Autor |
Wiadomość |
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:14:15 Temat postu: Co to ? |
|
|
Witam nudzilo mi sie dzis troche i tak sobie net ogladalem.
W pewnym momencie natknolem sie na
[link widoczny dla zalogowanych]
co to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:21:40 Temat postu: |
|
|
jakiś zawór?,podnosi niby cisnienie paliwa?do 1.3 cjo???czemu do cao nie pasuje,przeciez to ten sam silnik 4g13???
niech madrzejsi sie wypowiadaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafi81
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:27:41 Temat postu: |
|
|
Mnie to wygląda na regulator ciśnienia paliwa, jeśli się myle to mnie poprawcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:31:15 Temat postu: |
|
|
hmmm
wlasnie szukalem i wychodzi na to ze w tych samych silnikach w CAO i CJ0 jest mala roznica w cisnieniu paliwa w ukladzie
CJ0 - 3.24-3.43 (bar)
CAO- 3.3-3.5 (bar)
w ukladzie
jest jeszcze pare roznic miedzy tymi silnikami moze ma to wplyw na kastracje CJ0 z tyh kilku koni ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:40:38 Temat postu: |
|
|
ale to jest do 1.3!!!
1.3 w budzie cao i cjo ma 75kucy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:50:43 Temat postu: |
|
|
No to dalem ciala ale zakrecilo mnie to . Zastanawialem sie po kiego to jest i zagalopowalem sie tak wiec nie mam koncepcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
śliwek
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Pyrlandia Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 12:56:49 Temat postu: |
|
|
regulator regulatorem ale po co to???po co wieksze cisnienie paliwa???,jesli to ecu steruje wtryskiem???jesli sie myle to poprawcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.08.26 13:50:07 Temat postu: |
|
|
wtrysk dziala na zasadzie elektromagnezu i ECU steruje jedynie prondem-czasem puszczenia napiecia, teraz cisnienie jesli jest np 3,4 Bar-a to w okreslonym czasie dostanie sie jakas tam porcja paliwa. Jesli jednak podniesiemy cisnienie bedzie to wieksza porcja
nie wiem czy za bardzo nie zakrecilem ale wyglada to mniej wiecej tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_195
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: 2008.09.01 20:19:17 Temat postu: |
|
|
to regulator ciśnienia paliwa zwiększający dawkę wraz ze wzrostem ciśnienia w układzie dolotowym tzw fmu.
proszę bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_195 dnia 2008.09.01 20:20:22, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
4G63colt
Potencjalny COLTMANIAK
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7
Płeć:
|
Wysłany: 2008.11.17 10:34:44 Temat postu: |
|
|
To jest regulator ciśnienia paliwa,można tym podnieść lub opuścić ciśnienie,bardzo dobra rzecz jeśli chce się uturbić autko,można tym podnieść ciśnienie i jeździć na orginalnych wtryskach do pewnych granic oczywiście.To znaczy do wykorzystania 100 procent wydajności wtrysków i możliwości pompy paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|