Autor |
Wiadomość |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.22 09:10:07 Temat postu: |CAO| Problem z obrotami na zimnym silniku |
|
|
Problem z obrotami na zimnym silniku, na ciepłym jest okej.
Na początek mówię ze coś mi szukajka nie działa,(wpisuje rożne nawet bardzo proste do znalezienia tematy i wyskakuje nie znaleziono)
i nie wiem czy już było mianowicie, choć prawdopodobnie tak ;(
Mój problem wygląda następująco, dzieje mi się tak od trzech dni,jak Colciak postoi przez noc mam problemy z obrotami jak odpalę, wskakują od razu na 1000 i nic wyżej, jak pojadę i np. dojeżdżam do krzyżówki po wduszeniu sprzęgła obroty spadają i gaśnie,bardzo uciążliwa sprawa,bo praktycznie co chwila muszę odpalać. Problem występuje tylko dopóki silnik nie osiągnie właściwej temperatury.jak jest ciepły jest wszystko oki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.09.22 10:06:57 Temat postu: |
|
|
Na początek reset ECU + nauka wolnych obrotów
Potem do czyszczenia przepustnica, silniczek krokowy + regulacja wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.22 10:42:31 Temat postu: |
|
|
Najlepiej rozebrać i pomierzyć silniczek...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.22 13:15:03 Temat postu: |
|
|
reset i wolne obroty ustawione,musze teraz przeczekac noc i zobaczyc rano czy bedzie si,po odłaczeniu aku palac sobie fajka mówie sobie popatrze sobie kluczem od aku i sprawdze jak dokrecone sa sróby w silniku i o zgrozo nie wiem jak to mozliwe,sróby od głowicy były luzne,podokrecałem 4-5obrotów kluczem!!!!teraz wiem dlaczego ostatnio zaczeła mi sie pozniej zapalac kontrolka cisnienia oleju ale zastanawia mnie przyczyna??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.09.22 13:26:59 Temat postu: |
|
|
Ale śruby od głowicy, czy kapy zaworowej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.22 13:59:08 Temat postu: |
|
|
znaczy sie chyba od kapy???sam nie wiem,to co jest na wierzchu z napisem mitsubishi 16V:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.09.22 14:19:19 Temat postu: |
|
|
Od kapy. Raczej to nie będzie przyczyną spadku ciśnienia oleju.
Bardziej obstawiałbym czujnik, może się psuje i potrzebuje wymiany.
Rozumiem, że poziom oleju jak najbardziej w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.22 14:40:31 Temat postu: |
|
|
poziom w normie,z ta kontrolka było tak,ze po przrekreceniu kluczyka nie zapalała sie od razu razem z ładowaniem,tylko po jakis 2-3sekundach,po przykreceniu kapy zapala sie razem z kontrolka ładowania tak jak było wczesniej,wiec cos wspólnego musi miec,a przy czujniku nic nie majstrowałem zeby go dotknac albo cus,i w sumie nie jest tak stary bo wymieniałem w zeszłym roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
docencik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.09.22 16:33:45 Temat postu: |
|
|
Dziwne, ale dobrze, że już jest ok . Może był jakiś problem z masą, bo sam czujnik podje masę na przewód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.23 08:26:31 Temat postu: |
|
|
czujnik czujnikiem,ale wczoraj po robocie i dzis rano znów musiałem go troche potrzymac na gazie pare minut aby sie nagrzał,tak jakby ssanie miało wolne i moja prawa noga musiała odwalac czarna robote dopuki silnik nie osiagnie własciwej temperatury.podczas pracy na ciepłym po właczeniu ogrzewania tylniej szyby,nawiewów,swiateł krokowiec normalnie podnosi obroty czyli tak jak byc powinno
poszukałem,poszukałem,jade kupic czujnik temperatury silnika,tylko mam jeszcze pytanko gdzie on sie mnij wiecej znajduje i czy potrzebyny bedzie kanał zeby sie do niego dostac????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez śliwek dnia 2008.09.23 09:41:44, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)

Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.23 10:47:54 Temat postu: |
|
|
Ten czujnik jest chyba przy dolnej rurze od chłodnicy ale głowy nie dam sobie obciąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)

Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.23 12:59:58 Temat postu: |
|
|
byłem w sklepie,pacjent ma tylko czujnik temperatury od wentylatora i czujnik ten do deski rozdzielczej czy cos takiego,wiec to chyba zaden z nich mnie nie interesuje.mówie mu ze ssanie sie nie załacza a on mi wali ze jakis grzybek czujnik podcisnienia czy cus,sam nie wiem.
jak na złosc jak jechałem do sklepu odpalałem zimnego to normalnie właczyło sie ssanie.zaczyna mnie to powoli wnerwiac;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|