Autor |
Wiadomość |
wrona25
COLTMANIAK
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Knurów Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.14 13:39:04 Temat postu: [CA0 1.3] silnik sie dusi przy przejściu na gaz |
|
|
Witam!
Mam problem podczas przejścia z benzyny na gaz i odwrotnie z gazu na benzynę.W momencie przejścia silnik się dusi jak by nie był zasilany paliwem powstaje tzw. dziura w gazie.Trzeba przegazować bo inaczej silnik zgaśnie czy ktoś zna przyczynę.Co zrobić aby przejście było płynne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2009.02.14 14:16:08 Temat postu: |
|
|
Z tego co piszesz, wynika że jak przełączasz na gaz albo na benzyne to przez chwilę pracuje i na tym i na tym. Czyli krótko mówiać zalewa się TO jest Twoj problem. Nie wiem jaką masz instalację, nie napisałeś tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wrona25
COLTMANIAK
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Knurów Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.14 14:42:30 Temat postu: |
|
|
instalację mam jakąś zwykłą i najprostszą nie sekwencja nawet nie wiem jakiej firmy zakładał ją w 2004 r. poprzedni właściciel a w papierach nie ma nazwy jest jeszcze taki problem że silnik musi być dosyć ciepły bo inaczej nie będzie chodził na gazie albo bardzo nierówno jeździłem autami na gaz i wystarczyło że silnik się trochę zagrzeje tu natomiast musi się mocno zagrzać nie wiem czy te dwa problemy mają jedną przyczynę ale jak ktoś wie to proszę piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
woody
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 2009.02.14 18:23:35 Temat postu: |
|
|
mam tak samo jak Ty kolego ale nic z tym nie robię, poczekaj aż silnik się troche nagrzeje i wtedy zmieniaj na gaz, zawsze Ci sie zrobi jakaś przerwa w dostawie paliwa najlepiej jedź na trochę wyższych obrotach i nie dodawaj gazu wtedy jest to mniej uciążliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uczen79
COLTMANIAK
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2009.02.15 22:59:02 Temat postu: |
|
|
Wasz problem może być spowodowany kilkoma rzeczami.
Najprawdopodobniej to kwestia regulacji i/lub zastosowanych podzespołów do budowy instalacji.
Jeśli chodzi o regulacje to za mało powietrza w stosunku do paliwa.
Zdarza się też walnięty jeden z elektrycznych elementów instalacji i opóźniona reakcja sondy.
Warto też przy tym zadbać o świece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LordV1000
w krainie wiecznych COLTÓW...
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1749
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.16 19:52:40 Temat postu: |
|
|
U mnie sam się przeżuca po jakichś 10 min jak jest zimno i po 3-4 jak jest ciepło i zawsze powyżej 2,5tyś obrotów. A dławi ci się dlatego że za szybko przełączasz na gaz. Jak temperatura osiągnie środek to poczekaj ze 2 min i dopiero przeżuć przy 3tyś, i zobacz czy szarpie albo czy się dławi. Jeśli tak to jedź do gazownika na ustawienie gazu. wydasz ze 20zł i będziesz miał spokój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krecik86
Sprzedał Colta...
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Siemiany-Sulejówek Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.16 23:19:10 Temat postu: |
|
|
Witam najprawdopodobniej jest to zawór odpowiadający za odcięcie paliwa i dopływ gazu i na odwrót w zależności na co przechodzimy (lpg - bp )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|