Autor |
Wiadomość |
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.30 21:28:01 Temat postu: [CA4A 1.6] Jak sprawdzić błędy ECU? |
|
|
Czy CA0 1.6 16V z 1993 roku można podpiąć pod komputer??Jak tak to gdzie ma gniazdo diagnostyczne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez simer dnia 2008.07.30 21:28:52, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
docencik
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.07.30 22:44:28 Temat postu: |
|
|
Idzie. Jeśli auto do 94 podepniesz prostym kablem.
Gniazdo diagnostyczne jest po prawej stronie w nogach kierowcy obok skrzynki z bezpiecznikami!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.31 10:21:33 Temat postu: |
|
|
Jest 1993 rok czyli sie łapie.Dziękuje,musze poszukać.Jak to mniej więcej wygląda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.31 10:24:57 Temat postu: |
|
|
gniazdo masz przy lewym słupku drzwiowym, obok skrzynki z bezpiecznikami kabinowymi. Masz rok 93, więc stare gniazdo OBD I. Na tej stronie masz podane dokładnie jak sprawdzić błędy kompa.
[link widoczny dla zalogowanych]
klikasz na -> Dane naprawczo regulacyjne
a potem na -> Diagnoza błędów ECU
NA PRZYSZŁOŚĆ:
Na tej stronie jest wieeele pomocnych danych dotyczących serwisowania Miśków. Pozwala to zaoszczędzić trochę pieniędzy i poznać auto
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.07.31 10:28:16, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.31 21:43:05 Temat postu: |
|
|
Dziekuje Pawela,dziś go podpiołem,nic nie wyszło Na gazie równiutko i pięknie pracuje,a na benzynce dużo gorzej.Wolne obroty utrzymuje idealnie,gorzej z wkręceniem sie dalej.Max. obroty to ledwo co 5tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomusn
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żnin Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.31 22:00:22 Temat postu: |
|
|
jak nie pali kontrolka CHE to nie ma błędów
jedyne co można to podpiąć pod jakiś datalogger (typu Palm z MMCD lub PC z TMO) ale nie zawsze w CAx działa nawet w niektórych z roczników przed 1992 - nie działało w zadnym CAx które próbowałem podłączyć pod palma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.04 22:03:12 Temat postu: |
|
|
Więc co mam zrobić,zeby zaczął pracować jak nalezy.Na gazie idealnie,na benzynie na wolnych obrotach też,gorzej jest jak chce go wkręcić na obroty,po długim czasie max. 5 tyś.Filtr paliwa wymieniłem,świece też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lot
Jednopostowiec
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.25 00:41:42 Temat postu: |
|
|
odgrzeję kotleta.
Spróbuj kolego polatać dłużej na benzynie i to najlepiej z dodatkiem do czyszczenia wtrysków. Po dłuższej jeźdize na gazie mogły Ci sie nieco pozapiekać nieużywane benzynowce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|