Autor |
Wiadomość |
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.04 19:19:08 Temat postu: |CA0| Problem z ssaniem, kod błędu 55, pali jak smok |
|
|
Jak w temacie.miałem problem z obrotami czyściłem przepustnice ale obroty raz są dobre raz nie różnie. Zaczął palić jak smok.mam końcówkę zbiornika od pełnego zrobiłem 330km.sonda si.zastanawiam się nad przepływomierzem? Podłączałem diodę pod kompa i pokazuje błąd 55.sek w tym że nie mam tego na liście.help
Pzd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.04 20:44:31 Temat postu: |
|
|
eloewe
blad jest na liscie bledow tu
[link widoczny dla zalogowanych]
a pokrotce
55. Idle speed stepper or control motor
Nie wiem czy dobrze kojaze ale jest to chyba czujnik temperatury powietrza cy cus. Kojaze to z mega tuningiem z Allegro po ktorym ma sie 1197,00046 koni mechanicznych wiecej
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.10.04 20:45:23, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.04 20:56:18 Temat postu: |
|
|
.Jeśli chodzi o tunig chips z allegro moje zdanie już było forum:)muszę obadac temat głębiej bo te spalanie:)brak słów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.04 21:02:55 Temat postu: |
|
|
no watpie zeby wywalilo ci ten blad po zamontowaniu tego chip cuda bo jestem pewien ze go nie zalozyles. Ja tylko kojaze te Idle ale nie jestem pewien pewnie Kleju lub Pawela beda mogli cos wiecej powiedziec na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docencik
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008.10.05 11:16:28 Temat postu: |
|
|
To jest chyba błąd silniczka krokowego.
Mierzyłeś sondę, że wiesz, że SI??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.05 12:55:42 Temat postu: |
|
|
Sonda jest na 99procent si bo wymienialem 3mc temu na nowa.rozkręcalem obudowę krokowego zebatki były pokryte jakims smarem,tak ma być?obroty zaczęły skakać znówi ten błąd 55nie mogę rozszyfrować co oznacza,bo mój angielski techniczny jest kiepski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.05 13:51:29 Temat postu: |
|
|
Błąd 55 to błąd czujnika MPS (motor position sensor) zwany tez ISC sensor (iddle speed control)
W skrócie - błąd czujnika, który ustala położenie silniczka regulującego obroty. Przy tej 6 pinowej wtyczce kolo silniczka krokowego - piny 1-4 (prócz 3 bo to IPS) należą do ISCS (a 5-6 to silniczek (w sumie to liniowy a nie krokowy)
Jak naprawić - najłatwiej całą przepustnicę wymienić
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.06 08:59:04 Temat postu: |
|
|
chyba bede musiał tak zrobic,jeszcze pytanko,czy komp mogł sie sam z siebie zresetowac przez noc???dzis rano wsiadam,odpalam,a tu radio na ustawieniach fabrycznych,zegar w kabinie na 1:13???normalnie mam czarna serie:(
ostatnio swiece przewody,robiłem przednie zawieszenie,wahacze,drazki,laczniki,jeszcze mi pekła przednia szyba,przy czyszczeniu przepustnicy wymieniałem płyn chłodniczy i mój staruszek stwierdził ze jest dla niego za tłusty i szykuje sie uszczelka pod głowica(na pocieszenie jest to ze musi dopiero delikatnie przepuszczac,bo nie ma masełka,nie dymi,tylko jak jest zimno,wiec narazie tego nie ruszam)teraz dochodzi przepustnica,juz jestem spłukany a do 24.10 musze zapłacic oc i bedzie to ponad klocek,jestem ciekaw co jeszcze bedzie,bo w juz powoi siły mnie opuszczaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.06 11:07:21 Temat postu: |
|
|
sprawdź główne masowanie. '-' od aku, z tego co pamiętam idzie do skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.07 08:36:02 Temat postu: |
|
|
masa chyba ok!ta akcja z resetem chyba mam nadzieje była jednorazowa,dzis juz wszystko si,pomijajac ofokoz brak ssania.przepustnica zamowiona,mam nadzieje ze to rozwiaze moje problemy.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.10 09:35:31 Temat postu: |
|
|
Przepustnica wymienona,swoja droga ciezko mi znalezc czas i robiłem to wczoraj wieczorem,wymiana,spuszczenie i odpowietrzenie układu chłodzenia,regulacja wolnych obrotów,reset kompa.operacja pacjenta trwała ok.90 minut i 3piwa.najwazniejsze jest ze jest ok,obroty nie skacza,ssanie sie włacza dzis w sumie tylko na 1400 dzis,nie wiem czy tak jest si bo kiedys wskakiwało na 2000,i mam wrazenie ze lepiej sie wkreca,(na luzie gaz w podłoge i odpuszczenie od razu było 3000,teraz po operacji,3800)podczas jazdy równiez,co utwierdza mnie w przekonaniu ze ładnie miałem walnieta przeustnice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|