|
|
Autor |
Wiadomość |
gilmaly
Już się udziela
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.22 16:52:15 Temat postu: [C50 1.5]Odpaliłem Colciaka!Problem z automatem? |
|
|
Po bojach i trudach odpaliłem.Po okresie uczenia się silnik wydaje się chodzić w miarę równo,jakby na obroty też niźle wchodzi.Więc noga na hamulec ,automat na D i d*pa samochód ledwie jedzie,jak się mocniej przyciśnie na gaz to tak jakby chciał a nie mógł i w konsekwencji zdycha.Gdyby to była skrzynia manualna to bym powiedział że zachowuje się tak jak by ruszać co najmniej z trójki.Na L trochę jakby lepiej ruszał.Może ktoś z kolegów jeżdżących automatem ma jakiś pomysł?
Acha,jeszcze jedno,szarpie jak włącza się bieg.
proszę o zakładanie tematów zgodnie z tutorialem:
http://www.coltmania.fora.pl/zasady-forum-pomysly-pytania-i-inne-kwestie-organizacyjne,18/tutorial-jak-dobrze-napisac-posta-w-dziale-technicznym,3233.html
ostatni raz bez ostrzeżenia
Co to za Colt? C50, CA0, CJ0. 1.3 czy 1.6?
pawela
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gilmaly dnia 2008.10.22 23:56:10, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.22 21:15:03 Temat postu: |
|
|
to nie silnik. To skrzynia. Są 2 scenariusze:
1: Stary olej, stracił właściwości. Wymiana ok 400zł
2: W skrzyni padł konwenter. Naprawa to 2000-3000zl więc nieopłacalna. Zmieniaj na MT.
Do dziś rana miałem w swoim CA0 automat. Teraz robi się manual z GTi.
Do zmiany potrzeba:
-skrzynię
-sprzęgło
-półosie
-koło zamachowe
-pedały
-pompę sprzęgła z przewodami
-lewarek z mocowaniem i cięgnami
wziąłem też linkę prędkościomierza, sanki i poduszki z MT, na wszelki wypadek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.10.22 21:29:48, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomusn
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żnin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.22 21:51:02 Temat postu: |
|
|
a pali na wszystkie gary?
wystarczy że nie pali na jeden cylinder i po wrzuceniu D lub R obroty spadają za nisko , miałem tak jak mechanik nie ustawił poprawnie zaworów przy wymianie uszczelniaczy
a to że szarpie to sie nie martw, na zimnym będzie jak obroty spadają z 1300 na 650 to nie dziw. gorzej jakby tak robił na rozgrzanym oleju.
napisz co było robione, sprawdź przewody czy nie zamienione i świece
auto to Plymouth Colt kombi czyli europejski Lancer kombi z lat 1984-1992
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomusn dnia 2008.10.22 22:05:26, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|