Autor |
Wiadomość |
pawel
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 15:14:15 Temat postu: |C51A| Stuki w silniku |
|
|
Witam Niedawno uszczelniałem silnik. Po remoncie przez 1000km oszczędzałem silnik tak żeby wszystko się ułożyło. Wszystko było oki aż do tej pory. W silniku słychać delikatne stukanie a w miarę nagrzania jest bardziej intensywne. Czy to mogą być zawory. Wydaje mi się że słychać właśnie jeden i jest to bardzo głośna praca. Silnik też niezbyt równo pracuje. Nie jestem pewien czy nawet na jednym cylindrze. Co to może oznaczać??? Do mechanika oddaje w poniedziałek. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.10.19 15:22:52 Temat postu: |
|
|
Najpierw radzę wyregulować luzów zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 15:27:43 Temat postu: |
|
|
Zawory były regulowane zaraz po założeniu głowicy. Jest możliwość że się rozregulowały?? Wymieniane były również uszczelniacze zaworowe. Może się ułożyły i to spowodowało że zaczął tak sie zachowywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.10.19 18:53:32 Temat postu: |
|
|
Wszystko musi się ułożyć. Najlepiej sprawdzić poprawność regulacji, mogły się ułożyć i trzeba znowu wyregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 20:01:02 Temat postu: |
|
|
Właśnie słyszałem że po jakimś czasie będzie taka konieczność regulacji zaworów. Szkoda tylko że mechanik mnie o tym nie powiadomił. No trudno. Dzięki za rade. A może jeszcze ktoś się orientuje w sytuacji???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bogna
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Piła Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.20 08:06:40 Temat postu: |
|
|
Nie martw się to naturalny objaw .
Też wymieniałam niedawno dwa zawory i uszczelniacze . Na poczatku słychac charakterystyczny stukot potem one sie same "układaja " i stopniowo milkną.(U mnie stukał zawsze jeden) Po jakis 500 -1000 km należy wyregulowac luzy i zmienić olej .W tym oleju moga się znajdowac drobne opiłki metali. Dziwie się że mechanik nic nie powiedział .To trochę żle o nim świadczy.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bogna dnia 2008.10.20 08:08:32, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.20 13:23:20 Temat postu: |
|
|
No właśnie ale ja nie wymieniałem zaworów i przez 1000km było wszystko oki. Samochód już stoi u mechanika. Na pierwszy rzut oka trzeba jeszcze raz wyregulować zawory i będzie dobrze. Przyznam że dziś już było lepiej ale to jeszcze nie ta praca silnika. Ja z kolei jestem bardzo pedantyczny i musi wszystko być na tip top. Tym bardziej że lubię ten samochód Co do mechanika to jeżdżę już do niego 3 lata i jest naprawdę dobry. Inni z kolei nawet nie chcą się zabrać do tego samochodu. Ciężko jest o dobrego i taniego fachowca. No i jak każdy człowiek może się pomylić i on. tak więc nadal będę się serwisował u niego. Dzięki i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|