Autor |
Wiadomość |
synajko
Nowy użytkownik
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 12:28:09 Temat postu: [CJ1A] Brak mocy na zimnym silniku |
|
|
Witam wszystkich mam pewien problem, otóż po odpaleniu mojego colcika (zimny silnik) i przejechaniu około 500 m następuje dziwny spadek mocy, trwa to dosłownie chwilkę, później silnik reaguje normalnie na dodanie gazu. Wymieniłem ostatnio filtr paliwa problem ten się nasilił przy dodawniu gazu reakcja jest taka jakby ktoś naciskał jednocześnie hamulec, jednak chwilkę popracuje i wszystko wraca do normy. Pytanko , gdzie najpierw szukać przyczyny? Z góry dziękuje za podpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 13:39:23 Temat postu: |
|
|
jaki silnik ? jaki colt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
synajko
Nowy użytkownik
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 13:55:28 Temat postu: |
|
|
Przepraszam już się poprawiam. 1.3 12V (oznaczenie CJ1A). Napomknę jeszcze tylko, że spalanie jest w normie. Rok 1996.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez synajko dnia 2009.05.30 13:56:37, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 13:57:31 Temat postu: |
|
|
Masz u siebie gaz? Bo wygląda mi to na przełączenie z benzyny na gaz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
synajko
Nowy użytkownik
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 14:00:26 Temat postu: |
|
|
NIe nie mam instalacji gazowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.30 14:56:02 Temat postu: |
|
|
a jak z olejem ? nie cieknie z pod głowicy ??
u mnie jest podobnie jak u Ciebie że jak jest zimny i mocno dodam gazu to go dusi i to jest w moim przypadku wina uszczelki pod głowicą....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
synajko
Nowy użytkownik
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.06.01 20:36:36 Temat postu: |
|
|
Bastek69 napisał: | a jak z olejem ? nie cieknie z pod głowicy ??
u mnie jest podobnie jak u Ciebie że jak jest zimny i mocno dodam gazu to go dusi i to jest w moim przypadku wina uszczelki pod głowicą.... |
Sprawdzałem dzisiaj poziom oleju stan na bagnecie niemalże taki sam jak od ostatniej wymiany (tj. grudzień 0 od tamtej pory przejechałem około 6000km. Nie zauważyłem jakiegoś kopcenia zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. Popraw mnie jeżeli się mylę, ale nie wygląda mi to na uszczelkę. Bastek jeszcze jedno pytanko czy wyżej wymienione dolegliwości występują u Ciebie za każdym razem, czy tylko co pewien czas (jak u mnie)? Dziękuję za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.06.01 23:04:12 Temat postu: |
|
|
u mnie jest dławienie non stop na zimnym silniku jak mu się doda mocno gazu.... po za tym oleju nie zdąże dojeździć od wymiany do wymiany bo go misio zezera ;p....
po za tym mam mokry od oleju blok silnika i jak umyłem to właśnie widać było po parunastu kilometrach że cieknie z pod tej uszczelki pod głowicą....
w takim razie wygląda na to że u Ciebie to nie to dolega miśkowi...
możesz jeszcze sprawdzić jaie ma ciśnienie na cylindrach bo może na którymś być za niskie...
w każdym warsztacie Ci to zrobią za jakieś 40 zł.
nie chce Cie martwić ale czytałem tu już gdzieś na forum temat w którym jeden z urzytkowników wypowiadał się iż ma mikroskopijne pęknięcie w głowicy i miał podobne objawy...
tylko że o ile pamiętam to to pęknięcie się powiększało wraz ze wzrostem temperatury silnika więc raczej nie jest tak jak u Ciebie...
niech mnie jeszcze ktoś poprawi bo ja nie jestem mechanikiem i nie chce kolegi wprowadzić w błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|