Autor |
Wiadomość |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.04 17:38:28 Temat postu: [CA0 1.6] po wymianie uszczelek cieknie dalej |
|
|
Słuchajcie przy wymianie rozrządu w colcie Ca0 1.6,,, ile jest uszczelek?? 2 czy jedna?? bo ja wymienilem tylko jedna i nadal olej cieknie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
herc
100%-towy COLTMANIAK

Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 2009.02.04 18:50:31 Temat postu: |
|
|
W którym miejscu masz wyciek?jedna uszczelka jest na wałku rozdządu a druga gdzie masz aparat zapłonowy.
Może się i mylę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.04 19:07:36 Temat postu: |
|
|
noo wlasnie ta uszczelke na wałku rozrządu wymienilem a cieknie mi bardziej nizej czyli to musi byc ta druga,, ale nie mam pojecia jak do niej dojsc //
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
klatwa7
100%-towy COLTMANIAK

Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.04 19:30:33 Temat postu: |
|
|
odkrecasz sparat zaplonowy i tam masz taki oring z gumy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.04 19:34:03 Temat postu: |
|
|
hmm czyli ta druga uszczelka jest wewnątrz aparatu zaplonowego??? bo niebardzo sie w tym orientuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majorkca
Rasowy COLTMANIAK

Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009.02.04 21:27:13 Temat postu: |
|
|
tak dokladnie pod aparatem zaplonowym a duzo ci cieknie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BuliK
Prawdziwy COLTMANIAK

Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: ZABRZE Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.04 22:14:19 Temat postu: |
|
|
Jayy napisał: | hmm czyli ta druga uszczelka jest wewnątrz aparatu zaplonowego??? bo niebardzo sie w tym orientuje |
myśle że o to chodzi.... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.05 21:44:33 Temat postu: |
|
|
wlasnie nawet sporo mi cieknie a wiecie moze jak mniej wiecej ja wymienic??? albo ile by mechanik wzial za wymiane tej uszczelki ?? bo rozrzad juz wymienilem caly nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mugen
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.02.05 22:00:07 Temat postu: |
|
|
Jayy napisał: | wlasnie nawet sporo mi cieknie a wiecie moze jak mniej wiecej ja wymienic??? albo ile by mechanik wzial za wymiane tej uszczelki ?? bo rozrzad juz wymienilem caly nowy |
ściągnij oring przejdź się do najbliższego sklepu moto dopasuj nowy posmaruj lekko olejem i skręć nic prostszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.05 22:07:31 Temat postu: |
|
|
hmm ten "oring" to moze inaczej simmering??? lub uszczelka? bo ja kupilem 2x uszczelki jedna zalozylem a tej drugiej wlasnie nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mugen
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.02.05 22:11:11 Temat postu: |
|
|
oring to taka gumowa okrągła uszczelka, simmering ma jeszcze w sobie metalowa wkładkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.05 22:14:45 Temat postu: |
|
|
czyli musze wymienic ten oring tak?? a simeringu nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mugen
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.02.05 22:34:28 Temat postu: |
|
|
jeżeli cieknie Ci pod aparatem zapłonowym to tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.05 22:37:00 Temat postu: |
|
|
ale np. moge wymienic i oring i ten simering tez nie????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.07 13:09:53 Temat postu: |
|
|
sluchajcie zajrzalem dzis pod maske i ten aparat zapolonowy jest po drugiej stronie nie po tej co rozrzad i z tego oringu nic nie cieknie jest sucho bo cieknie gdzies kolo rozrzadu ... mozecie mi dokladnie powiedziec gdzie znajduje sie ten drugi simmering?? bo ten na wale rozrzadu jest wymieniony a mi sie wydaje ze cieknie z tego drugiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kurt
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.09 01:00:46 Temat postu: |
|
|
jeden masz na wałku raorzadu, drugi na wale. jesli zle nabiles moze cieknąć jeszcze bardziej. a wymiana hmmm.. nic prostrzego
podstawiasz silnik, zdejmujesz lape od silnika, demontujesz paski klinowe, rozbierasz rozrzad, sciagasz kola na wałkach, wydlubujesz uszczelniacze, z ich nr lecisz do sklepu po czym wszystko skladasz:) sprawdz odrazu uszczele pod glowicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.09 01:11:38 Temat postu: |
|
|
ok dzieki wielkie jutro zabieram sie za colcika   pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kurt
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.10 23:25:57 Temat postu: |
|
|
no to powodzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
uczen79
COLTMANIAK
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2009.02.15 23:15:15 Temat postu: |
|
|
Jeśli kolega nie wie z której strony jest aparat zapłonowy, a z której znajduje się siemering wałka rozrządu, to radze koledze nie zabierać się za tą robotę.
Trzeba rozebrać rozrząd ( kolo pasowe na wale, alternator, pompę, osłon, napinacz) a potem zdemontować kolo zębate wałka rozrządu.
Problemem jest też wydłubanie starego siemeringa tak, aby nie przerysować aluminiowej części głowicy.
Z opisu wygląda, ze kolega wymienił tylko uszczelkę pod deklem rozrządu.
Z doświadczenia dodam, że przy okazji należy tez KONIECZNIE wymienić siemering na wale korbowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.16 17:56:03 Temat postu: |
|
|
uczen79 napisał: | tez KONIECZNIE wymienić siemering na wale korbowym. |
jeśli nie cieknie nie ma po co wymieniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
uczen79
COLTMANIAK
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2009.02.16 19:01:00 Temat postu: |
|
|
Przez takie podejście spadło już wiele samolotów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.16 19:51:14 Temat postu: |
|
|
przez takie podejście...zaczął mi olej leciec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kurt
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.16 23:31:25 Temat postu: |
|
|
to po co rozrzad robic skoro dziala...?? czasem lepiej cos wymienic na zaś niz pozniej miec problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
uczen79
COLTMANIAK
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2009.02.17 14:10:15 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to że dostęp do siemeringu na wale jest kwestią kilku minut roboty dłużej, a gwarantuje że jeżeli górny na rozrządzie się poci to i dolny po demontażu okazuje się tak twardy że można nim gwoździe wbijać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.18 18:21:56 Temat postu: |
|
|
Wymienilem wlasnie ten simering ktory znajduje sie na wale rozrządu rozebralem to wszystko ci mowiles i nadal cieknie wiec nie wiem teraz ktora uszczelka moze leciec.. pomózcieee ...
Dobrze by bylo jak byscie mi napisali jakie sa wszystkie uszczelki w calym rozrzadzie i mniej wiecej gdzie sie znajduja,,, ja wymienilem tylko ten simering ktory znajduje sie po kolem zebatym walka rozrzadu, z gory thx
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jayy dnia 2009.02.18 18:25:17, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.18 18:50:18 Temat postu: |
|
|
kurt napisał: | to po co rozrzad robic skoro dziala...?? czasem lepiej cos wymienic na zaś niz pozniej miec problem |
rozrząd sie wymienia żeby sie strzelił...uszczelniacze jeśli trzymają to nie ma sensu w nie ingerować
jayy a jakie uszczelniacze kupiłes? bo ja u siebie miałęm TAKOMY i po 150 KM zaczęły mi puszczac olej...moze lepiej zainwestowac w cos lepszego? np Reinza? zobacz jeszcze czy spod koła pasowego nie cieknie(uszczelniacz wału przód)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kartomaniak dnia 2009.02.18 18:58:55, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.18 18:55:30 Temat postu: |
|
|
rozrzad wymienilem ale wlasnie nie wiem z ktorego uszczelniacza mi cieknie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuczan
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2009.02.19 23:38:53 Temat postu: |
|
|
Kolego z tego co piszesz to wnioskuje że cieknie uszczelniacz wału. Moja zasada jest taka że jak nie cieknie to nie ruszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.20 01:19:05 Temat postu: |
|
|
noooo ja tez  ale wiem ze cieknie bardziej od spodu tam nizejjj i nie mam pojecia skad to leci......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jayy
Średni COLTMANIAK

Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań/Przeźmierowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.04 19:35:18 Temat postu: |
|
|
nooo i wkoncu po dlugim czasie colcik zrobiony  nigdzie nie cieknie suchutko  misiek smiga az miloooo ,, wszystkim wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam p.s jakby co to jestem na pierwszym lepszym zlocie coltow z poznania bo ostatnio nie moglem z powodu wlasnie problemow z miskiem pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|