Autor |
Wiadomość |
virusik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bartoszówka Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 12:14:13 Temat postu: [CJ 1.3] Przerywa i slabo reaguje na gaz |
|
|
Wiec tak niedawno brat nabył CJ 1.3 i jak się nim przejechałem to odnoszę wrażenie ze colt słabo reaguje na gaz słabo się wkręca w obroty,i podczas jazdy jak ujmowałem gazu i dodawałem to na początku lekko przerywa ale po chwili to przestaje przerywać.
Czego to może być przyczyna??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 12:16:15 Temat postu: |
|
|
Kable, świece, zapchane filtry, katalizator, tłumik...
Tak mi się wydaje, że to może być jedno z tych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zombie
Nawiedzony COLTMANIAK ;)

Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 12:52:30 Temat postu: |
|
|
przepustnica brudna;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastek69
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 13:13:16 Temat postu: |
|
|
jeżeli jest dopiero kupiona to najlepiej zacząć od wymiany wszystkich filtrów i płynów eksploatacyjnych. Wyczyścić przepustnicę, sprawdzić w jakim stanie są tłumiki, oraz katalizator. Wymiana świec i kabli, czyli na początek same podstawowe rzeczy porobić a jak nie pomoże to będzie trzeba myśleć co dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
virusik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bartoszówka Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.13 00:39:57 Temat postu: |
|
|
A co do czyszczenia przepustnicy nigdy tego nie robiłem i może dał by mi ktoś jakieś wskazówki z góry dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastek69
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.13 00:52:25 Temat postu: |
|
|
Najlepiej robić to na zimnym silniku.
Wyłanczasz wszystkie odbiorniki prądu i odpinasz minusową kleme silnika (żeby się ładnie zrestartowało ECU w trakcie czyszczenia). Przepustnica trzyma się na czterech śrubkach (klucz 12 o ile pamiętam).
Najpierw odpinasz dolot powietrza od filtra (tą rure).
Następnie odkręcasz śrubki. Na dole pod przepustnicą masz dwa wężyki - odpinasz je.
Na górze przepustnicy znajdują się trzy wężyki - też je odpinasz ale pamiętaj o ich kolejności żeby nie pomylić przy podłączeniu.
Na koniec linka gazu.... to chyba tyle o ile dobrze pamiętam.
Samą przepustnicę możesz czyścić benzyną zwykłą lub ekstrakcyjną i pędzelkiem z nagaru który się zgromadził.
po wszystkiemu składasz całe ustrojstwo do kupy, podłanczasz akumulator i włanczasz silnik żeby na biegu jałowym pochodził aż do załączenia się wentylatora.
i to by było chyba wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
virusik
Starszy COLTMANIAK

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bartoszówka Płeć:
|
Wysłany: 2009.06.04 23:23:21 Temat postu: |
|
|
przepustnica wyczyszczona kable,świece wymienione jest niewielka poprawa ale nadal lekko przerywa w okolicach 2-4 tys obrotów
może być to wina sondy za katalizatorem??
tez mam podejrzenia aparatu zapłonowego bo widać ze było coś przy nim robione bo jest za czysty i nowe śruby ma
nie wiem czy tak powinno być bo nie jeździłem wcześniej 1.3 coltem ale dopiero powyżej 4 tys reaguje na gaz dobrze czy nie powinien wcześniej się odmulać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|