Autor |
Wiadomość |
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.24 19:26:47 Temat postu: Goraco goraco chlodnica (głowica) |
|
|
Witam
pojechalem wlasnie do pracy 7 kilo w jedna strone w polowie drogi do zalaczyl sie check engin wystukalo blad 11 (jak w poprzednich przypadkach) odlaczylem klemy zabralem sobie wolne (i tak niema pracy ) po okolo 5 min wracam jade do domu dojezdzam pod dom lukam na temperature a ta na max teraz czekam az silnik ostygnie co mam sprawdzic najpierw poziom plynu w chlodnicy czy termostat jak tak to jaki wentylator kreci
stal 5 minut chlodnica zimna wskaznik temperatury na poziomie normalnym (w polowie) nagrzewnica dmucha goracym powietrzem otwieram korek wywala wode i troche pary po dodaniu gazu wywala wode i troche pary (duzo mniej)
w sumie to chyba jasne ale mam nadzieje ze sie myle szlak piszta cos
P.s. w oleju nie ma sladow wody woda chyba smierdzi na bezyne
P.s.2 Wody w chlodnicy nie ubylo zbyt wiele Kur.... mam nadzieje ze to co innego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.01.24 21:36:40, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.01.24 21:48:32 Temat postu: |
|
|
hmmm moze uszczleka pod glowica. A na rozgrzanym silniku zawsze wywali wode i pare.
aha a jak z rury wydechowej? leci jakis dym?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.01.24 21:49:02, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.25 11:59:47 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wrocilem od mecha (konkretnie trzech mechow) obaj zgodnym tonem stwierdzili
Jezeli chlodnica zimna a a nagrzewnica zapi.. cieplem to termostat nie otwiera duzego obiegu i nalezy wym termostat teraz tylko trzymam kciuki zeby to byl ten termostat
Co do dymu jak zawsze nic sie nie zmienil ("fachowiec osiedlowy" jak widzial ze grzebie przylazl oblukal i stwierdzil ze z chlodnicy wali spalinami) i lipa nie wiem co dalej jak tylko termostat to oki ale jak poszla uszczelka to bedzie tylko gorzej nie wiem jak to sprawdzic dzis troche przejechalem podobny odcinek do wczorajszego ale temp nie wychylila sie poza norme
A i jeszcze jedno problem z odpaleniem obroty spadaja i gasnie po dodaniu gazu jest oki w sumie nie przerywa zbiera sie normalnie prucz tej zimnej chlodnicy wszystko w pozadku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.01.25 17:05:36, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuczan
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2008.01.27 17:31:55 Temat postu: |
|
|
Uzupełnij płyn w chłodnicy i w ziorniczku wyrównaczym. Odpal auto i jak się nagrzeje przegazuj a druga osoba niech sprawdzi czy nie wydostają się bąbelki ze zbiorniczka wyrwnawczego. Jeśli dzieje się tak jak pisze to poszła uszczelka na kanale wodnym.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.27 18:40:30 Temat postu: |
|
|
Spox to ze poszla to wiedzialem jak nagrzewnica walila goracem a chlodnica byla zimna juz ja wymienilem bardziej boje sie o uszczelke bo przegrzalem go i niewiem jak dlugo to trwalo wprawdzie lukalem na wskazniki podczas jazdy no ale temp do max nie podskoczyla odrazu
poki co wyglada to tak
wymienilem termostat na new w chlodnicy nic nie buzuje jedna zecz jaka mnie niepokoi to slady wody na bagnecie za kazdym razem jak sprawdze jest okolo 2-3 malutkich kropel na bagnecie jak narazie brak "majonezu" poza sladowymi ilosciami na korku (ale one byly juz wczesniej
P.s. Przestroga dla reszty jak komp wali ci 11 bledami wymien Termostat kosztuje mniej niz wymiana uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obi
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2008.01.27 20:44:18 Temat postu: |
|
|
Czesc wymiana uszczelki tez nie jest taka tragiczna moja przeciekala z lekka i ja wymienilem koszty jakie ponioslem to 86 zl uszczelka i 80 wymiana u znajomego mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.27 21:10:43 Temat postu: |
|
|
No tak ale koszt termosa to 60-70 zeta a czas wymiany 10 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuczan
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2008.01.27 22:31:59 Temat postu: |
|
|
Kolego Mefi100 jesteś w błędzie. W silnikach Mitsubishi błąd 11 to sonda lambda i nie ma ona nic wspólnego z termostatem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.27 22:34:21 Temat postu: |
|
|
pewnie masz racje bo nie bardzo pamietam numeru bledu a ten wyszukalem na szybka badz co badz lepiej to ustrojstwo wymienic zawczasu
P.s.
Nie Pewnie ale napewno a ja cos pomieszalem ( nocki mnie kiedys wykoncza) jak sie obudzilem sam nie bardzo wiem juz co tam chcialem wypocic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.01.27 23:58:54, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuczan
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2008.01.29 11:22:54 Temat postu: |
|
|
W twoim przypadku najpierw wymień termostat bez względu na koszty ( o ile nie jest już za późno ), jesli po wymianie będzie się przegrzewał to planowanie głowicy + wymiana uszczelek silnika i tu koszty tej operacji zależą u kogo robisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.01.29 19:48:44 Temat postu: |
|
|
Tak jak juz pisalem termostat wymieniony koszt groszowy teraz tylko obserwuje, narazie sie zachowuje normalnie i procz jednego mankamentu o jakim wspomnialem (pojawienie sie kilku kropelek wody dokladnie 2-3 ) nic dziwnego sie nie dzieje jak bedzie wiecej wody lub pojawi sie maslo to wtedy bedzie trzeba wymienic uszczelke mniejwiecej znam juz koszta i troche mnie to martwi
Zedytowalem
wiec tak po dluzszej jezdzie nagle z nagrzewnicy zaczyna dmuchac zimnym powietrzem po jakims czasie znowu zaczyna grzac oco biega
P.s. Poszlo juz po wumianie na foto miejsce gdzie szlak trafil woda lala sie do dwoch sasiednich tlokow
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2008.02.15 23:25:17, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|