Autor |
Wiadomość |
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.07 22:36:37 Temat postu: pchanko i pytanko |
|
|
dziś rozładował mi sie aku i musiałem z popychu odpalic.
Czy coś mogło sie w siniku stac od czegos takiego ??
Mam takie wrażenie że coś słychać tak jakbym miał zawory rozregulowane a 3 dni temu były regulowane i do tego momentu było ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.07 22:57:45 Temat postu: |
|
|
uuu nie wiem co moglo szczelic ale wiem ze colty nie lubia byc popychane
gdzies nawet czytalem ze nie wolno ich popychac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.07 23:02:46 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie że jak by coś to tylko rozrząd mógł by sie przestawic mam racje czy sie myle ?? czy silnik 4G92 jest bezkolizyjny ?? jak by sie przestawił rozrząd to jakie objawy by były coś by sie z zaworami stało??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiekwwl dnia 2008.06.07 23:46:30, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 11:08:27 Temat postu: |
|
|
1 zasada: jak padło aku to pozycz prąd od innego auta odpalając prze kable rozruchowe. '+' dawcy do '+' biorcy i '-' dawcy do nieizolowanego elementu silnika biorcy (nigdy do klemy '-' dawcy!)
A teraz do rzeczy. Zapewne przeskoczył ci pasek rozrzadu. Niestety rozrzad w 4G92 jest KOLIZYJNY. Jesli przeskoczył o 1 zabek to tragedii nie ma, pozatym, ze bedzie wiecej palil i bedzie mulem. Co nie znaczy ze masz odpuscic, to trzeba natychmiast ustawic spowrotem. Jesli przeskoczyl o wiecej zabkow i zawory spotkaly sie z tlokami to wspolczuje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.06.08 11:12:07, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 16:10:42 Temat postu: |
|
|
to wydaje mi sie że wszystko jest ok muła niema
a co do kabli to chyba z drzewa bym prąd wzioł byłem na spacerku w lesie po 3 godzinach patrze a tu kontrolki ledwo widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 16:17:31 Temat postu: |
|
|
Misiekww nie panikuj telefon do Mag giwera on by ci prad z szyszek wystrogal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 16:28:08 Temat postu: |
|
|
moze troche spanikowałem wczoraj wydawało mi sie że coś głośno chodzi . a jeszcze jedno czy jak by sie przestawił rozrząd to by CE sie paliło ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurt
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 22:30:04 Temat postu: |
|
|
nie bedzie sie palic CE.
ps pchnij go na wstecznym moze wroci na swoje miejsce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.08 22:57:48 Temat postu: |
|
|
Ale zaciagnij reczny nie mozna isc na latwizne a tak powaznie to nie powinno wymigac bledu Czujnik Halla pytam bo nie wiem nie krzyczec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marecki338
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 2008.06.08 23:55:57 Temat postu: |
|
|
witam. generalizując zadnego mauta z silnikiem które maja pasek rozrządu nie można palić na pych z kilku powodów:
1.przeskoczenie paska
2.nespalona dawka paliwa powoduje uszkodzenie katalizatora
3.uszkodzenie głowicy(szwagier miał tą przjemność koszt naprawy nowa głowica z robotą 3 tys pln )
podsumowując nie tylko mitsu a wszystkie PALENIE NA PYCH ZAKAZANE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekwwl
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 2340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wołomin Płeć:
|
Wysłany: 2008.06.09 18:02:03 Temat postu: |
|
|
marecki338 napisał: |
podsumowując nie tylko mitsu a wszystkie PALENIE NA PYCH ZAKAZANE |
ale co zrobic jak nawet zasięgu w lesie nie było żeby zadzwonić .ale wygląda na to że jest wszystko OK
-zaworki nie tykaja głośno
-pracuje równo
-nie szarpie
-CE sie nie pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfo
Już się udziela
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.09 17:49:07 Temat postu: |
|
|
To ja z podobnej beczki, prawdopodobnie rozrusznik odmówił posłuszeństwa, dziwnie strzela i od czasu do czasu stara się drgnąć. z innego akumulatora to samo. Mam automatyczną skrzynie biegów, jak wygląda tutaj sytuacja "samochód na popych" jakoś muszę go doholować na kanał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.09 18:17:33 Temat postu: |
|
|
morfo napisał: | To ja z podobnej beczki, prawdopodobnie rozrusznik odmówił posłuszeństwa, dziwnie strzela i od czasu do czasu stara się drgnąć. z innego akumulatora to samo. Mam automatyczną skrzynie biegów, jak wygląda tutaj sytuacja "samochód na popych" jakoś muszę go doholować na kanał. |
NIE ODPALA SIE AUT NA POPYCH!
to po pierwsze
Tez mam automat. Jesli chcesz go odpalic to tylko podmiana rozrusznika, automatu nie da się odpalic na pych..
Co do holowania. Generalnie nie zaleca sie holowania automatu, jednak nasza instrukcja obsługi dopuszcza holowanie na dystansie max 50km, z predkością max 50km/h. Oczywiscie na pozycji N.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawela dnia 2008.07.09 18:19:35, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfo
Już się udziela
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: 2008.07.09 18:21:12 Temat postu: |
|
|
....... w zajefajnie dostępnym miejscu znajduje się rozrusznik, zakładam że da się odkręcić bez demontażu połowy silnika. Hehhh widocznie na tym mam zwarcie, wczoraj po nocy samoczynnie zrestartowały się ustawienia zegara.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morfo dnia 2008.07.10 07:17:51, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pouch
Nowy użytkownik
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Białystok i okolice Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.20 16:28:00 Temat postu: |
|
|
a czym się różni zapalnie na pych od zapalania z rozrusznika?
owszem notoryczne pchanie/ciąganie jest głupie, bo najpierw trzeba usunąć przyczynę a nie walczyć z objawami. od czasu do czasu nic się silnikowi nie stanie.
rozrusznik zapala tak:
rozrusznik->koło zamachowe/wał/koło rozrządu->głowica/aparat zapłonowy
na pych zapalamy tak:
koła/skrzynia biegów->wał/koło rozrządu->głowica/aparat zapłonowy
w jednym i drugim przypadku następuje szarpnięcie paskiem rozrządu który może się zerwać, przeskoczyć, skręcić czy cokolwiek. do komory przed iskrą dostanie się paliwo, dlatego samochody zwykle puszczają dymka po starcie. katalizator padnie? trudno - spaliny będą bardziej toksyczne. ale jak komuś zależy na ochronie środowiska... to chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|