Autor |
Wiadomość |
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.26 18:02:24 Temat postu: Sportowe sprzęgło... w Colcie? |
|
|
Chciałbym zasięgnąć waszej opinii na temat sprzęgła sportowego...
Jakie są zalety to wiemy, ale słyszałem, że po montażu takiego sprzęgła raczej trudno jest "grzecznie" poruszać się po mieście. Ze sportowego sprzęgła zawsze trzeba ruszać przy 6000-7000 obr, czy to prawda?
Co trzeba jeszcze wzmocnić w Colcie po takiej wymianie?
Ciekawi mnie jaki jest koszt takiej operacji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dyzio007
COLTMANIAK
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009.01.26 18:30:30 Temat postu: |
|
|
sadze ze chodzi Ci o sprzęgło spiekowe
jeśli tak to można pokusić się o sprzęgło od Radzikowskiego
6 łopatkowe i masz cywilizowane sprzęgło o lepszych właściwościach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2009.01.26 18:33:05 Temat postu: |
|
|
Tylko po co?
W seryjnym colcie to pomyłka... Chyba że masz jakiś inny plan
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kleju dnia 2009.01.26 18:33:32, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kampi
Ojciec Dyrektor ;)
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Okolice Wa-wy Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 04:44:24 Temat postu: |
|
|
dyzio007 napisał: | sadze ze chodzi Ci o sprzęgło spiekowe
jeśli tak to można pokusić się o sprzęgło od Radzikowskiego
6 łopatkowe i masz cywilizowane sprzęgło o lepszych właściwościach |
Dokładnie tym od Radzikowskiego myślałem - ze wzmocnionym dociskiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kleju napisał: | Tylko po co?
W seryjnym colcie to pomyłka... Chyba że masz jakiś inny plan |
Na razie dużych modyfikacji nie mam są w planach, ale w cale nie wykluczone że takowe będą (oczywiście nie na tych silnikach którymi teraz dysponuje).
Chcę mieć na razie jakiś punkt odniesienia i jakie są odczuwalne różnice między zwykłym sprzęgłem a przerabianym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawela
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 12:21:30 Temat postu: |
|
|
kampi daj spokój. Takie sprzęgło działa zero-jedynkowo, w ogóle nie sprawdza się poza torem wyścigowym. Całkowicie znika komfort jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kartomaniak
100%-towy COLTMANIAK
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: wrocław Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 15:30:21 Temat postu: |
|
|
w sumie nie takie drogie te sprzęgła...trzeba by sie zastanowić nad takim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dedis
Zwariowany COLTMANIAK ;)
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: 2009.01.27 19:56:38 Temat postu: |
|
|
ogólnie jest tak...
im więcej płytek tym większy komfort.
przy 6 płytkach da się normalnie tym jeździć, ale jest słabsze niż np trzy-płytkowe (im więcej kuca tym mniej płytek)
musiał byś do Radzikowskiego napisać spytać ilu płytkowe może ci zrobić...
ALE po co ci to?
po pierwsze nigdy nie będzie ono działać tak płynnie jak seryjne po drugie jest mniej trwałe. jeśli nie planujesz znacznych przyrostów mocy to bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dedis dnia 2009.01.27 19:57:28, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|