FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum COLTMANIA.PL Strona Główna
->
WNĘTRZE
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
NASZE FURKI
----------------
!!!! UWAGA FORUM PRZENIESIONE !!!
Przedstaw się...
Klubowicze (A152-C12 & C51A-C58A)
Klubowicze (CA0-CA1A-CA5A)
Klubowicze (CJ0-CJ4)
Klubowicze (CZ3-CZ5-CX)
Lancer C6x-CBx-CKx, Proton, Carisma i nie tylko...
Archiwum KLUBOWE
ZLOTY, SPOTY, IMPREZY...
----------------
MAZOWIECKIE
SPOTY
Spotkane COLTY
ZLOTY OGÓLNOPOLSKIE
WIELKOPOLSKIE
PODKARPACKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE
ŚLĄSKIE I MAŁOPOLSKIE
ZLOTY WIELKOPOLSKIE
OGÓLNE
----------------
Car audio & CB
ZRÓB TO SAM
PODWOZIE
SILNIK
ELEKTRYKA
NADWOZIE
WNĘTRZE
SPRZEDAM
KUPIĘ
Zakup kontrolowany
Sprzedam (pozostałe rzeczy)
TECHNICZNE
TUNING & RACING
OGÓLNOTECHNICZNE, ciekawostki...
CRASH
Prawo, ubezpieczenia itp.
Technika jazdy / bezpieczeństwo
EKSPLOATACJA
JAZDA POLSKA
CIEKAWE AUKCJE (części / akcesoria itp.)
CIEKAWE AUKCJE (auta w całości lub na części)
ZNIŻKI
GIEŁDA
STREFA KLUBOWA
----------------
MISS COLTÓW 2009
GADŻETY KLUBOWE / FUNDUSZ COLTMANII
Zasady forum, pomysły, pytania i inne kwestie organizacyjne...
TO MY
Najlepszego...
DOWNLOAD
MISS COLTÓW 2008
REGULAMIN I ZASADY
POZOSTAŁE
----------------
Potrzebny SPECJALISTA-ZAWODOWIEC
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Fotki tuningowe
Historia COLTÓW
Nasze wyścigi
Filmiki
Sport...
Gry i łamigłówki
Humor
Dyskusje motoryzacyjne
COLTMANIA.EU
Polecane strony
ELECTRO
POGADUCHY
LUBELSKIE
ŁÓDZKIE
[A15x-C1x-C5x] Klubowicze
WARMIŃSKO-MAZURSKIE I PODLASKIE
DOLNOŚLĄSKIE I OPOLSKIE
POMORSKIE I ZACHODNIO-POMORSKIE
[CA0] Klubowicze
[CJx] Klubowicze
KUJAWSKO-POMORSKIE
[CZx] Klubowicze
COLTY sprzedane
Inne auta
FUNDUSZ COLTMANII
ZASADY KONKURSU
Archiwum ogłoszeń kupna / sprzedaży
LUBUSKIE
Archiwum - COLTMANIA 2008
Archiwum - MITSUMANIAKI 2008
Kącik fotograficzny
Totalny OFF-TOPIC
Archiwum - MITSUMANIAKI 2007
Linki
LordV1000
Kosz
Archiwum - inne zloty
NOWY SHOUTBOX
----------------
Jak dodawać zdjęcia?
...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sek81
Wysłany: 2008.07.08 11:07:01
Temat postu:
Dziękuje bardzo za fachową instrucję przeszczepu
rafal_szczecin
Wysłany: 2008.07.08 10:13:17
Temat postu:
nie chce mi sie przepisywac kolejny raz, wiec wkleje linka
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22916
sek81
Wysłany: 2008.07.08 07:55:07
Temat postu:
Aha dzięki za radę. Myślałem, że to jest bardziej skomplikowana robota:)
W takim razie trzeba zacząc się rozglądać za zegarami:)
W jaki sposob zrobiłes na nowych zegarach taki sam przebieg jak na poprzednich?
rafal_szczecin
Wysłany: 2008.07.07 23:19:48
Temat postu:
wtyczka
stare zegary dzialaja tylko na jednej wtyczce ,natomiast nowe juz na dwoch ( druga wtyczke znajdziesz wyjmujac stare zegary
) ogolnie robota prosta jak drut
sek81
Wysłany: 2008.07.07 22:15:07
Temat postu:
pytając o materiał oczywiście miałem na myśli o kupno zegarów z rynku wtórnego:)
W wersji bez obrotomierza jest tam jakis kabelek za zegarami od niego, zeby podpiąc te nowe zegary z obrotomierzem??
rafal_szczecin
Wysłany: 2008.07.07 21:57:13
Temat postu:
nie rozumiem pojecia material+ robocizna
ale ogolnie zegary kosztuja od 100 do 150 zl , ja z tego co pamietam to zaplacilem kolo 120 zl . to jest chyba material
a robocizna za free, bo robisz to sam.
sa dwie opcje
1. latwiejsza czyli montujesz nowe zegary z takim przebiegiem jakie mialo poprzednie auto, i wtedy tylko wypinasz stare zegary i wpinasz nowe ( jest tam starsznie malo miejsca i trzeba sie nawyginac )
2. przekladasz liczniki ze swoim przebiegiem - troche wiecej roboty ale wg mnie jak cos robic to porzadnie.
i pamietaj ,zeby kupowac zegary od takiej samej wersji jakiej Ty masz tzn z 1,3 12v do 1,3 12v, bo zegary z 1,6 16v do 1,3 12v potrafia wariowac .
sek81
Wysłany: 2008.07.07 13:23:19
Temat postu: [CJ0] Wymiana zegarów
Mam identyczną wersje Colcika nawet w tym samym kolorze co
rafal_szczecin
(colt CJ0 1.3).
Mam pytanie:)
Ile kosztuje wymiana zegarów na te z obrotomierzem (materiał + robocizna) bo o wiele bardziej taka opcja mi sie podoba i czy taka przeróbka jest skomplikowana??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin