Autor |
Wiadomość |
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 18:07:33 Temat postu: [CAO 1.3] Co się mu dzieje |
|
|
Mam problem z miśkiem i może ktoś z forum nakieruje mnie co może mu dolegać . Spróbuje Wam opisać co mu jest....
Juz kilka razy sie to zdarzylo, i np.wczoraj. Zapalilam miska, wyjechałam na gl droge i jade, jedynka, dwójka - 40km.h zaczyna szarpac przyspiesza i zwalnia samoistnie wiac wrzucam na 3bieg gaz a tu dalej 40km.h i moc spada a caly czas szarpie i moc spada, wiec znow 2 bieg i gaz i jakos sie rozruszal i potem juz elegancko jechał to wygląda jak by nie wiem beznyny brakowalo ale mialam powyzej 1 kreski moze to akumulator wybieram sie do mechanikow ale chce miec jakąs wstępna diagnoze bo oni zaczna wszystko rozbierac i zapalace nie wiem ile...
Co to moze byc, na co zwrocic uwagę ?
Nie wiem czy w dobrym dziale to na pisałam. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monia dnia 2008.08.20 21:01:46, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 18:27:47 Temat postu: |
|
|
a czasami nie padał deszcz i nie wjechałaś w kałuże ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 18:38:07 Temat postu: |
|
|
A świece kiedy wymieniane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 19:17:30 Temat postu: |
|
|
Autko stoi w garazu, podczas deszczu jesli jade to szerokim łukiem je omijam, poza tym to się działo na suchej nawierzchni
A świece...ot i to pytanie dobre jest... Zwróce uwagę na to:)
Co jeszcze moze byc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 19:19:35 Temat postu: |
|
|
Czy tą Twoją przypadłość można porównać do "przerywania"?
Czy jak jedzieśto samochód zachowuje się tak jakby mu brakło paliwa pomimo, że jest ono w baku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 21:10:33 Temat postu: |
|
|
Nie przerywa, on jedzie ale traci moc na liczniku, natopmiast szarpanie jest takie smieszne bo samowladnie przyspiesza i wolniej
niegdy nie brakowalo mu wczensiej paliwa dlatego nie wiem czy dobrze to okreslam ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 22:04:25 Temat postu: |
|
|
Możliwe,że sprzęgło zaczyna się ślizgać.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czerwien dnia 2008.08.19 22:05:47, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grogo22
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Września Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.19 23:03:20 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem powodem Twojej usterki może być to że pompa paliwa odmawia posłuszeństwa po prostu czas ją wymienić. Drugą opcją jest awaria wtrysku paliwa. POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.22 21:01:17 Temat postu: |
|
|
mialem podobnie, tylko ze na luzie badz wcisnietym sprzegle silnik wchodzil sam na obroty do ok2,500rpm, a na biegu chodzil ok jak gazu dostawal,a jak bez gazu na biegu szedl to sam zwalnial i przyspieszal okazalo sie ze cieknie mi z przewodu (chlodnica-silnik)plyn i najprawdopodobniej zamoczyl mi tam cos bo pozniej naprawilem usterke i chodzi git malina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.22 21:29:24 Temat postu: |
|
|
Monia sprawdz obrotosciomierz jak faluje to moze byc silnik krokowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monia
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Sanok Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.23 15:30:46 Temat postu: |
|
|
Wszystkie uwagi spisuje i w następnym tyg wybieram się do mechaników i będe dziłac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.24 11:14:55 Temat postu: |
|
|
zmień filtr paliwa i sprawdź pompe paliwa i świece to podstawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuberson
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Ze Zgierza.
|
Wysłany: 2008.08.25 11:21:46 Temat postu: |
|
|
Skoro dzieję się to tylko przy zimnym silniku sprawdziłbym na starcie świece i przewody wysokiego napięcia. Mam podobny problem, narazie mało odczuwalny ale coraz bardziej. świece wymienione, poszukiwane trudno dostępne BOSHowskie przewody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nast
COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wrocław/Opole Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.02 01:06:32 Temat postu: przewody |
|
|
Elo,
zgadzam się z Kubersonem. W moim starym CA0 też miałem podobny problem. Po wymianie świec i przede wszystkim przewodów wysokiego napięcia wszystko zaczęło działać jak trzeba. Mam jeszcze uwagę co do przewodów. Lepiej jest kupić takie z zagiętą fajką niż z prostymi końcówkami. Proste mają tendencje do wypadania a poza tym łatwiej docisnąć fajkowe. To moje subiektywne odczucia. Firmę polecam NGK.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
witoo
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 1788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2008.09.02 09:02:35 Temat postu: |
|
|
Cytat: | zgadzam się z Kubersonem. W moim starym CA0 też miałem podobny problem. Po wymianie świec i przede wszystkim przewodów wysokiego napięcia wszystko zaczęło działać jak trzeba. Mam jeszcze uwagę co do przewodów. Lepiej jest kupić takie z zagiętą fajką niż z prostymi końcówkami. Proste mają tendencje do wypadania a poza tym łatwiej docisnąć fajkowe. To moje subiektywne odczucia. Firmę polecam NGK.
Pozdrawiam |
wg mnie tez kable i swiece, mialem podobny problem tylko jak bylo wilgotno teraz jest ok i rowniez polecam NGK, chociaz swiece (kable sa drogie:/ )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lancerTata
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: oswiecim
|
Wysłany: 2008.09.02 17:40:49 Temat postu: |
|
|
Wyczyść przepustnice
wyrwguluj wolne obroty
ustaw zapłon przy zmasowionym EKU
wymień kable w/n
Ustaw zawory - regulacja
jeżeli jest ok to wszystko
jeżeli nie to pewnie woda w benzynie
lub czujnik ruchu w aparacie zapłonowym
nieszczelność na przewodzie między miernikiem przepływu powietrza a przepustnicą
a jaki ty masz tam silnik rok pojemność bo jakoś mało danych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nast
COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wrocław/Opole Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.04 19:12:41 Temat postu: |
|
|
Elo,
zgodzę się z tym co napisał lancerTata. Tylko trochę sporo tego Najłatwiej zmienić świece ale to na ogół kable są winne. Jak tylko robi się mokro na dworze to zaczynają szwankować. Po otwarciu maski w nocy potrafią skakać niezłe iskierki po tych kablach Jeśli chodzi o poważniejszą usterkę to w grę wchodzi aparat zapłonowy. Używany koło 600zł. Ja kiedyś musiałem zmienić. Aparaty w coltach CA0 były dosyć słabe, poprawili je dopiero w następnym modelu. W każdym razie staraj się nie doprowadzać do niskiego stanu paliwa. Nie służy to tej części Colta. O ile można się pokusić o kompleksowe podejście do sprawy jak to lancerTata wyliczył to ja polecam jeszcze raz 2 czynności:
-wymienić kable wysokiego napięcia
-wymienić świece
Koszt około 300zł. Zależy jeszcze od wersji silnika i marki części.
Polecam NGK ale inne też dadzą radę (np. BOSCH)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy997
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.04 19:28:20 Temat postu: |
|
|
Jeżeli faktycznie dzieje się to tylko na początku, zanim sie rozgrzeje, to na 95% jest to wina kabli, lub kopułki (domyślam sie, ze CAO też ją posiada ) Czasem wystarczy ją zdjąć i dokładnie przeczyścić Sam miałem bardzo podobny problem
Aha, no i jak usuniesz ustereczkę, to koniecznie napisz, co dolegało Twojemu Miśkowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|