Autor |
Wiadomość |
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 14:36:35 Temat postu: [Plymouth CA 1.8] Wymiana siłownika zamka centralnego |
|
|
Szwankuje mi jeden z siłowników zamka centralnego. Znalazłem na Allegro coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]. Czy ktoś może mi napisać jak wymienić to ustrojstwo samemu? Są jakieś utrudnienia, czy po prostu jest to widoczny element jak zdejmę boczek?
No i przy okazji - czy takie moduły pozwalające na otwieranie samochodu pilotem [link widoczny dla zalogowanych] są okej? Jak to się montuje?
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
privateer87
Nawiedzony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 1470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zielona Góra Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 14:46:02 Temat postu: Re: Wymiana siłownika zamka centralnego |
|
|
Jakuza napisał: | Szwankuje mi jeden z siłowników zamka centralnego. Znalazłem na Allegro coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]. Czy ktoś może mi napisać jak wymienić to ustrojstwo samemu? Są jakieś utrudnienia, czy po prostu jest to widoczny element jak zdejmę boczek? |
nie wiem jak wygląda fabrycznie montowany siłownik ale podejrzewam ze nie powinno być problemów, zdejmujesz boczek i wszystko widać musisz tylko przy zakupie ozróżnic jaki jest Ci potrzebny
master - czyli wsadzasz kluczyk do zamka, przekrecasz i wszystko sie zamyka (w wiekszości przypadków siłownik typu master jest załozony w drzwiach kierowcy)
slave - nie steruje wszystkimi siłownikami, i to on jest sterowany przez master'a
Jakuza napisał: | No i przy okazji - czy takie moduły pozwalające na otwieranie samochodu pilotem [link widoczny dla zalogowanych] są okej? Jak to się montuje?
pozdro |
myślę ze w tym temacie powinieneś znaleźć odpowiedź... przynajmniej mam taka nadzieje
http://www.coltmania.fora.pl/car-audio-cb,15/jak-podlaczyc-auto-alarm-z-pilotem,1157.html
ps. sprzedającego na allegro julifull nie polecam... miałem do niego kilka pytań odnośnie sprzetu jaki u niego kupiłem to ten mnie do elektryka odsyła zamiast odpowiedzieć na pytania... (kupwałem uniwersalne podnośniki szyb - chała jakich mało... centralny zamek, sterownik tego zamka, moduł domykania szyb, oraz siłownik do klapy bagażnika) tych dwóch ostatnich nie mam załozonych bo sprzedającemu nie chciało sie odpowiedzieć na proste pytanie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez privateer87 dnia 2008.12.12 14:51:42, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 14:53:54 Temat postu: Re: Wymiana siłownika zamka centralnego |
|
|
privateer87 napisał: | nie wiem jak wygląda fabrycznie montowany siłownik ale podejrzewam ze nie powinno być problemów, zdejmujesz boczek i wszystko widać musisz tylko przy zakupie ozróżnic jaki jest Ci potrzebny
master - czyli wsadzasz kluczyk do zamka, przekrecasz i wszystko sie zamyka (w wiekszości przypadków siłownik typu master jest załozony w drzwiach kierowcy)
slave - nie steruje wszystkimi siłownikami, i to on jest sterowany przez master'a
|
może się uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 15:44:51 Temat postu: |
|
|
jak widzę to wygląda trochę inaczej, czy to master jest po prostu i stąd różnica wyglądu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 15:55:50 Temat postu: |
|
|
to jest slev master sie ni rozni z zewnatrz tylko wiecej pinow w gniezdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 17:45:41 Temat postu: |
|
|
hmm zamotałem się trochę. Czyli to co pokazałem na allegro to jest to samo co pokazałeś w swoim "zrót to sam"? bo na oko to nie wygląda ta sama część.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 17:49:08 Temat postu: |
|
|
nie to ori z Colcika wersji CJ0 nie wiem czy masz u siebie to samo ale jak masz mozesz sprobowac wyczyscic. mnie drzwi od pasarzera sie wogule nie otwieraly / zamykaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.12 17:58:30 Temat postu: |
|
|
ok, jak znajdę chwilę czasu to zdejmę bok i zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.12.13 23:24:14 Temat postu: |
|
|
silownik jest umieszczony gleboko w drzwiach, jest przykrecony do tej samej scianki co zamek. Dojscie jest troche uytudnione wiec bez otarc sie nie obejdzie.
Ale napisz cos wiecej o tym ze Ci zamek szwankuje??
Aha z allegro sobie odpusc tanie alarmy... Jak juz poszukac dobrych i markowych na conda.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.14 16:21:37 Temat postu: |
|
|
no w zasadzie to nie ma co opisywać. Po prostu gdy otwieram drzwi kierowcy, to te jedne drzwi się nie otwierają. Jakby za mało siły na początku jeszcze trochę się podnosił bolec, teraz już wogóle. Trzeba otwierać ręcznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mefi100
Szalony COLTMANIAK ;)
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 1065
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zabrze CITY Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.14 20:18:06 Temat postu: |
|
|
u mnie bylo tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleju
MitsuFanatic
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 2408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Opole - Milicz
|
Wysłany: 2008.12.14 20:46:47 Temat postu: |
|
|
czyli trzeba kupic silownik. Kiedys kumplowi zmienialem to kupilem za 15zl oryginalny z colta na szrocie. Fajnie jakbys znalaz oryginal bo wtedy otwory pasuja w 100% i kostka. Jak z tymi uniwersalnymi jest, to nie wiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.14 22:17:47 Temat postu: |
|
|
aha, ciekawe czy z Colta będzie pasował ... bo Plymoutha na szrocie to można szuuuukać dłuuuuuuuuuuuugo
ale powinien pasować Coltowy. Czy Miśki mają takie same siłowniki? Znaczy np. Lancery, Carismy, Galanty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koyocik
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bibiela Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.14 22:40:39 Temat postu: |
|
|
Nie. Miałem Lancera, obecnie w domu poniewiera się mój Colt i żony Galant - inne są. Polecam przeczyszczenie metodą Mefiego - to naprawdę działa. Najgorzej rozebrać pierwszy, resztę robisz już szbciutko. Galant (4 zamki) zajął mi jakieś 2,5h. I działa jak złoto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakuza
Prawdziwy COLTMANIAK
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: 2008.12.14 23:08:20 Temat postu: |
|
|
na szczęście problem jest tylko z jednym
--------------
edit:
jeden przeczyściłem i działa. Ten zepsuty działa jakby chciał, a nie mógł. Po zdjęciu wnętrza drzwi okazało się, że on trochę się wysuwa, ale za mało. Wniosek - prąd dochodzi. Popsikałem WD-40 - ręcznie chodzi lekko, ale automatycznie nadal tylko o 0,5 cm. Raczej siłownik do wymiany.
Sam siłownik jest "poprzeczny" - nie jak w drzwiach przednich. Znaczy jest zamontowany przy klamce, a otwiera bolec, który jest przy zawiasach. Działa horyzontalnie. Takiego właśnie muszę poszukać. Ma ktoś pomysł jak się za to zabrać? Czym one się różnią?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jakuza dnia 2008.12.27 19:53:51, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|