FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum COLTMANIA.PL Strona Główna
->
WNĘTRZE
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
NASZE FURKI
----------------
!!!! UWAGA FORUM PRZENIESIONE !!!
Przedstaw się...
Klubowicze (A152-C12 & C51A-C58A)
Klubowicze (CA0-CA1A-CA5A)
Klubowicze (CJ0-CJ4)
Klubowicze (CZ3-CZ5-CX)
Lancer C6x-CBx-CKx, Proton, Carisma i nie tylko...
Archiwum KLUBOWE
ZLOTY, SPOTY, IMPREZY...
----------------
MAZOWIECKIE
SPOTY
Spotkane COLTY
ZLOTY OGÓLNOPOLSKIE
WIELKOPOLSKIE
PODKARPACKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE
ŚLĄSKIE I MAŁOPOLSKIE
ZLOTY WIELKOPOLSKIE
OGÓLNE
----------------
Car audio & CB
ZRÓB TO SAM
PODWOZIE
SILNIK
ELEKTRYKA
NADWOZIE
WNĘTRZE
SPRZEDAM
KUPIĘ
Zakup kontrolowany
Sprzedam (pozostałe rzeczy)
TECHNICZNE
TUNING & RACING
OGÓLNOTECHNICZNE, ciekawostki...
CRASH
Prawo, ubezpieczenia itp.
Technika jazdy / bezpieczeństwo
EKSPLOATACJA
JAZDA POLSKA
CIEKAWE AUKCJE (części / akcesoria itp.)
CIEKAWE AUKCJE (auta w całości lub na części)
ZNIŻKI
GIEŁDA
STREFA KLUBOWA
----------------
MISS COLTÓW 2009
GADŻETY KLUBOWE / FUNDUSZ COLTMANII
Zasady forum, pomysły, pytania i inne kwestie organizacyjne...
TO MY
Najlepszego...
DOWNLOAD
MISS COLTÓW 2008
REGULAMIN I ZASADY
POZOSTAŁE
----------------
Potrzebny SPECJALISTA-ZAWODOWIEC
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Fotki tuningowe
Historia COLTÓW
Nasze wyścigi
Filmiki
Sport...
Gry i łamigłówki
Humor
Dyskusje motoryzacyjne
COLTMANIA.EU
Polecane strony
ELECTRO
POGADUCHY
LUBELSKIE
ŁÓDZKIE
[A15x-C1x-C5x] Klubowicze
WARMIŃSKO-MAZURSKIE I PODLASKIE
DOLNOŚLĄSKIE I OPOLSKIE
POMORSKIE I ZACHODNIO-POMORSKIE
[CA0] Klubowicze
[CJx] Klubowicze
KUJAWSKO-POMORSKIE
[CZx] Klubowicze
COLTY sprzedane
Inne auta
FUNDUSZ COLTMANII
ZASADY KONKURSU
Archiwum ogłoszeń kupna / sprzedaży
LUBUSKIE
Archiwum - COLTMANIA 2008
Archiwum - MITSUMANIAKI 2008
Kącik fotograficzny
Totalny OFF-TOPIC
Archiwum - MITSUMANIAKI 2007
Linki
LordV1000
Kosz
Archiwum - inne zloty
NOWY SHOUTBOX
----------------
Jak dodawać zdjęcia?
...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wilku
Wysłany: 2009.04.25 23:04:02
Temat postu:
nie wiem dlaczego wczesniej tego nie zauwazylem ale chyba zegary zle mi dzialaja. wg tego co pokazuje mi obrotomierz to mam odciecie przy 6 tys obrotow... mozliwe ze to dlatego ze mam silnik 16v a zegary sa od 12v?
z gory dzieki za odpowiedz
wilku
Wysłany: 2009.04.19 20:55:52
Temat postu:
moim zdaniem temat do zamkniecia, problem rozwiazany, obrotomierz ma sie dobrze, trzeba bylo zmostkowac odpowiednie piny, nie wiem dlaczego, moze mialem zegary od innej wersji silnika 1.3, niestety nie wiem tez jak, zrobil mi to elektryk
a i z tego co mi wiadomo to CJ nie ma w wersji GTI a tym bardziej 1.3
pozdro
grzegorz
Wysłany: 2009.04.19 18:58:26
Temat postu:
czy we wszystkich gti obrotomierz po zgaszeniu silnika wędruje na 9000
Mefi100
Wysłany: 2008.12.15 17:33:06
Temat postu:
Ja postaram sie sprawdzic czy to dobre piny. Ale dopiero jak bede grzebal. Co do samego obrotmierza to ciezko powiedziec. Trzeba by bylo znac zakresy napiec inaczej albo nie ruszy albo spalisz
wilku
Wysłany: 2008.12.15 17:23:53
Temat postu:
szkoda, schemat tak czy siak mi sie przyda wiec pozostaje mi szukanie dalej
chcialbym aby ktos potwierdzil czy aby napewno dobrze doszedlem do tego ze piny 3 i 4 po lewej w pionowej kostce odpowiadaja za obrotomierz.
a czy istnieje jakis inny sposob na ruszenie wskazowki obrotomierza?
Mefi100
Wysłany: 2008.12.15 17:17:42
Temat postu:
lepiej nie bo mozesz spalic schematu nie mam zostaje foto albo sprawdzenie czy jest napiecie na tej pionowej kostce w stykach ktore ida do obrotow
wilku
Wysłany: 2008.12.15 15:28:08
Temat postu:
wczoraj wieczorem rozebralem cale zegry i zlozylem, wszystkie srubki na 100% dobrze sa dokrecone, sciezki tez nie wygladaja na takie ktore mogly by nie przewodzic pradu. zegary moim zdaniem sa do wersji 1.3 gdyz maxymalna predkosc na nich to 210km/h, zegary od 1.6 maja do 230km/h ale o tym juz bylo wyzej.
dodatkowo blaszki w kostce znajdujacej sie w kokpicie, tej ustawionej pionowo (3 i 4 od gory po lewej) podgialem troche aby miec pewnosc ze stykaja sie ze sciezkami w zegarach.
da sie jakims domowym sposobem sprawdzic sprawnosc obrotomierza? moge go podpiac pod jakies napiecie? czy lepiej tego nie robic bo moge spalic silniczek?
pawela
Wysłany: 2008.12.15 12:37:20
Temat postu:
rafamalk napisał:
A ja wiem w czym jest problem
Ostatnio przerabiałem to u siebie, Rozrkręciłęm i skręciłem licznik, ale bez jednej śrubki, bo mi gdzieś uciekła. Skutek - obortomierz nie chciał działać.
Tak się składa, że śrubki robią od razu za masę i muszą być wszystki co by prądzik popłynął. Zobacz u siebie czy wszystkie śrubki masz na swoim miejscu.
w 100% się zgadzam, kiedyś też nie dokręciłem jednej śrubki i obrotomierz nie chodził. Choć mi się wydaję, że tu chodzi o docisk wtyków, a nie masowanie
A i w CJ0 obrotomierz z 1.3 nie działa w 1.6 i odwrotnie.
W CA0 problemu nie ma
Mefi100
Wysłany: 2008.12.15 00:18:50
Temat postu:
Postaram sie o schemat lub cykne foto tylu moich zegarow naniose ci przebig sciezki i miejce gdzie jest podlaczona do wtyku. bedzie mozna przynajmniej porownac czy podlaczenie do "kostki" jest w tym samym miejscu
Edit
tyle ze troche bedziesz musial poczekac bo auto stoi gdzie indziej a najblizsze kilka dni mam zawalone
rafamalk
Wysłany: 2008.12.14 20:31:34
Temat postu:
A ja wiem w czym jest problem
Ostatnio przerabiałem to u siebie, Rozrkręciłęm i skręciłem licznik, ale bez jednej śrubki, bo mi gdzieś uciekła. Skutek - obortomierz nie chciał działać.
Tak się składa, że śrubki robią od razu za masę i muszą być wszystki co by prądzik popłynął. Zobacz u siebie czy wszystkie śrubki masz na swoim miejscu.
Koyocik
Wysłany: 2008.12.14 19:51:24
Temat postu:
Zobacz może, czy nie masz problemu z pękniętą ścieżką w zegarach - może masa nie dochodzi.
wilku
Wysłany: 2008.12.14 19:36:20
Temat postu:
tez nad tym sie zastanawialem, przegladnalem zdjecia samochodow z allegro i faktycznie wersja 1.6 ma o 20km/h wiecej na tarczy. Wiec wychodzi na to że zegar jest od wlasciwej wersji.
Koyocik
Wysłany: 2008.12.14 18:55:42
Temat postu:
O ile dobrze pamiętam, to w wersji "kontynentalnej" 1,3 ma najwyższą prędkość 200km/h i pojedynczą kreskę ponad, natomiast 1,6 220km/h i taką samą kreskę ponad.
wilku
Wysłany: 2008.12.14 18:35:18
Temat postu: [CJ0 1.3] problem z zegarem obrotow.
Witam serdecznie, mam colta CJ0 1.3, do tej pory mialem zegary w wersji bez obrotomierza, udalo mi sie znalesc osobe, ktora miala na sprzedaz takie z obrotomierzem, sa to zegary z wersji angielskiej colta. Predkosciomierz jest w milach/kilometach ale akurat nie o predkosciomierz chodzi. Mam problem z Obrotomierzem, ten w ogole nie reaguje, caly czas jest na zerze.
1. Co moze byc nie tak? Czy moze ktos mi wyslal zegary od Colta 1.6? bo z tego co wiem to takie nie dzialaja z silnikami 1.3
2. W jaki sposob moge sprawdzic z jakiej wersji silnikowej sa to zegary?
3. Dodatkowo jak sprawdzic czy sam obrotomierz dziala?
4. Czy ma ktos moze dostep do schematu instalacji elektrycznej? Bo jeszcze nie udalo mi sie znalesc.
5. Czy obrotomierz bierze impusl z czujnika predkosci obrotowej walu czy moze z cewki?
6. Moze jest ktos z Gdanska lub okolic, majacy Colta 1.3 CJ z dzialajacym obrotomierzem i zgodzilby sie na sprawdzenie u niego moich zegarow?
Z gory ogromne dzieki za pomoc.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin