Autor |
Wiadomość |
Maanius
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
yasiu87
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów (EBE) Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.27 14:48:30 Temat postu: |
|
|
bodajże 3,34-3,45 -poszukaj to gdzieś na forum tutaj widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maanius
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2008.08.27 15:52:56 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze inne, ale zaraz bd szukal dalej:) thx any way:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.27 16:07:57 Temat postu: |
|
|
12,26 (Bar) Normalny
8,63 (Bar) Minimalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.08.27 16:10:32 Temat postu: |
|
|
yasiu87 napisał: | bodajże 3,34-3,45 -poszukaj to gdzieś na forum tutaj widziałem |
O dzizes jakie bzdury
Jak masz tak pisac, to lepiej nic nie pisz... Bo widze zerowe pojecie o tym masz.
Pewnie cos w zakresie 9.1:1, 10:1 albo 10.5:1 ale nie wiem konkretnie
Mefi100 napisał: | 12,26 (Bar) Normalny
8,63 (Bar) Minimalny |
Cytat: | Stopień sprężania - to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania.
Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu i objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu.
Stopień sprężania nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na ciśnienie sprężania, z reguły silniki posiadające turbodoładowanie albo posiadają konstrukcynie niższy stopień sprężania, albo ciśnienie sprężu jest u nich wyższe.
Rozróżnienie Stopnia sprężania z ciśnieniem sprężania jest szczególnie istotne w tłokowych silnikach lotniczych, gdzie w miarę wzrostu wysokości pracy silnika maleje ilość ładunku dostarczana do cylindra i ciśnienie sprężania jest coraz niższe - mimo, iż stopień sprężania jest niezmienny. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.08.27 16:16:16, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.27 16:14:34 Temat postu: |
|
|
wroc w tyl i na lewo
9,5:1
za duzo chcialem i wlasciwego nie podalem. Gdyby nie to ze Kleju sie dopisal pewnie bym sie nie jorgnol
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.08.27 16:17:45, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.08.27 16:20:33 Temat postu: |
|
|
Mefi100 napisał: | wroc w tyl i na lewo
9,5:1
za duzo chcialem i wlasciwego nie podalem. Gdyby nie to ze Kleju sie dopisal pewnie bym sie nie jorgnol |
No w koncu normalna wartosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|