Autor |
Wiadomość |
oko_81
Trochę napisał...
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 10:17:06 Temat postu: [CA4A 1.6] Wyciąganie silnika |
|
|
Witam!
Musze wymontowac slinik z auta.
Najlepiej w całości ze skrzynią biegów.
Jak sie do tego zabrac - co odkręcać i w jakiej kolejności ?
Silnik chce podnosić do góry .
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 12:16:38 Temat postu: |
|
|
ze skrzynią do góry. Hmmm. Wyciągasz trąbę słonia, aku, odpinasz przewody chłodnicy, WSZYSTKIE przewody elektryczne, pompe wspomagania, przewody paliwowe. Wyciągasz półosie ze skrzyni, oczepiasz kolektor wydechowy, zawieszasz silnik. Trzymają 4 poduszki, w tym 3 zamocowane do skrzyni. 2 są przy sankach, jedna obok pompy wspomagania i jedna pod obudową filtra powietrza. To tak w wielkim skrócie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 12:47:24 Temat postu: |
|
|
Proponuję nie odkręcać kolektora wydechowego od głowicy tylko przy pierwszej rurze wydechowej. Śruby (przynajmniej u mnie) ruszyły bez problemu (chyba 3 szt przy samej rurze + 2 na mocowanie ich do bloku). Żeby odkręcić kolektor od głowicy trzeba zdjąć osłonę i mocowanie wspomagania a później i tak są problemy bo z głowicy wystają szpilki i kolektor trzyma cały silnik i nie chce go puścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 14:17:40 Temat postu: |
|
|
a mi właśnie odkręciły się przy głowicy bez problemu, aż się zdziwiłem, że tak narażone na zmiane temperatury puściły tak łatwo. Ale, fakt, tersorex może mieć rację, mniej roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 19:36:17 Temat postu: |
|
|
pawela, przy wymianie uszczelki pod głowicą nie spotkałem śruby której nie dało się odkręcić! Ten silnik nie jest ze stali tylko ze złota! Ale tak jak potwierdzasz, o wiele łatwiej jest wyjąć razem z kolektorem - już sama ilość śrub 4 kontra 7 od osłony + 10 od kolektora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|