Autor |
Wiadomość |
cougar
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bezledy/Bartoszyce Płeć:
|
Wysłany: 2007.08.21 22:38:52 Temat postu: Różnice w mocy miedzy CAO a CJ0? (temat wydzielony) |
|
|
LordV1000 napisał: | 1600GLXi 83kW-113KM/6000 137Nm/5000 190km/h 9,8s 4G92 OHC 16V 969kg
to jak to jest ze colciak dochodzi do 7000 tys obrotow i dopiero zaczyna wariowac ?? i leci troche wiecej jak 190km/h ( ja tyle nie jechalem ) i przyspieszenie ma szybsze niz 9,8s ????
jedyne modyfikacje w moim colciaku to twarde zawieszenie i zmieniony wydech. |
Właśnie mnie zastanawia czym została ograniczona moc w CJ0 w koncu to identyczne silniki, a roznica 23KM ciekawe czy nie sam komputer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.08.21 22:50:21 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to wlasnie glowna przyczyna to komp (ale nie jestem pewien nie chce wprowadzac w blad)
Ale z drugiej strony nie slyszalem aby ktos zmienil kompa i nagle mu przybylo 23km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
harpagan
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wawrzyszewowo
|
Wysłany: 2007.08.21 23:15:46 Temat postu: |
|
|
Zmienic kompa to grubsza rzezba bo niestety nie sa plug&play
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.08.27 22:18:25 Temat postu: |
|
|
cougar napisał:
Cytat: | Ostatnio znajomy powiedział, ze w motocyklach które szly na niemcy by ograniczyc moc na kolektorze ssacym montowano spacjalne podkładki zmniejszajace średnice dolotów, wiec mozliwe ze tu zastosowano podobny manewr.
Teraz nie mam jak tego sprawdzic, ale kiedys sie zobaczy.
Chodzi mi oczywiscie o brakujace 23 koniki w CJ0. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.08.27 22:19:17 Temat postu: |
|
|
obi napisał:
Cytat: | cougar z tymi podkladkami to prawda ale w Hondzie czytalem kiedys jakis artykul
Moze i rzeczywiscie w miskch tez cos takiego zrobili |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2007.08.28 23:25:02 Temat postu: |
|
|
ale sa tez CAO 4G92 90 konne jak ktos nie wierzy to wrzuce skana swojej instukcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2007.08.28 23:27:49 Temat postu: |
|
|
pawela napisał: | ale sa tez CAO 4G92 90 konne jak ktos nie wierzy to wrzuce skana swojej instukcji. |
jakies kastraty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2007.08.29 10:54:00 Temat postu: |
|
|
prosze oto skan instrukcji:
i co wy na to
i przepraszam za tak duze skany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2008.05.09 14:51:05 Temat postu: |
|
|
Wysłany: 2008.02.21 00:52:43
Orientujecie się może co trzeba zrobić, żeby odzyskać te brakujące koniki?
Mam dalekosiężne plany na zakup CJ0 z 1.6 16V, ale ciągle mnie zastanawia z czym dokładnie związany jest ten spadek mocy...
Czy ktoś słyszał o jakimś sposobie na to?
Wydzielanie spalin po modyfikacjach silnika mogło by być niezgodne z normą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.05.09 18:38:15 Temat postu: |
|
|
Kampi, CJ4A wychodziły w wersjach 90,98 i 103KM. Szukaj mocniejszych wersji, choc sa bardzo rzadkie. W CJ silnik jest obrocony o 180' w stosunku do CA. Był temat na forum MM, wymiana kompa nic nie da bo nawet zlacza sa inne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cougar
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bezledy/Bartoszyce Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 01:14:23 Temat postu: |
|
|
Nie mogłem przeboleć z brakującymi kucykami w CJ0 i napisałem do Mitsubishi Motors i o dziwo nawet dostałem odpowiedz, a o to ona.
Kod: |
Dany jakimi operujemy czyli dane w katalogu części mówią że zarówno blok, głowica jak i wałek rozrządu są inne.
Dodatkowo różnią się fazy rozrządu
Dla 90KM
Dolot
14 BTDC
58ABDC
wylot
52 BBDC
16ATDC
Dla 113 KM
20
42
54
2
|
Coś Wam to mówi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 07:38:44 Temat postu: |
|
|
Po co pisałeś do Mitsubishi? 90% Klubowiczów ma taką wiedzę bez patrzenia w katalog?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cougar
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bezledy/Bartoszyce Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 09:31:20 Temat postu: |
|
|
rafamalk napisał: | Po co pisałeś do Mitsubishi? 90% Klubowiczów ma taką wiedzę bez patrzenia w katalog? |
Nie twierdze, że Mitsubishi mi pomogło, ale pokaż mi gdzie tu jest odpowiedź na brakujące KM? Wszyscy mają tylko domysły nic wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 10:28:38 Temat postu: |
|
|
Cytat: | rafamalk napisał:
Po co pisałeś do Mitsubishi? 90% Klubowiczów ma taką wiedzę bez patrzenia w katalog? |
no to ja zaliczam sie do nie wiedzacych 10 procent:) bo byłem swiecie przekonany ze to identyczne silniki jedynie obrucone o 180st.
a pisza ze blok,głowica i wałek jest inny i inaczej ustawone fazy.
rafał nie wydaje mi sie ze 90%klubowiczów o tym wie.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 11:08:39 Temat postu: |
|
|
Nie chodziło mi o to rozłożenie faz rozrządu tylko o to, że tym się po prostu różnią - źle się wyraziłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 11:29:59 Temat postu: |
|
|
paece,i dzis znów cos ciekawego sie dowiedziałem o colciakach ,człowiek całe zycie sie uczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 12:19:50 Temat postu: |
|
|
hmhmhmhmhm.
Miałem te oba silniki rozebrane przed oczami, i muszę powiedzieć, że jestem zdziwiony, bo na oko wszystko wygląda identycznie. Ale nie mierzyłem cyfrową suwmiarką, wystarczą dziesiąte części milimetra różnicy w kształcie krzywek wałków rozrządu i już mamy zupełnie inne fazy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyfer33
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: z miasta Łodzi Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.15 10:09:18 Temat postu: |
|
|
U Świątka dziś patrzyłem za sportowym walkiem do cao i niema wogóle on w ofercie MITSUBISHI.......szok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|