Autor |
Wiadomość |
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 14:19:54 Temat postu: [CA0 1,6 16v] utrata mocy i pierdzenie |
|
|
Dzien dobry dla mnie ten dzien nie byl dobry stad tez mam pytanie do szanownych kolegow i kolezanek z forum colta chodzi o to ze ruszajac dzis ze skrzyzowania na 2 biegu przy ok 3400rpm nagle cos mi strzelilo i colciak zaczal wolniej chodzic i tak glosno pierdziec choby mi sie tlumik rozwalil, z tlumikiem ok, sprawdzalismy z kolega swiece i kable i wychodziloby ze sa sprawne, kolega mowil mi ze gdzies nie mam kompresji i ze najprawdopodoniej to jest cos z glowica/uszczelka, w zwiazku z tym mam pytanie czy ktos z forumowiczow mial juz cos podobnego?jesli tak to co to bylo?lub co to moze byc?i ile moze kosztowac naprawa? z góry dziekuje za wszystkie podpowiedzi i odpowiedzi, milego dnia zycze i pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 15:06:17 Temat postu: |
|
|
W/g tego co piszesz,ale nie jestem pewny przez net stwierdzić wygląda mi na przeskoczenie paska rozrządu(o jeden ząb)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 15:26:05 Temat postu: |
|
|
Uuu a czy to cos powaznego? czy wymiana rozrzadu naprawi to? dzieki i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oczkopl7
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 15:31:10 Temat postu: |
|
|
Nie musisz dokonywać wymiany, poprostu trzeba jeszcze raz ustawić. Lecz zależy ile twój Colt śmiga już na tym pasku jeśli dosyć długo powiedzmy ok. 60 tys proponował bym odrazu wymiane. Hym jak by nie było kompresji to bardzo by nim telepało itp. Możliwe że tak jak mój poprzednik powiedział pasek przeskoczył. Czasem zdarza się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 16:53:45 Temat postu: |
|
|
Nie telepie ani nic, poprostu glosno chodzi i nieco wolniej, male bum bylo jak to sie stalo...nowy rozrzad ok 300zl kosztuje prawda? wiec chyba nie jest tak zle ale poczekam na dalsze opinie,
dzieki i pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docencik
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009.02.28 17:16:54 Temat postu: |
|
|
A łącznik elestyczny sprawdzony??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 17:41:22 Temat postu: |
|
|
oj nie...szczerze to ja nawet nie wiem co to jest i gdzie...jakby mi ktos wytlumaczyl to bede wdzieczny, rzuce okiem wtedy na niego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qbatcz
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Tczew Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 18:23:55 Temat postu: |
|
|
jeśli pasek rozrządu przeskoczyłby o 1 ząbek to nie było by takiego spadku mocy, wiem bo jak mi "mechanicy" naprawiali auto to założyli mi przesunięty pasek o 1 ząbek, chodził słabiej ale jakieś 5-7 kucyków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 22:40:58 Temat postu: |
|
|
ogolnie auto chodzi tak glosno ze wole nim powyzej 3000 rpm nie deptac(na luzie) gdyz powyzej tych obrotow tak wrzeszczy choby mial zaraz cos wypluc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2009.02.28 23:28:01 Temat postu: |
|
|
Łącznik elastyczny jest między kolektorem wydechowym,a katalizatorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kondzio
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Czechowice-Dziedzice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 01:32:37 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jeszcze raz świece. Jeśli moc spadła i "strzela" z tłumika, albo pyrka i pierdzi, a mocy ubyło to raczej świeca. Chyba że tak jak mówią poprzednicy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kondzio dnia 2009.03.01 01:33:29, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kocur
COLTMANIAK
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gorlice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 12:01:19 Temat postu: |
|
|
Sprawdz ten rozrzad, wystarczy górną osłonę odkręcić i zobaczyć na znaki na kole rozrządu i na pasowym na wale, ale przede wszystkim cały układ wydechowy od kolektora do rury wydechowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oczkopl7
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 15:50:46 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi czy spadły Ci obroty biegu jałowego ? Bo jeśli spadły to oznaczałoby że nie pali Ci na jeden gar i powiedzmy ze to mogła by być świeca Miałem taki podobny przypadek fajka mi wyskoczyła i nie paliło na jeden gar. Okazało się że świece są nie dokręcone oóglnie ciekawa historia dobrze że nic sie nie stało. Ale obiawy miałem podobne zaczął głośniej chodzić pierdzieć nie chciał jechać
Sprawdź czy nie masz teraz niższych obrotów biegu jałowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 18:12:44 Temat postu: |
|
|
obroty mam ok, swiece i kable sa sprawne bo wypinalismy je na wlaczonym silniku i po wypieciu ktorejs reakcja byla taka sama jak przy innych - inaczej chodzi i troche wieksze drgania mial, a po wpieciu juz wszystko git, tylko dalej te glosne pierdzenie i spadek mocy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 18:39:20 Temat postu: |
|
|
Napisałeś, że silnik równo pracuje, więc tylko wydech zostaje.
Układ wydechowy się rozszczelnił i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Koronowo Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 23:09:34 Temat postu: |
|
|
posluchaj skad dobywa ten glosniejszy odglos
ale rowiez bstawiam wydech
chociaz ja mialem rozszczelniony u siebie to spadku mocy az takiego nie bylo a glosniejszy byl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.01 23:23:33 Temat postu: |
|
|
ok sprawdze jutro z ranca, ogolnie tak glosno ryczy ze w zyciu takiej glosnosci nie slyszalem, nawet na najlepszej unitrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miscunio
COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.02 22:11:14 Temat postu: |
|
|
brak rury za katalizatorem... musiala odpasc na tym skrzyzowaniu Dziekuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simer
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.02 22:29:43 Temat postu: |
|
|
Podobno wcześniej sprawdzałeś z kolegą??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|