Autor |
Wiadomość |
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008.08.22 20:21:58 Temat postu: SWAP |
|
|
mam pytanie
co bedzie mniej " rzezbobiorcze "
wlozenie silnika 1,6 z anglika ( kupno uderzonego w tyl ) czy tez wlozenie silnika 1,6 z CAO (europejczyka)
co musialbym zmieniac przy okazji swapa ?
wszelkie rady mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.08.22 20:27:50 Temat postu: |
|
|
Moze wiecej precyzji w temacie...
Po temacie nic nie wiadomo...
Nie wiadomo jaki masz teraz silnik (czy 1.3 czy uszkodzony 1.6)
A co zmienic przy okazji to juz bylo chyba na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008.08.22 20:51:52 Temat postu: |
|
|
jak sama nazwa wskazuje ma byc to swap ,czyli zmiana na wiekszy/inny ,a nie taki sam .
w tej chwili mam 1,3 .
jest okazja kupna tanio CAO 1,6 (silnik i podzespoly z przodu sprawne )
tylko jak wiadomo , silnik 1,6 w CJO jest obrocony o 180* wzgledem tego ktory siedzi w CAO , oraz jego moc ( w CJO ) jest obnizona na 90 lub 100 koni .
i teraz pytanie . co bedzie latwiej wsadzic - z czym bedzie mnie rzezby ( co lepiej kupic )
1,6 CAO z kierownica po naszej stronie
czy tez
1,6 CJO tylko, ze anglika .
jak wiadomo silnik w CAO ma 113 KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.08.22 21:09:39 Temat postu: |
|
|
Ale dalej sie nie zrozumielismy. MAsz silnik 1.3 ale w jakiej budzie? Kurde kocham takie wypowiedzi, gdzie trzeba wyciagac informacje bo nie wiadomo co autor ma na mysli... Albo szukac po forum czym autor sie porusza...
A poza tym jest kolosalna roznica!!! Jesli masz cao i chcesz wpakowac silnik z cjotki bez sensu i odwrotnie. Calkiem inne komory. I rzezbienia sporo.
Wiec jesli jest cao to silnik z cao itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.22 21:28:46 Temat postu: |
|
|
Tak jak mówi kolega wyżej...dodam od siebie,że gyd wkładasz silnik z Anglika jest problem z wiązką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal_szczecin
frajerzyna ze Szczecina
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008.08.22 22:42:08 Temat postu: |
|
|
z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
mam CJO 1,3
chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO anglika mam problem z wiazka (bo kupic walniete w tyl CJO 1,6 przystosowane do naszego ruchu to ceny hooo hooo hooo ), natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_szczecin dnia 2008.08.22 22:42:55, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Czerwien
Prawdziwy COLTMANIAK

Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.22 22:49:35 Temat postu: |
|
|
rafal_szczecin napisał: | z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
mam CJO 1,3
chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO anglika mam problem z wiazka (bo kupic walniete w tyl CJO 1,6 przystosowane do naszego ruchu to ceny hooo hooo hooo ), natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ? |
Zauważ,że w CA0 masz wszystko po odwrotnej stronie...musiałbyś zrobić pod maską lustrzene odbicie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.08.22 22:53:54 Temat postu: |
|
|
rafal_szczecin napisał: | z tego co mi sie wydaje. wszystko idzie dowiedziec sie czytajac dokladnie tresc postu
... |
Sorki ze sie czepiam ale gdzie masz wczesniej napisane ze masz silnik 1.3 i w budzie CJ0???
rafal_szczecin napisał: | mam pytanie
co bedzie mniej " rzezbobiorcze "
wlozenie silnika 1,6 z anglika ( kupno uderzonego w tyl ) czy tez wlozenie silnika 1,6 z CAO (europejczyka)
co musialbym zmieniac przy okazji swapa ?
wszelkie rady mile widziane
... |
nie ma
rafal_szczecin napisał: | ...chcialbym cos mocniejszego. czyli co panowie, tak zle , i tak nie dobrze ?
kupujac 1,6 CJO mam problem z wiazka, natomiast 1,6 CAO duzo roboty z mocowaniem silnika ? |
A teraz do rzeczy. Jesli chcesz zrobic swapa na 1.6 z anglika to jak wspomnial czerwien - wiazka. Czyli od dawcy trzeba całą przelozyc. Z doswiadczenia wiem tez ze stacyjkę bedzie trzeba przełozyc (zabiezpieczenia, immobiliser) Teraz jesli chodzi o bezpiecenstwo - hamulce. Jeśli bedziesz mial kompletnego dawce, wszystko jest do zrobienia i bez wielkiej rzezby.
Gorzej jak chcesz wpakowac silnik z cao. Tutaj bez powazniejszych modow sie nie obejdzie. Inne lapy silnika. Czyli będzie trzeba spawac nowe. A nigdy nie masz pewnosci jak z wytrzymaloscia. Do tego sadze tez ze wiazka i komp do wymiany. Wspomniane hamulce i zawieszenie tez bedzie trzeba zrobic. Zapomnij tez o jakiejkolwiek klimie i poduszkach jesli przelozysz z cao. NIe wiem tez jak sprawa sie ma z półosiami bo watpię że beda pasowac z cao albo z cjo (ale nie jestem pewien) No i oczywiscie wydech... i poprzenoszenie niektorych rzeczy na strone lewa/prawa (180st) Wiec roboty jest, kasy tez pojdzie i Ci oplaca Ci sie placic za te dodatkowe 23 konie tyle kasy? Czy jednak 90 (100) wystarczy? A jak sie bawic w swapa to konkretnie Czyli silnik z evo IV, skrzynia z fto i smigasz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2008.08.22 22:56:33, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)

Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.22 22:59:10 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze że Anglicy to leniwe 'dupy' i większość Coltów angielskich jakie spotkałem u nas (te z silnikiem 1.6) miały skrzynię automatyczną.
Więc i to trzeba brać od pod uwagę... (chyba że wolisz automat).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|