Autor |
Wiadomość |
herc
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 2007.05.13 14:45:20 Temat postu: czy ktos na forum robil jakis swap |
|
|
tak jak w temacie,czy ktos wstawial do swojego colta jakis mocniejszy silnik.napiszcie cos o tym lub moze ktos ma jakies pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2007.05.15 23:46:36 Temat postu: |
|
|
Ja bym chętnie zrobił w swoim, ale nie wiem gdzie znajdę silnik pasujący do C51...
herc11, po wymianie silnika trzeba zgłaszać do wydziału komunikacji? Jeśli nie zgłosze, to przy kontroli dokładnej kontroli policyjnej mogą dowód zabrać, czy to prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herc
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 2007.05.16 02:30:16 Temat postu: |
|
|
wiesz policja sie nie zna na samochodach,mi powiedzieli ze blad w druku mam dowodu i kazali maske otwierac i pokazac numery silnika,ale teraz silnik jest czescia wymiena wiec nie trzeba miec numeru silnika ,a co do wydzialu to jak chcesz bedziesz placil wieksze ubezpieczenie jezeli zmieniasz poj.jutro bede w wydziale to sie zapytam.ja zmienialem bo kiedys byl numer silnika w dowodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2007.05.16 10:35:46 Temat postu: |
|
|
herc11 napisał: | a co do wydzialu to jak chcesz bedziesz placil wieksze ubezpieczenie |
Właśnie mi chodzi o to żebym nie musiał płacić większego ubezpieczenia...
Ja ostatnio zmieniałem dowód rejestracyjny (homologacja na ciężarowy) i jest tylko numer nadwozia.
Tak jak napisałeś, silnik = część zamienna. Po woli rozglądam się za silnikiem 1.8 lub 2.0... na co zwracać uwagę?
Czy lepiej kupić jeszcze jednego rozbitka dla samego silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianrally
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: jastrzebie
|
Wysłany: 2007.05.20 20:54:36 Temat postu: |
|
|
witam dla naszych colcików najlepiej kupic jakiegos rozbidka na dawce organów i pużniej robic przeszczep ,wydaje mi sie ze colt cao 1,6 ( 113KM) byłby idealny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LordV1000
w krainie wiecznych COLTÓW...
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1749
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2007.05.20 23:18:45 Temat postu: |
|
|
ja mam 1.6 i nie narzekam:) Polecam na dawce. Ale reszty czesci nie marnujcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
łukasz
Młody COLTMANIAK
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 2007.05.23 13:21:29 Temat postu: |
|
|
A jaka jest możliwość swapa w Colcie CJ0 1,6? Obawiam się, że tu ciężko cokolwiek zrobić, strasznie ubolewam nad tym, że w stosunku do CA0 zdławili moc aż o 23 KM. Czytałem, że niestety nie jest to kwestia komputera (od CA0 do CJ0 nie podejdzie).
Myślę nad swapem silnika z Carismy 1,8 GDI (125KM), tylko to nigdy nie wiadomo na co się trafi, a mój silnik uważam za idealny i wiem czego mogę się po nim spodziewać (dokładnie niczego, bo działa bez zarzutu ). Silnik z Cari dlatego, że nic nie trzeba rzeźbić, tylko plug&play, bo silniki ze starszych Coltów już nie podejdą (odwróceone o 180 stopni). Zastanawiam się też czy w takim przypadku musiałbym wymieniać hamulce i grzebać w zawieszeniu - chyba nie ma aż tak dużej różnicy? No i pozostaje jeszcze koszt takiej inwestycji, który zostałby pomniejszony o sprzedaż mojego silnika 1,6. Do tego dochodzi jeszcze wymiana ECU, etc. We'll see jak będzie, bo od pewnego czasu trochę myślę o Hyundaiu Coupe 2.0 :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niszar
Zaczyna się rozkręcać
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008.03.04 19:34:39 Temat postu: |
|
|
Witam kolegów, szkoda że temat nie cieszy się zainteresowaniem:( bo wiele osób poszukuje tych informacji. Też chodzi mi po głowie taki pomysł. Na pewno do C5x pasuje bez większych kombinacji silnik 4G63 (około 145koni), ale nie wiem jak jest ze skrzynią? czy pasuje ta z colta? a jeśli tak to czy ona wytrzyma z tym silnikiem?
Oczywiście najpierw będe chciał doprowadzić zawieszenie i hamulce do stanu idealnego. I tutaj też mam kilka pytań:
1. Czy pasują na przód tarcze od GTi? (C5X)
2. Jak by wyglądała wymiana tylnych bębnów na tarcze? czy musze kupić całą belke od GTi?
3. Co z hydrauliką hamulcy, czy w tym przypadku trzeba zmieniać pompe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|