Autor |
Wiadomość |
wojtekyoman
COLTMANIAK
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice/Mysłowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 11:34:26 Temat postu: [CJ1A] Ile sond lambda i jaki wtrysk? |
|
|
mam colta z 99 roku silnik 1,3 12v 55kW
ile on ma sond lambda i czy ma wielopunktowy wtrysk czy mono wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 14:42:56 Temat postu: |
|
|
Dołączam się do pytania powyżej!
Chętnie się dowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 15:43:10 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam (ale nie gwarantuję)
2 sondy (przed i za katem)
monowtrsyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 20:05:16 Temat postu: |
|
|
2 sondy przed i za Katalizatorem
I Wielopunktowy wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2009.03.25 20:05:44, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: RADOM Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 21:12:56 Temat postu: |
|
|
2 sondy ale chyba jednak monowtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 21:22:34 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Wtrysk paliwa - jest to sposób dostarczenia paliwa do silnika spalinowego.
Wtrysk jest stosowany powszechnie w silnikach wysokoprężnych (najczęściej silnik z wtryskiem bezpośrednim, rzadziej silnik z wtryskiem pośrednim) i w tych konstrukcjach stosuje się tzw. układ hydraulicznego systemu wtrysku paliwa.
W silnikach o zapłonie iskrowym można podzielić układy pod względem rodzaju i rozmieszczenia wtryskiwaczy paliwa:
wtrysk jednopunktowy (SPI - Single Point Injection, CPI - Central Port Injection) - jeden wtryskiwacz umieszczony w kolektorze dostarcza paliwo dla wszystkich cylindrów,
wtrysk wielopunktowy (MPI - Multi Point Injection) - każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym,
wtrysk bezpośredni (DI - Direct Injection) - wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze.
|
zrodlo Wikipedia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 21:39:55 Temat postu: |
|
|
jak nie jesteście pewni to foto spod maski wrzućcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 23:16:14 Temat postu: |
|
|
już jestem, mefi ma rację, jest normalna listwa wtryskowa i 4 wtryskiwacze. Musiałęm wybadać, a nie miałem odniesienia do 4G92
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.25 23:23:34 Temat postu: |
|
|
Sry za Off
A juz z Dedisem sie cieszylismy ze cie przylapalismy heheh
A na powaznie to pewnie dlatego ze jak to Dedis powiedzial w CaO 1.3 podobno byl monowtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.26 01:49:31 Temat postu: |
|
|
No to jeżeli chcę wymienić bo mi dużo pali to muszę oby dwie tak??
Bo nie sądzę żeby dało radę sprawdzić która jest kaput
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.26 07:15:35 Temat postu: |
|
|
Da sie sprawdzic ktora padla.
Albo poszukasz na forum bo jestem pewien ze bylo.
Albo poczekasz do wieczora jak znajde opis to wrzuce, teraz cisne do pracy.
czu dwie trzeba wymienic Niekoniecznie ja wymienilem pierwsza i spalanie (na poprzednim silniku ) na poziomie 6,5 L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.26 13:44:33 Temat postu: |
|
|
No to ja jednak poczekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.26 22:01:18 Temat postu: |
|
|
Nie zanlazlem jednej plyty z info techa. Tu ,asz link gdzie w miare dobrze to jest opisane
[link widoczny dla zalogowanych]
na stronie Krzyzaka tez cos znalazlem
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz rozspiske kabli
napięcie zasilania: 12V
opór elementu grzewczego: 3 - 15 omów (20°C)
kabel sygnału: czarny
sygnał, kabel uziemienia: szary
przewody elementu grzewczego: biały
informacje o kształcie fali: jałowa praca gorącego silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2009.03.26 22:03:02, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adik1286
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.27 00:01:01 Temat postu: |
|
|
Coś czuję że jestem na to za głupi hihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|