Autor |
Wiadomość |
Bajowski
Nowy użytkownik
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2008.10.24 21:54:53 Temat postu: C50 1,5i 12V - 1991 - Brak impulsu na wtryskach |
|
|
Mam problem ( strasznie duży bo to autko żony), jeżdziłem bez problemu, licznik nabijał km, aż tu wczoraj przyjechałem do domu i rano przy próbie odpalenia lipa, sprawdzam świece są ok iskra taka że mogla by konia zabić, więc biorę się za wtryski i okazuje się że po zdjęciu listwy paliwo nie tryska (nie działają wtryski), podaję na krótko 12V i tryskają (czyli nie zatarte), proszę o pomoc skąd idzie impuls na wtryski, wiem że z aparatu zapłonowego, ale jeszcze nie zdejmowałem i nie wiem co za niespodzianka mnie tam spotka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bajowski dnia 2008.10.24 22:28:08, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2008.10.25 07:18:21 Temat postu: |
|
|
hm moze sie okazac ze padl ci apart zaplonowy lub poprostu elektronika od niego (w crx kumpla byl ten problem nie wiem jak jest w colcie i w ktorym miejscu u niego bylo to po lewej stronie jak kierownica troche powyzej bezpiecznikow uklad poprostu sie spitolil)lub poprostu nawet mogl sie przerwac przewod
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2008.10.25 07:18:45, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bajowski
Nowy użytkownik
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2008.10.25 07:36:20 Temat postu: |
|
|
Co do aparatu to nie otwierałem go jeszcze, iskra jest ok tylko niema impulsu na wtryski, muszę dorwać schemat by cokolwiek zacząć działać, co do urwanego przewodu to wątpię ponieważ nic nie było grzebane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herc
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 2008.10.25 09:12:20 Temat postu: |
|
|
Sprawdz błędy na ecu.tzn komputerze.
pod lewą nogą masz złącze robisz kabelek i diodę na 12v i sprawdzasz dobrze jest opisane na stronce Darka z mitsumaniaków.
Często jest tak że w starszysz modelach mitsubishi wylewa sie elektrolit z kondestorów
i robi bałagan w ecu.wyjmij komputer(znajdziesz go z prawej strony na słupku przy nogach pasażera)rozkręć i sprawdz czy nie ma przepalonej ścieżki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2008.10.25 09:58:45 Temat postu: |
|
|
hm jezli tylko kondensatory to 5 min roboty i troche zdolnosci manualnych noi oczywiscie lutownica a tak jak wyzej sprawdz bledy moze sie okazac ze to calkiem co innego a co do przewodu to nie musiales nawet grzebac moze na lucie gdzies zasniedzialy lub na zlaczce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bajowski
Nowy użytkownik
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: 2008.10.25 13:15:21 Temat postu: |
|
|
Dzięki biorę się do grzebania, forum Mitsumaniaków nie chodzi ;-((
od kilku dni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bajowski dnia 2008.10.25 13:18:59, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
herc
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 2008.10.25 16:12:31 Temat postu: |
|
|
Już działą forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|