Autor |
Wiadomość |
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.28 11:39:41 Temat postu: 28KM przyrostu w Colcie GTi - prawda czy bajka? |
|
|
Znalazłem taką opinię na jednym z for
mszakal napisał: | Ja mam mitsubishi colt 1.8 wolnossacego. Zmontowałem cały układ wydechowy i dolotowy od podstaw własciwie własnego pomysłu. Filtr stozkowy umieszczony w okolicach seryjnej puszki ale na masce mam mały dolot wiec bierze zimne powietrze rury dolotu nierdzewka strumienica dolotu wstawiona. kolektor wydechowy 4-2-1 z nierdzewki strumienica wstawiona rury 1.5 cala i do tego tłumik sportowy. Byłem nieco zawiedziony bo na hamowni wyszło mi tylko 155 KM w poruwnaniu do seryjnych 146 KM. Ale wtedy sobie uswiadomiłem ze kazda ingerencja w dolot musi sie wiazac ze zmiana charakterystyki pracy silnika czyli chip-tuning tak zwany. Znajomy przeprogamował odpowiednio wszystko i pozniej zbadalismy auto ponownie. Moc wzrosła w poruwnaniu do seri o 28KM a moment obrotowy wzrusł o 39Nm i jest osiagany przy nieco nizszej wartosci obrotowej silnika. Odpowiedni zmontowane układy i chip daja niesamowicie duzo. |
Co o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.28 11:46:31 Temat postu: |
|
|
Nie wiemy gdzie był hamowany.
Kiedyś modne były doloty Goduli, mój znajomy skusił się na modyfikację u tego Pana, dostał wydrug przed i po, na szczęście kolega miał wykres robiony jeszcze wcześniej na innej hawmoni, podjechał po tych modach na "swoją" hamownię i wielce się rozczarował, przyrostu nie była a nawet była pogorszona charakterystyka mocy.
W tym GTI już można chipowac kompy ?(nie mówię tu o świnkach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebak83
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009.03.28 12:06:24 Temat postu: |
|
|
a z jakiego to forum znalazłeś? Może warto by się więcej dowiedzieć o tym colcie i o tej osobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.28 12:10:39 Temat postu: |
|
|
hmmmm sam nie wiem.... o modach kompa słyszałem, w colcie też podobno można to zrobić..ale skąd te seryjne 146 KM ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.28 12:21:38 Temat postu: |
|
|
kartomaniak napisał: | ale skąd te seryjne 146 KM ? |
Pewnie pomyłka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2009.03.28 12:39:47 Temat postu: |
|
|
Jest to z forum elektrody Czytałem to, temat ogólnie jest o strumienicach
Powiem tylko tak, że wartości hamowni można zawyżyć. Czyli jeśli robimy u jednego pana X i nam wyjdzie +20 koni, to wcale nie powiedziane że tak jest. Bo pan X asekuracyjnie wprowadzając dane lekko je zmodyfikował , bo robiliśmy u niego np wydech, chip tuning itp. Więc jeśli chcemy mieć 100% pewność, proponuję podjechać na hamownię, która nic nam nie zakładała
A ten temat o przyroście tyle koni w silniku atmosferycznym, można sobie włożyć między bajki o kopciuszku i smerfach. Nawet w tak podatnych silnikach hondy, uzyskanie takiego przyrostu mocy wiąże się z dość sporą kasą i zmianą konkretnych elementów silnika z mocniejszych silników. A tutaj koleś uzyskuję prawie 30 koni przez garażowy tuning...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.03.28 12:40:27, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.28 12:44:19 Temat postu: |
|
|
Kleju napisał: | Jest to z forum elektrody Czytałem to, temat ogólnie jest o strumienicach
Powiem tylko tak, że wartości hamowni można zawyżyć. Czyli jeśli robimy u jednego pana X i nam wyjdzie +20 koni, to wcale nie powiedziane że tak jest. Bo pan X asekuracyjnie wprowadzając dane lekko je zmodyfikował , bo robiliśmy u niego np wydech, chip tuning itp. Więc jeśli chcemy mieć 100% pewność, proponuję podjechać na hamownię, która nic nam nie zakładała
A ten temat o przyroście tyle koni w silniku atmosferycznym, można sobie włożyć między bajki o kopciuszku i smerfach. Nawet w tak podatnych silnikach hondy, uzyskanie takiego przyrostu mocy wiąże się z dość sporą kasą i zmianą konkretnych elementów silnika z mocniejszych silników. A tutaj koleś uzyskuję prawie 30 koni przez garażowy tuning... |
Ostatnio zadałem pytanie jednemu gościowi z forum mazdaspeed. Czytałęm jego posty, wypowiadał się bardzo mądrze, podawał konkretne przykłady. Widać było, że gościu się zna, ale nie "zna" tylko na prawdę ZNA.
Pytałem o kompletny wydech do Colta GTi. O koszty, przyrost mocy i o to czy kiedyś coś takiego robił.
Powiedział mi, że przez kilkanaście lat swojej pacy robił wydech w GTikach nie raz i zrobienie kompletnego wylotu (kolektor, rura, tłumik) to przyrost mocy do 5KM. Koszt zaprojektowania pod konkrety samochód (bo tylko taki ma sens) to około 1500zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafamalk dnia 2009.03.28 12:45:03, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2009.03.28 12:53:19 Temat postu: |
|
|
No właśnie przyrost mocy do 5 koni Czyli może być np +2 konie a 1500zł nie ma Trochę nie opłacalne.
Aha, a jeśli to takie proste uzyskać te 28 koni w gti, to dlaczego nie jest to tak rozpowszechnione? Druga sprawa że firmy które się zajmują kompletnymi wydechami, muszą być sprawdzone, bo już kiedyś wspominałem że kumpel robił w jednej renomowanej firmie (pod Warszawą) kompletny wydech i... i Okazało się że osiągi się pogorszyły (wydech w ogóle nie liczony, tylko uniewersalny) a nierdzewka zaczeła rdzewieć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.03.28 12:53:56, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009.03.28 19:48:55 Temat postu: |
|
|
rafmalak a kto to byl z mazdaspeed znam tam pare osob? a co do kompow to na mitusmaniakach czytalem ze jest jakas edycja kompow ktore da sie programowac ale jak ktos na takiego trafi to ma duzo szczescia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mugen
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.03.29 10:43:34 Temat postu: |
|
|
Ściema
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mugen dnia 2009.03.29 10:45:03, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.29 12:28:13 Temat postu: Re: 28KM przyrostu w Colcie GTi - prawda czy bajka? |
|
|
rafamalk napisał: | Znalazłem taką opinię na jednym z for
mszakal napisał: | Ja mam mitsubishi colt 1.8 wolnossacego. Zmontowałem cały układ wydechowy i dolotowy od podstaw własciwie własnego pomysłu. Filtr stozkowy umieszczony w okolicach seryjnej puszki ale na masce mam mały dolot wiec bierze zimne powietrze rury dolotu nierdzewka strumienica dolotu wstawiona. kolektor wydechowy 4-2-1 z nierdzewki strumienica wstawiona rury 1.5 cala i do tego tłumik sportowy. Byłem nieco zawiedziony bo na hamowni wyszło mi tylko 155 KM w poruwnaniu do seryjnych 146 KM. Ale wtedy sobie uswiadomiłem ze kazda ingerencja w dolot musi sie wiazac ze zmiana charakterystyki pracy silnika czyli chip-tuning tak zwany. Znajomy przeprogamował odpowiednio wszystko i pozniej zbadalismy auto ponownie. Moc wzrosła w poruwnaniu do seri o 28KM a moment obrotowy wzrusł o 39Nm i jest osiagany przy nieco nizszej wartosci obrotowej silnika. Odpowiedni zmontowane układy i chip daja niesamowicie duzo. |
Co o tym myslicie? |
Cytat: | własciwie własnego pomysłu. |
To mi wlasciwie wystarczy. Znaczy koles siadl sobie pomyslal, pospawal i przez przypadek udalo mu sie to nadczym inni slecza i mecza sie stosujac wzory matematyczne i studjujac fizyke.
Cytat: | Filtr stozkowy umieszczony w okolicach seryjnej puszki ale na masce mam mały dolot wiec bierze zimne powietrze |
Gdzies czytalem o kolesiu tez zrobil sobie " maly dolot na masce" tylko ze to nie takie proste. I koles zapomnial o tym ze przy pierwszej ulewie cala woda znajdzie sie na storzkowym nie mowiac ze jest tam aparat w poblizu.
(Koles dowiedzial sie potczas ulewy:D)
Jak na taki przyrost mocy i tak powazna modyfikacje to ten opis jakis lakoniczny mi sie wydaje. A gdyby komus udalo sie zeczywiscie uzyskac te 28 kuca wiecej pochwalil by sie tym innym. Ja bym tak zrobil a wy ??
Dla mnie druciarstwo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefi100 dnia 2009.03.29 17:51:08, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
klatwa7
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.29 16:27:55 Temat postu: |
|
|
nie ma takiej opcji chyba sam sobie to obliczyl a nie na hamowni hahaha
Np. rozmowa Laików
-mam tlumik sportowy a ty?''
-nie
-dlaczego przeciez mowili w sklepie tuningowym ze daje z 10 koni ?
-aaaaaaa to bede musial założyć
hahahahahaha tak to jest jak chce sie na komis zarobic kase ustawia sie inne parametry i juz niby ma sie 20 koni na hamowni wiecej. A zakładając te 20 koni to byśmy musieli czuc ogromna różnicę. przeciesz to jest jak colt 1.6 a 1.8. Bagatela więc jezeli nie wyczówał tego w jezdzie a na hamowni tak SMIECH mnie ogarnia na maxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.30 09:06:22 Temat postu: |
|
|
ściema, albo hamownia troszcząca sie o samopoczucie klientów
takie mody jesli by coś dały to kwestia 5koni, a to że "moment obrotowy wzrusł o 39Nm" to już w ogóle brednie jakieś w N/A taki przyrost momentu jest praktycznie nie osiągalny. tym bardziej przy takiej pojemności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yakuza1987
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: RADOM Płeć:
|
Wysłany: 2009.03.30 20:01:10 Temat postu: |
|
|
w sumie jakby taka wesoła twórczośc dawała taki przyrost mocy to chyba gti miałby te 28 kucy więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 09:18:23 Temat postu: |
|
|
A teraz takie pytanie , czy ktoś ma w ogolę zmodzony silnik w colcie ?
Czy wszystkich blokuje paniczny strach przed tym ze się nie da ?
Bo co pojawi się jakiś mocniejszy to zaraz jest bicie piany ze nie da rady itp . Ja też nie wierzę w te 28 km w tak ograniczonym zakresie przeróbek .
Po prostu jestem Ciekaw czy to nie jest zbyt duże teoretyzowanie ze się nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 09:25:55 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że się da co niejednokrotnie na tym forum pisaliśmy.
Ale koszt uzyskania odadtkowych 20 koni to conajmniej 5000-10000zł, więc jest to NIEOPŁACALNE!
W Colcie można stosunkowo tanio (do 1000zł - 1500zł) uzyskać dodatkowe 10 koni przez modyfikację wdechu i wydechu.
Jeżeli chcesz się bawić dalej to upewnij się, że masz gruby portfel. Do Colta nie ma praktycznie żadnych części tunnigowych w sprzedaży. Wszystko trzeba robić na zamówienie i stąd wysokie ceny.
Nawet za głupi tłumik zapłaciłem 427zł...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafamalk dnia 2009.05.07 09:28:15, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 09:42:46 Temat postu: |
|
|
Rafał
wszystko kosztuje , najtańsze konie są w hondzie , bo jest tego w pi*** i jeszcze trochę , u nasz jest trochę gorzej przede wszystkim z dostępnością części . Jestem przekonany ze gdyby Colt był popularniejszym samochodem to było by wiele przetartych ścieżek do modyfikacji , była by tez inna podaż cześć oraz ich cen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 09:48:21 Temat postu: |
|
|
No przecież dokładnie o tym napisałem. Wszystko się da, ale wchodzimy w kwestię opłacalności, bo dorzucając 10 000zł na tunning do Colta GTi można już prawie kupić np Eclipsa z silnikiem 220KM...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 12:35:27 Temat postu: |
|
|
rafamalk napisał: | Wszystko się da, ale wchodzimy w kwestię opłacalności, bo dorzucając 10 000zł na tunning do Colta GTi można już prawie kupić np Eclipsa z silnikiem 220KM... |
tuning prawie nigdy nie jest opłacalny.
w 90% przypadków lepiej sprzedać auto i kupić mocniejsze, ale wtedy nie daje to już takiej frajdy.
w hondach też najłatwiej osiąga sie przyrosty (duże) przez uturbienie, lub swap bo tuning NA jest drogi jak cholera, ale niektórzy sie w to bawią bo często wystarczy kupić kilka gratów (za często naście, lub dziesiąt tys zeta, włożyć i zestroić) ale nie do końca to jest tak że jest to tanie a już na pewno opłacalne. hondy sa troche bardziej podatne na podstawowe mody i dobrze znoszą luźne wydechy i ebayowe kolektory, ale to ledwie kilka koni.
najczęstsze są swapy całych silników lub mini me kolektorów, wtrysków itd itp. i kombinacje ze skrzyniami i ich przełożeniami.
prawdopodobnie najłatwiej dołożyć koni w 4G92 przez włożenie ostrego wałka (może i być świątek bo popychacze są rolkowe z tego co wiem) + smt6 i luźny wydech. pewnie 140-150koni by było, ale znikła by elastyczność. na bank ktoś powie że można wsadzić silnik z GTI.. no ok ale ile sie trzeba namęczyć żeby znaleźć taki i ile kosztuje jego remont bo na bank zdrowy nie bedzie... podobny zabieg z wałkami można zrobić w GTI ale tam już sa 2 wałki czyli koszt X2 i nie wiem jakie są popychacze. jeśli nie rolkowe to trzeba oddać wałki do nawęglania, lub azotowania co znów zwiększa koszta. ale frajda z jazdy była by zaje*ista pewnie 170-180 koni osiągalne spokojnie. przy 1.8 jakieś resztki elastyczności by zostały chyba.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2009.05.07 12:41:59, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 12:43:38 Temat postu: |
|
|
A może znacie jakieś wydłubane silniki z coltów 4g93 , jednak nie chodzi mi o Turbo tylko o NA . Żeby było pokazane mniej więcej co było wsadzone i jaki efekt dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafamalk
GTi power
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 13:41:09 Temat postu: |
|
|
grifin010 napisał: | A może znacie jakieś wydłubane silniki z coltów 4g93 , jednak nie chodzi mi o Turbo tylko o NA . Żeby było pokazane mniej więcej co było wsadzone i jaki efekt dało |
Nie, nie ma takich w Polsce. Przynamniej nigdy jeszcze nikt się nie chwalił i nigdy jeszcze nie wiedziałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 14:05:17 Temat postu: |
|
|
nie ma żadnych znanych nam w polsce. ogólnie nie czytałem o żanych ani turbo ani N/A
brakuje odważnych (póki co )
mody które można wykonać są takie same jak w każdym innym silniku benzynowym z wielopunktem. z pierdoł to wydech/dolot, zapłon (może nie koniecznie bo jest knock sensor i nie wiem jak to działa jesli chcemy wyprzedzić iskre) zabawa z wagą zamachu i inne. przyrosty jakieś tam.
z konkretów to wałki i mody związane z nimi lub turbo/kompressor. ew jakies podtlenki itd przyrosty zależne w dużej mierze od nas (zawsze coś za coś)
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2009.05.07 14:05:51, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zombie
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 17:35:10 Temat postu: |
|
|
przeciez jest kolezka co ma lancera 1,6 turbo i jesli sie nie myle cos kolo 180km z 4g92, ale cos sie nie odzywa na forum
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zombie dnia 2009.05.07 17:35:41, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.07 17:45:02 Temat postu: |
|
|
grifin010 napisał: | A może znacie jakieś wydłubane silniki z coltów 4g93 , jednak nie chodzi mi o Turbo tylko o NA . Żeby było pokazane mniej więcej co było wsadzone i jaki efekt dało |
looknij na mirage forums... amerykance hurtowo moduja 93 ale sohc bo dohc u nich nie bylo
a co do tego spadku elastycznosci to tez bez przesady... stosujac uliczne walki na dole nie ubywa mocy... tyle ze na gorze przybywa wiecej i stad wrazenie ze dol jest slabszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.08 00:29:26 Temat postu: |
|
|
czyli np. do silnika Colta 1,6 4g92 jak ma wyglądać ten wałek?
ma to być robiony na zamówienie czy np. w Lancerze '93 1,6 16V już był inny wałek, który by się nadał do poprawy osiągów Colta ?
bo jak przeglądałem oferte "Świątka" na ich stronie to tam wogóle Mitsubishi nie ma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bastek69 dnia 2009.05.08 01:11:37, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.08 08:20:17 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do Świątka i powiedział, że wałka w ofercie nie ma bo te wałki się nie sprzedają.
Trzeba wysłać mu seryjny wałek na wzór i na jego podstawie wykona jaki chcesz, ostry albo łagodniejszy.
Jak zamontowałem wałek uliczny od Świątka, do innego auta, to bez przestawienia elektroniki silnik gasł,zalewał się,szarpał.
Dlatego wymieniając wałek(w Colcie 1.6 16V CAO jest jeden wałek) warto pomyśleć o np. Ecumasterze, miałem to robić ale podliczyłem koszty i taniej wyszło kupić GTI i przeznaczyć kase na jego doprowadzenie do perfekcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.08 08:55:29 Temat postu: |
|
|
czyli pod slnik 1,6 16V jaki komputer bym potrzebował żeby wszystko działało jak należy ?
czy poprostu chodzi o wgranie innej mapy wtryskowej do standardowego komputera przeznaczonego dla tego silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mugen
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.05.08 11:06:32 Temat postu: |
|
|
Bastek69 napisał: | czyli pod slnik 1,6 16V jaki komputer bym potrzebował żeby wszystko działało jak należy ?
czy poprostu chodzi o wgranie innej mapy wtryskowej do standardowego komputera przeznaczonego dla tego silnika ? |
wystarczy ze zwiększysz lift walka i nie trzeba nic robić z elektroniką, auto ma przepływomierz i doskonale sobie daje rade z ulicznymi wałkami, możesz zrobić na zamówienie coś na wzór stage 2 z RPW i będzie dobrze, ja jeżdżę z takim walkiem już 2 lata i jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.08 14:07:08 Temat postu: |
|
|
Mugen a możesz mi powiedzieć gdzie i za ile taki wałek zamawiałeś?
bo chciałbym się konkretnie zorientować w kosztach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.08 18:49:16 Temat postu: |
|
|
wspominałem że remap jest konieczny przy wałku. nie jest regułą że przepływka da se rade bo ona też ma swój zakres pracy.
robiliśmy primere 2.0 dohc kumpla miała przepływke i sonde czyli niby wsio oki. a sie zalewał i gasł jak colterowi80 no i po remapie przybyło prawie 20 koni bo zostało wystrojone na aucie z nowymi wałkami (świątka, uliczne - potencjał na ok 180koni z tej pojemności) remap przy pomocy piggy back'a smt6 bo komp nie flashowalny (pewnie w colcie jest podobnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mugen
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków/Olsztyn
|
Wysłany: 2009.05.08 22:05:31 Temat postu: |
|
|
temat jest o colcie nie o primerze, w moim przypadku obyło się bez remapu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mugen dnia 2009.05.08 22:27:28, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.09 00:13:32 Temat postu: |
|
|
Ale silnik to silnik i pewne rzeczy ma wspólne niezależnie czy nismo czy mitsu .
A po przez remamp możemy jeszcze zyskać. I z komputerem SA bądz jakimś innym mamy otwartą drogę na dalsze modyfikacje :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.09 11:58:41 Temat postu: |
|
|
Pytałeś o inne zgrzebane GTI, wrzucam link do pewnej ciekawej dyskusji; [link widoczny dla zalogowanych]
poprawadzę kwasiaka 45mm od seryjnego kolektora do końcowego seryjnego tłumika(będzie bez kata i bez środkowego). Zrobię pomiar przed i po tej podyfikacji. Później zmienię kolektor na usportowiony 4-2-1 i też zrobię pomiar, będzie wiadomo co ile pomogło/pogorszyło.
W dolocie jedynie wymienię wkładkę jeśli w ogóle dostanę jakąś usportowioną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez COLTER80 dnia 2009.05.09 12:10:04, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.09 13:10:48 Temat postu: |
|
|
tak kontaktowałem się już z kolegą ufoq.
i o to co mi odpisał .:
szczerze mówiąc, najlepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na mocniejszy smile.gif
co mam u siebie zrobione w celu podniesienie mocy...
nic w sumie poza wkładką K&N
około 150 KM z silnika 1.6 jak na codzień i do KJS wystarczy
większość zmian ma na celu polepszenie właściwości jezdnych i prowadzenia (zawieszenie, hamulce, kubełki, pasy 4 i 6 pkt, kierownica, wkrótce klatka, płyta pod silnik)
jeśli byś kompleksowo podszedł do modyfikacji (dolot, dobrze policzony wydech 4-1 + jakieś tłumiki, lekkie planowanie głowicy, poszerzanie kanałów, zwiększenie ciśnienia paliwa, zmiana kątów wałków) to mógłbyś uzyskać wzrost mocy rzędu 10-20 KM, może trochę więcej, ale koszty będą niewspółmierne do nakładów, no i wzrasta obciążenie silnika
więc po co przepłacać...
popatrz na konkurencję, które auto z silnika 1,8 ma tyle mocy, to jest dobrze przygotowany silnik, dużo więcej z niego nie wyciśniesz
no chyba że turbo smile.gif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 00:23:04 Temat postu: |
|
|
straszne te wieści przynosicie
jak tak podliczyć to taki konkretny swapik na 1,6 z wałłkiem i bajeramito minimum 7k trzeba liczyć...
jak nie uda mi sie do jakiegoś banku włamać to będe próbował zrobić coś tego co już mam :p
choć wątpie czy uda mi sie wykrzesać coś z tego 4G15.
chyba żeby mu rozwiercić cylindry, włożyć większe tłoczki, do tego wałek i planowanie głowicy
to by taniej wyszło bo silnik i skrzynie i reszte osprzętu już mam w aucie ;p
co sądzicie o rozwierceniu cylindrów ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bastek69 dnia 2009.05.11 00:33:35, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 06:43:27 Temat postu: |
|
|
... ospusc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 07:26:59 Temat postu: |
|
|
odpuść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 09:39:14 Temat postu: |
|
|
To Twoja decyzja , ja z Ciekawości tego co wyjdzie powiem Zrób TO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majorkca
Rasowy COLTMANIAK
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009.05.11 11:09:52 Temat postu: |
|
|
hm jezlei masz zamiar przeznaczyc 10 tys to zmien silnik !!! kup sobie 4g63t z eclipsa widzialem ostatnio za 2500 zł (w bdb stanie) do tego skrzynia komp nowa zawiecha i hamulce(mysle ze w 10 tys sie powinienes zmiescic jezeli bys sam robil swap jezeli ktos to mysle ze okolo +2000 by wyszedl swap) , masz typowego sleepera ktory objezdza z palcem w nosie subary itp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majorkca dnia 2009.05.11 11:10:33, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 15:03:43 Temat postu: |
|
|
no dobra. Powiem tak jak ktoś już tu mówił. Tuning nigdy nie jest opłacalny .
Ale to wcale nie znaczy że powinno się go zaprzestać z tego powodu.
Bez urazy ale zniechęcacie mnie zamiast mi doradzić . Mam silnik wiadomo nie za wielki ale wydaje mi się za np. rozwiercając cylindry przecież zawsze coś sie uzyska. Nie mówie tutaj o osiągach rodem z Colta GTi lecz o czymś rozsądnym.
nie chce SWAPA robić bo jednak to jest za droga inwestycja, ale chce pokąbinować z tym co mam.
Jedynie chciałbym żebyście mi doradzili jaką drogą iść żeby to miało ręce i nogi. Co o ile można poprawić żeby było wydajne i bezpieczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 15:07:22 Temat postu: |
|
|
Robisz rozwiert cylindrów , i automatycznie potrzebujesz większych tłoków i z czego je weźmiesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 16:10:39 Temat postu: |
|
|
no właśnie dlatego pytanie takie zamieściłem na forum żeby uzyskać odpowiedź ludzi którzy się na tym znają
właśnie ciekawi mnie czy dało by się rozwiercić cylindry tak aby wkomponować w nie tłoki od silnika 1,6 Colta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 17:03:54 Temat postu: |
|
|
zależy ile jest miejsca od tulei do płaszcza wodnego. jeśli bedzie za mało (nie wiem ile powinien miec) to cylinder moze stracic owalnosc. może sie nie dać zebrać tyle materiału z tulei, ale moge sie mylić.
poza tym raczej na 100% włożenie 1.6 było by tańsze a już na pewno mniej problematyczne, bo sprzęt do rozwiertu i do honowania tani nie jest i już sie tego raczej nie robi (silniki są tanie) więc usługa droga + mogą byc komplikacje np z kompem czy innymi rzeczami niespodziewanymi.
ogólna zasada: jeśli mocniejszy silnik od tego który masz jest dość dobrze dostępny na rynku wtórnym i można dostać go w dobrym stanie i nie zaporowej cenie to nie ma sensu bawić się w poważniejsze mody mniejszego silnika. wyjątkiem jest chęć zmieszczenia się w klasie pojemnościowej np w KJS, supersprintach czy pucharach rajdowych. jeśli masz już najmocniejszy silnik lub ciężko znaleźć żyjący o ile w ogóle ten najmocniejszy (jak w przypadku motoru z gti w colcie) to można dłubać coś poważniej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2009.05.11 17:05:59, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 22:32:39 Temat postu: |
|
|
Bastek69 napisał: | no właśnie dlatego pytanie takie zamieściłem na forum żeby uzyskać odpowiedź ludzi którzy się na tym znają
właśnie ciekawi mnie czy dało by się rozwiercić cylindry tak aby wkomponować w nie tłoki od silnika 1,6 Colta... |
trochę bez sensu masakryczne osłabisz blok, awaryjność według mnie wzrośnie niesamowicie, ślepa droga.
Jeśli chcesz iść droga NA to według mnie lepiej jest grzebać w silniku 1,6
Nie wiem ile masz kasy na Tuning , ale ja na Twoim miejscu założył bym silnik 1,6 i mając jakaś tam określona kwotę udał sie do firmy zajmującej się modyfikacjami i zapytał co są w stanie zrobić za taką i taką kwotę , ale uwaga z pełną odpowiedzialnością i gwarancja na silnik i na to ze parametry wzrosną !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.11 23:14:01 Temat postu: |
|
|
póki co narazie zbieram informacje i robie rozeznanie co będzie lepisze
tylko teraz prosze powiedzcie mi jeszcze tak.
Czy swap na 1,6 będzie u mnie wiązać się z wymianą:
-silnika
-skrzyni biegów
-chłodnicy
-łap silnika
-poduszki silnika
-ecu
-wiązek elektrycznych
-alternatora
-rozruszkika
-skrzynki przekaźników ?
no oczywiście plus jeszcze usztywnienie i obniżenie zawieszenia i hamulce odpowiednie...
coś jeszcze czy może coś za dużo ?
wybaczcie że tak męcze ale nie znam się niestety aż tak dobrze na mechanice a chciałbym się od Was wiele dowiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bastek69 dnia 2009.05.11 23:38:12, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
COLTER80
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: PŁOCK Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 07:54:00 Temat postu: |
|
|
Fajnie gdyby ktoś rozdzielił ten temat na GTI oraz 1.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grifin010
Średni COLTMANIAK
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztynek Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 08:19:07 Temat postu: |
|
|
Ale wg. Mnie nie ma sensu rozdzielać ponieważ nie ma w coltach jakiejś złotej metody no podnoszenie mocy w poszczególnych silnikach dlatego uważam ze powinny być one razem może jedynie tylko nazwę tematu zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 09:00:16 Temat postu: |
|
|
Bastek69 napisał: | póki co narazie zbieram informacje i robie rozeznanie co będzie lepisze
tylko teraz prosze powiedzcie mi jeszcze tak.
Czy swap na 1,6 będzie u mnie wiązać się z wymianą:
-silnika
-skrzyni biegów
-chłodnicy
-łap silnika
-poduszki silnika
-ecu
-wiązek elektrycznych
-alternatora
-rozruszkika
-skrzynki przekaźników ?
no oczywiście plus jeszcze usztywnienie i obniżenie zawieszenia i hamulce odpowiednie...
coś jeszcze czy może coś za dużo ?
wybaczcie że tak męcze ale nie znam się niestety aż tak dobrze na mechanice a chciałbym się od Was wiele dowiedzieć |
Trudno powiedzieć co dokładnie będzie trzeba wymienić bo chyba nikt z nas nie zna na tyle protona. Najlepiej będzie kupić całego ale rozbitego lub skorodowanego colta 1.6 lub nawet 1.8 ze zdrowym silnikiem i zawieszeniem i na bieżąco wymieniać to co trzeba a po swapie oddać colta na złom albo na części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zombie
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 09:14:58 Temat postu: |
|
|
teoretycznie, mechanika protona to colt, czyli przy swapie z protona, powinno byc jak przy swapie colta 1,3, przynajmniej tak mi sie wydaje;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tresorex
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 2019
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Poznań / Suchy Las Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 09:55:30 Temat postu: |
|
|
tak, tylko że bastek69 ma protona 315 czyli 1.5 4G15
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tresorex dnia 2009.05.12 09:56:04, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 10:24:53 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o motor to nalezy kupować z całym osprzętem i wiązką. odpadają zmartwienia typu alternator czy rozrusznik, ecu itd. o skrzyniach może Pawela coś powie, ale można dostać silnik ze skrzynią.
jeśli uda sie rozbitka lub zgnitka znaleźć to od razu masz wentylowane tarcze z przodu, choć wg. mnie i tak za małe jak na 1.6 + grubszy stabilizator (przynajmniej niż w 1.3)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 13:09:40 Temat postu: |
|
|
no u mnie juest motorek 4G15.
Prawdopodobnie nie kupie całego CA0 bo wolał bym ze względu na fundusze rozciągnąć to w czasie i co troche kompletować niezbędne części.
z tego względu moje pytanie.
co może ewentualnie zpasować z osprzętu który mam a co musze dopasowac od CA0 1,6. (tylko w miare możliwości szczegółowo proszę )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gerwazy
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Ornontowice
|
Wysłany: 2009.05.12 17:35:45 Temat postu: |
|
|
Dedis napisał: | jeśli chodzi o motor to nalezy kupować z całym osprzętem i wiązką. odpadają zmartwienia typu alternator czy rozrusznik, ecu itd. o skrzyniach może Pawela coś powie, ale można dostać silnik ze skrzynią.
|
- hmmmm kupować z wiązkę z osprzetem zgodze sie 100% racji
- odpadają alternator i rozrusznik- też mogę się zgodzić powinno być kompatybilne
- o skrzynie to moze faktycznie lepeij pawela niech sie wypowie bo jest ekspertem w tej dziedzinie
- ale co do ECU to sie nie zgodze, raczej trzeba będzie ecu z silnika - dawcy wątpie żeby spasowały plug ang play
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gerwazy dnia 2009.05.12 17:38:53, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 18:05:46 Temat postu: |
|
|
no raczej na pewno ECU musi być do konkretnego motoru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 23:30:32 Temat postu: |
|
|
bastek -> [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.12 23:51:59 Temat postu: |
|
|
wspaniałe części ale ceny jeszcze lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ictus
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.13 07:07:49 Temat postu: |
|
|
tak myslalem...
kolejne marzenia o tunowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bastek69
Starszy COLTMANIAK
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: 2009.05.13 11:16:27 Temat postu: |
|
|
no słuchaj nie mam 4400 $ na części do swapa miveca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|