Autor |
Wiadomość |
Rafaelraf
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Krzeszowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.22 22:09:56 Temat postu: [CA0 1.3 1995r] problem podczas dodawania gazu powyżej 80 km |
|
|
witajcie drodzy COLTMANIACY
pisze z prośbą o pomoc !!!
problem tkwi w pracy silnika. na 3 biegu gdy wskazówka prędkościomierza dochodzi do 80 km, na 4 biegu do 100 a na 5 do 130 silnik dławi się i nie chcę przyspieszać w efekcie zaczyna szarpać samochodem. mam zamontowany stożek ale przez pół roku tak jeżdżę a te problemy zaczęły się parę dni temu. proszę o pomoc w zdiagnozowaniu mojego miśka
z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafaelraf dnia 2009.02.24 11:21:57, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mugen
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.02.22 22:24:03 Temat postu: Re: [CA0 1.3 1995r] problem podczas dodawania gazu powyżej 8 |
|
|
sprawdź świece, przewody kopułkę i palec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafaelraf
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Krzeszowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.22 22:28:57 Temat postu: |
|
|
jestem w trakcie poszukiwań odpowiednich świec i kabli bo słyszałem że są jakieś (NGK s-line) czy jakoś tak podobno sportowe i działają ciut lepiej niż zwykłe ale ile w tym prawdy to nie wiem.
a tak w % to na ile to może być to co mówisz ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Koronowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 00:55:05 Temat postu: |
|
|
mi sie dusil jak mialem cos nie tak w komputerze po resecie dzialal normalnie a potem padly dwie swiece i wogole nie chcial chodzic
sprobuj resetnac komputer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafaelraf
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Krzeszowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 10:40:56 Temat postu: |
|
|
a jestem w stanie sam to zrobić czy muszę zabrać mojego miśka do speca
zastanawiałem się czy to może być wina stożka że zmienia parametry mieszanki
ale jak wcześniej pisałem to zaczęło się dziać parę dni temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pexu
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Halinów Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 11:00:06 Temat postu: |
|
|
Rafaelraf napisał: | a jestem w stanie sam to zrobić czy muszę zabrać mojego miśka do speca . |
Jeżeli pytasz o reset komutera, oczywiście możesz zrobić sam. Odłączasz aku na parę dłuższych chwil, podłączasz z powrotem, odpalasz autko nie kręcąc kierą ani nic i czekasz do załączenia i wyłączenia wentylatora chłodnicy. That's all
Aaa...zapomniałem dodać, zrób to na zimnym silniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pexu dnia 2009.02.23 11:33:28, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Koronowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 13:43:16 Temat postu: |
|
|
i wszystkie zbedne elektryczne urzadzenia musza byc wylaczone przed odpaleniem
tzn swiatla nadmuch itd zemy nie bylo zadnego zbednego obciazenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pexu
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Halinów Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 14:05:04 Temat postu: |
|
|
White napisał: | i wszystkie zbedne elektryczne urzadzenia musza byc wylaczone przed odpaleniem
tzn swiatla nadmuch itd zemy nie bylo zadnego zbednego obciazenia |
Dokładnie tak jak kolega mówi
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafaelraf
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Krzeszowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.23 18:00:39 Temat postu: |
|
|
ok tak zrobie. a jeśli to nie bedzie to to może byc problem taki o którym pisał mugen.
a i jeszcze jedno pytanko czy założenie przepływomierza za stożkiem może pomóc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Koronowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.24 01:13:22 Temat postu: |
|
|
a pod co bys chcial podpiac przeplywomierz
seryjnie ca0 1.3 nie mialy przeplywomierza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafaelraf
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Krzeszowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.24 10:09:16 Temat postu: |
|
|
a jest taka możliwość ogólnie bo chetnie przyswoje wiecej info technicznych o moim miśku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafaelraf dnia 2009.02.24 10:25:30, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|