow, jaka przyczepnosc, jakie podloze i wiele innych czynnikow. Trzeba to wyczuc. Ja zawsze ruszalem z okolo 2500tys i przy momentalnym puszczeniu sprzegla zaciagalem reczny wtedy auto "siada" na ulamek sekundy.
Sa rozne szkoly tak samo jak hamowanie lewa noga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.02.21 21:58:50, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.22 00:18:32 Temat postu: |
|
|
privateer87 napisał: | ja sie nie ścigam mam 1,3 i od kazdego dostał bym baty |
Zacznij fakt ze nie bedziesz kosil wszystkich ale mnie sie udaje dosyc sporo czeba tylko obroty wyczuc bo albo zamuli albozacznie palic ale dalem juz w doope kilku kolesia i nie mam na mysli ty poldka caro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.02.22 00:53:54 Temat postu: |
|
|
znaczy wiesz... nie prowokuje ludzi, kiedyś tylko jakiś burak mnie podpuscił on miał golfa II nie wiem co za silnik ale baty dostał... polonezy mnie nie podpuszczają mało ludzi u mnie jest skoruch na wyścigi... hmm... o kiedys jechałem z kuzynem i dwiema dziewczynami, obok stanął rover 214 tu nie miałem szans ze względu na silnik i to ze miałem 3 dodatkowe osoby na pokładzie a koles w roverze był sam planuje swap'a zrobic na 1,6 ale zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieje ze nie skonczy sie na samych zamiarach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|