Autor |
Wiadomość |
Schabek
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.10.19 09:47:01 Temat postu: |
|
|
Biale spaliny oznaczaja ze gdzies zasysa wode. Chyba ze jest to rano przy niskiej temperaturze Muisz zobaczyc czy nie ubywa Ci plynu chlodniczego, jesli zgasisz auto weze od chlodnicy powinny być miekkie (bez podcisnienia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Schabek
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 09:56:13 Temat postu: |
|
|
A jak węże od chłodnicy bedą twarde to co to bedzie oznaczać? Wode w zbiorniczku wyrównawczym mam. A rano wiem że troche dymi ale mnie zastanawia czemu przy rozgrzanym silniku także;/ Przyznam że ostatnio zapaliła mi się lampka CE zrobiłem reseta, nie wiem czy bawić sie w sprawdzanie ECU itp. na początku wolałbym poznać jakieś opinie;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Działdowo Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 10:42:17 Temat postu: |
|
|
A temperatura silnika? Jak się zachowuje? Normalnie się nagrzewa? Nie przegrzewa się silnik? Może to są objawy padającej uszczelki pod głowicą. Może zalałeś jakieś trefne paliwo lub jak masz lpg? - gas. Może nic się złego nie dzieje. Olej to po prostu na jakiś czas i sprawdzaj stany wszystkich płynów oraz zachowania się samochodu. Może nawet daj mu ostro w pi.... Może pomoże może nie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Schabek
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 11:09:26 Temat postu: |
|
|
Temperatura silnika w normnie. Powiem szczerze że szukałem po internecie już czy ktoś cos podobnego miał. Przeczytałem że niktorzy z tym jeżdzą i tyle;-) Co do uszczelki to by chyba na niebiesko dymił a nie na biało. Do tego jeszcze zapach spalin ktore wąchałem;-) sa chyba normalne bo benzyną smierdzi;-P (a nie mam LPG- bo nie lubie) Poprostu mnie ciekawi co to może byc. Bo jak pisałem wcześniej nie mam żadnych problemów z pracą silnika. Aha zalewam raczej na Shel-u V-power'ke. Dzieki za posty, może ktoś jeszcze coś na ten temat powie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 11:43:33 Temat postu: |
|
|
na niebiesko dymiłby, gdyby spalał olej. Na biało dymi jeśli do komór spalania dostaje się woda...
ALE jeśli dymi teraz, gdy jest zimno, nie przejmowałbym się. To normalne, podczas niskich temperatur powstaje para wodna. Poza tym wydech w CA0 jest skierowany poziomo, co wzmaga efekt 'dymienia'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafi81
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.19 23:43:47 Temat postu: |
|
|
Nic sie nie przejmuj u mnie też tak jest ( na początku też się lekko "zmartwiłem" jak zobaczyłem białą chmure za autkiem ) , przy obecnych temperatuarach po prostu tak będzie... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lysy25
Napisał pare postów...
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.22 22:10:29 Temat postu: |
|
|
Mój Colt też tak kopci na biało, płynu z chłodnicy nie bierze na pewno. Na początku się martwiłem jak widziałem biały dym w lusterku, więc zacząłem jeździć bardzo szybko i już żadnego dymu nie widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.23 09:03:16 Temat postu: |
|
|
W zimne dni, rano, zaraz po odpaleniu i przez około 1-2km zawsze będzie kopcił na bioło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Schabek
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2008.10.24 11:10:33 Temat postu: |
|
|
dzieki wszystkim za odpowiedzi. już sie tak nie martwie;-) Choć przyznam że irytuje mnie fakt kopcenia z tyłu. Powiem jeszcze że dowiedziałem sie od znajomego, że w autach z katalizatorem biały dym oznacza skraplanie sie wody i tyle że do atmosfery wylatują przyjazne dla środowiska spaliny hehe;-) Cos w tym rodzaju ale pewnie nie powiem tego tak profesjonalnie jak moj znajomy;-) Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walus8701
Jednopostowiec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2008.12.01 22:10:03 Temat postu: |
|
|
Witam wszytskich u mnie identyczna sytuacja dymił na biało ale dziwiło mnie to iz na zimnym silniku nic nie dymiło po rozgrzaniu dym jakby papieża wybrali ... ostatnio skonczyl zywotnosc termostat wraz z czujnikiem wiec wymienilem oba elementy. nie minał tydzien jak mu dalem troche w kosc ( wczesniej jechalem dosc ekonomicznie i zaczął cieknąć sobie olej .......... diagnoza mechanika .....uszczelka pod glowicą ....za kompletna robocizne ( wszystkie usczelki szflifowanie ) chce 1000zl co o tym myslicie ?
Tomek
CA4A 1.6 16v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
viktorpl
Zaczyna się rozkręcać
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2008.12.02 23:30:21 Temat postu: |
|
|
troszkę drogo jak 1000zł ... za 700zł można robić w przeciętnym warsztacie. Pewnie oprócz planowania nawet nie prześwietli ci głowicy czy czasem nie nadaje się do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.03 00:18:45 Temat postu: |
|
|
walus8701 napisał: | za kompletna robocizne ( wszystkie usczelki szflifowanie ) chce 1000zl co o tym myslicie ?
Tomek
CA4A 1.6 16v |
Uszczelki komplet to jakies 150-200zeta filtr 20-30zl oliwa 100-150 od bidy pasek rozrz i rolka jakies 150-200zl szlif glowicy 80zl razem okolo 650zl liczac najdrozej jak znam zycie kupi najtansze czesci i za robote liczy 450 hmmm
Ja wymienialem w CJ1A 1.3 razem z mechem ("Znajomy") i wiem ze troche dlubaniny jest ale to wedlog mnie zadrogo poszukaj innego mecha
A potrzebne czesci kup sam przynajmniej bedziesz wiedzial co masz wsadzone. Ja bym tyle niedal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|