Autor |
Wiadomość |
jerrylos |
Wysłany: 2009.04.07 08:11:50 Temat postu: |
|
Dedis napisał: | mhm to po prostu w moich okolicach nieco taniej.
14zł/100ml bazy + utwardzacz, ale nie pamiętam ile. za metalic biorą 17.
ogólnie ilości w porządku |
jak bede potrzebowal, to sie zglosze i mi poczta wyslesz ;p |
|
|
Dedis |
Wysłany: 2009.04.07 08:08:15 Temat postu: |
|
mhm to po prostu w moich okolicach nieco taniej.
14zł/100ml bazy + utwardzacz, ale nie pamiętam ile. za metalic biorą 17.
ogólnie ilości w porządku |
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.04.06 23:44:11 Temat postu: |
|
kupiłem 0.6 litra farby z utwardzaczem i rozpuszczalnikiem, polakierowałem cały dach, 2 błotniki, tylną klape i pas pod klapą - zostało mi ze 150 ml. drogo ? nie wydaje mi sie
na całe auto poszło by ze 2 litry |
|
|
Kleju |
Wysłany: 2009.04.06 20:09:43 Temat postu: |
|
Dedis napisał: | to coś dużo tej farby albo droga mieszalnia |
Dlaczego?
Przecież setka fabry z utwardzaczami kosztuję około 30-40zł. Więc na cały dach i tył spokojnie wyjdzie 200-300ml jak nie więcej farby |
|
|
Dedis |
Wysłany: 2009.04.06 20:00:23 Temat postu: |
|
to coś dużo tej farby albo droga mieszalnia |
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.04.06 16:36:07 Temat postu: |
|
tył malowany i dach |
|
|
Dedis |
Wysłany: 2009.04.06 16:27:29 Temat postu: |
|
no fajnie fajnie
rozumiem że całe auto nalowane (od zewnątrz)? |
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.04.06 16:15:44 Temat postu: |
|
olcina została dzis polakierowana
koszta : farba 140 zł + robocizna(spawanie,szpachlowanie,pasowanie,lakierowanie tylnych błotników,dachu, klapy i pasa z tyłu)= 740 zł
|
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.04.05 09:58:11 Temat postu: |
|
kiedys na pewno wyjdzie - to nieuniknione |
|
|
Dedis |
Wysłany: 2009.04.05 09:47:53 Temat postu: |
|
nie chce być niegrzeczny, ale ruda i tak wyjdzie
ale na pewno przez jakiś czas bedzie spokój.
pzdr |
|
|
kartomaniak |
Wysłany: 2009.04.05 07:51:39 Temat postu: [CA0] Wytępienie rudej |
|
najpierw wycięcie "chorych" miejsc
potem dopasowanie kawałków blachy i wspawanie
potem szpachlowanie
następnie szlifowanie
PODKŁAD
i cała robota jak ktoś ma migomat i potrafi spawać to sobie poradzi
przy okazji wymiana przedniego pasa
|
|
|