Autor |
Wiadomość |
kuberson
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Ze Zgierza.
|
Wysłany: 2009.03.01 21:18:28 Temat postu: [ CAO 1.6 ] Falujące obroty |
|
|
Wiem, że tematy juz tego typu były, przeczytałem i chciałbym sie upewnić bądź znaleźć inną odpowiedź. Mianowicie, odpadalam silnik, ssanie okej ale później zaczyna wariować, przedział ok 1 - 0.2 tys. Nie wymieniałem jeszcze przewodów WN a wiem, że są do wymiany bo po przełączeniu na gaz auto chwile przerywało juz od jakiegos czasu. Falowanie najpierw zaczęło występować na gazie, teraz również lata na benzynie. Wydaje mi sie, że to właśnie wina tych przewodów, mam rację czy się myle i bede musiał też cos kombinować z tym krokowym i przepustnicą jak pisaliscie w innych postach? Świece wymieniane 10tys km temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rafał
Zaczyna się udzielać...
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Muszyna Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.10 21:47:25 Temat postu: |
|
|
Witam kolege mam ten sam problem i niewiem co z tym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krecik86
Sprzedał Colta...
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Siemiany-Sulejówek Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.11 00:04:55 Temat postu: |
|
|
Witam , mi falowały obroty ma bp a na gazie miałem 2500 obr , wyczyściłem śilniczek krokowy ( ciężko go rozebrać ) przepustnice wyczyściłem i problem zniknoł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009.03.11 08:18:25 Temat postu: |
|
|
hm kup sobie taki spray do silniczkow krokowych psikasz tam w niego i bedzie git nie pamietam jak sie nazywal ale tez cos wspolnego z gaznikami mial. a jak to nie pomoze no to przewody i reszta do sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuberson
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Ze Zgierza.
|
Wysłany: 2009.03.11 11:37:04 Temat postu: |
|
|
Już problem naprawiłem. silnik na niskich obrotach gubił jedną swiecę i oborty spadały, krokowy je podnosił i tak na zmiane. Rozebrałem kopułkę, wyczyściłem paluch i i te 4 małe końcówki z nagaru, którego dosyć sporo się zebrało. Juz silnik chodzi równiutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał
Zaczyna się udzielać...
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Muszyna Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.11 19:06:48 Temat postu: |
|
|
Noto dzięki za info zrobie to samo i zobaczymy po bedzie colcik rozmawiał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.16 15:29:33 Temat postu: |
|
|
po rozebraniu kopulki musiales na nowo ustawic zaplon? pytanie do kolegi "kubersona" slyszalem ze pozniej trzeba to na nowo ustawiac a ja sie tak nie znam a czeka mnie chyba to samo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.16 17:37:21 Temat postu: |
|
|
nie ingerujesz w ruch aparatem tylko samą kopułkę odkręcasz od aparatu zapłonowego. Zapłonu nie przestawisz zdejmująć kopułkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.16 18:20:56 Temat postu: |
|
|
Aha, czyli bezproblemu da sie to wyczyscic i nie trzeba bedzie nic regulowac... a tak mnie straszyli...z góry Dziekuje i Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|