Autor |
Wiadomość |
shorty
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.19 10:23:12 Temat postu: [CA5A 1.8] - generalny remont silnika |
|
|
Powoli nadchodzi czas na generalny remont mojego 4G93
prośba o wypisanie tego co warto by wymienić i na co zwrócić szczególna uwagę.
Zależy mi na tym żeby auto pojeździło jeszcze trochę czasu, chce zalać go olejem 0-40 , zestroić i ustawić wszystko tak żeby był igiełka
Ostatnio zaczął pożerać trochę oleju i stąd pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.19 12:21:20 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacze,pierścienie,popychacze-zobacz czy nie ma luzu na tłokach...zbadaj silnik i później działaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.19 18:22:03 Temat postu: |
|
|
do tego komplet panewek !! ale jeśli nic wielkiego sie z motorem nie dzieje to lepiej nie zabieraj sie za remont, na początek sprawdź ciśnienie na cylindrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coltisice
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: (dolnośląskie) Płeć:
|
Wysłany: 2009.04.12 15:27:15 Temat postu: |
|
|
potwierdzam przedmówce 1 co to zacznij od sprawdzenia ćiśnienia w cylindrach :
Stan normalny 15 bar , minimalny 11,5 bar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009.04.13 23:48:28 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie skończyłem remont w swoim Gti. W silniku dałem do regeneracji tylko głowice i wypolerowałem dolot. Dołu silnika nie ruszałem bo był w idealnym stanie.
Jeśli się już zdecydujesz na remont porób dokładne fotki gdzie co było, po drugie zapisz sobie podłączenie przewodów wysokiego napięcia bo ja tego nie zrobiłem i miałem z tym problem, po trzecie przed rozebranie sprawdź ustawienie rozrządu czy zgadzają się punkty.
Jeśli się zdecydujesz na remont służę pomocą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|